Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Niin on. Joskus inspiraation saa jostain ihan pienestä asiasta, vaikkapa kesken kaupassa käynnin tai sitten se on vain ajatus joka jossakin välissä putkahtaa mieleen. Esim jonkun leffan tai kirjan jälkeen. Mut joskus noi ajatukset putkahtaa jostain ihan tyhjästä ja kiusaa niin kauan, että saan ne kirjoitettua ylös. Joskus voi kestää kauan, että jatkan tarinaa ja josku voin jatkaa tarinaa monta sivua putkeen saman illan aikana.
Kai sitä sit alkaa jonkinmoinen kynäilijä olemaan, vaikkakin vain pöytälaatikko tai tässätapauksessa, vain muutmalle foorumille kirjoittaja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#121
Ihana pätkänen Dani Sparklea. Arvaa kuka kyynelehtii. Voi että noita kahta. Sinf. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tämä oli välttämätön juonenkäänne tulevaa ajatellen. :(

Pöytälaatikkoon itsekin vain kirjoitan. En usko, että ikinä uskaltaisin edes yrittää tyrkyttää mitään kustantajille. :DD Vähänkö masentuisin siitä, kun mun teksti hylättäis.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Silti ihanan surullista ja romanttista tekstiä, joka saa minut kaipaamaan lisää. Tahdon yhä tietää saavatko he toisensa vai tuleeko vielä mutkia matkaan. Kuten esimerkiksi, että Dani odottaisi vauvaa Jackille ja paljastaa tämän jossakin vaiheessa. Ja entä se vaalea äm... nainen. Mitä hän oikein meinaa?
Oih että sitä vain haluaa tietää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#124
Jatkoinpa sitten joutessani tuota Rakkauden Tähden-Jatkista. :) Tais tulla pikkasen sekava jatkopalanen. :)

Hmm... Sain inspiraation tuohon Dani Sparkleen ja pieni pätkänen tekstiä tuli. Se on ihan vapaasti käytössäsi tuollaisenaan tai mielesi mukaan muunneltuna. Eli tee kuten tahdot. :)
Joo olen krhm... aika melodramaattinen ja romanttinen. :)

Vilkaisin itseäni peilistä ja näin itseni. Olisin näyttänyt kenties tyrmäävältä, mutta alakuloisuus ja surulliset silmät eivät oikein parantaneet asiaa. Nousin pukeutumispöytäni äärestä ja astelin kohti ulko-ovea. Nappasin naulakosta pitkän takin ja vedin sen ylleni. Pysähdyin hetkeksi oven eteen ja henkäisin syvään, kunnes viimein avasin oveni ja astuin ulos. Olin antanut vapaaillan niin kuskilleni, kuin henkivartijalleni. En tulisi enää tarvitsemaan heitä.
Jackille olin lähettänyt kirjeen jo muutamia päiviä aiemmin. Hän ei ollut siihen vieläkään vastannut tai ei ollut saanut sitä, joskin epäilin, että se vaalea vamppi oli kirjeen piilottanut, luullen minun kirjoittaneen siksi että pyytäisin Jackia palaamaan. Ei, sitä en ollut kirjoittanut ja olisin varmaankin jo poissa, ennen kuin Jack saisi kirjeen, jos saisi sitä koskaan.
Korkokenkäni kopsahtelivat vasten asfalttia, jalkojeni johdattaessa minut sillalle. Oli yö, eikä siellä ollut enää ketään. Olisin siis yksin, kukaan ei estäisi minua, eikä kukaan kaipaisi minua ennen aamua. Arvelin, että siitä varmasti nousisi kova kohu ja lehdet arvuuttelisivat minne olin joutunut ja miksi. Tai jos löytäisivät ruumiini, arvuuttelisivat varmaankin miksi ja miten ja minkä vuoksi.
Siinähän kirjoittelisivat. Unohtaisivat minut kuitenkin pian, sillä suuremmat tähdet olisivat kiinnostavampia, kuin joku minunlaiseni laulaja sydänsuruineen.
Pysähdyin sillan kaiteelle ja kumarruin sen yli katselemaan sillan alla vellovaa mustaa vettä. En tiedä, kuinka kauan olin siinä seissyt, kun viimein päätin tehdä sen, mitä olin tullut tekemään. Riisuin ensin kenkäni ja paiskasin ne veteen. Tämän jälkeen kipusin kaiteelle, jossa seisoin hetken. Tunsin viileän yötuulen leikittelevän hiuksissani ja vaatteissani. Hengitin syvään ja hyppäsin. Olin kuulevinani jonkun kutsuvan minua, mutta se ääni peittyi veden kohinaan, kun osuin hyiseen veteen ja upposin.
Painuin yhä alemmaksi ja alemmaksi, kunnes äkkiä tunsin, jonkun kietovan kätensä ympärilleni ja aloin kohota. Viimein saavutin pinnan yskien ja pärskien vettä, jota olin onnistunut vetämään sisääni ja näin Jackin, joka yhä piteli minusta kiinni. Hän oli hypännyt perääni ja pilannut tämänkin yrityksen.
"Jack!" Kiljaisin raivoissani ja aloin hakata häntä nyrkeillä minne ikinä osuinkin, eikä hän estellyt minua lainkaan.
"Minä vihaan sinua! Vihaan! Vihaan! Vihaan... minä... minä.. minä rakastan sinua." Huutoni hiipui pian kiihkeisiin nyyhkytyksiin ja minä painauduin Jackia vasten ja annoin hänen viedä itseni rantaan, jossa hän laski minut hellä varoen nurmettuneelle penkereelle. Me olimme molemmat märkiä ja väsyneitä.
Jack näytti uitetulta koiralta, niin nöyrältä ja anteeksipyytävältä, etten voinut olla enää vihainen hänelle.
"Dani. Anna anteeksi, olin typerä." Jack sanoi ja katsoi minuun surullisena.
"Jack, minun tässä pitäisi anteeksi pyytää. Minun olisi pitänyt kertoa jo aiemmin, se mitä olin tulossa kertomaan sinulle sinä päivänä kun..." Sanoin ja kyyneleet vierivät poskilleni.
"Shh..." Jack kuiskasi ja veti minut lähemmäksi ja painoi huulensa vasten minun huuliani. Tunsin hänen vartalonsa omaani vasten ja se tuntui pitkästä aikaa hyvältä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Päiviä Mustang. Tulithan sie linjoille. :)
Ehditkö sä vilkuilla edes yöllistä jatkopalaani Rakkauden Tähden-Jatkikseen? Ai joo ja kiinnostais mielipiteet tuohon edelliseen viestiin laittamaani pikku pätkäseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

En ehtinyt! Kipaisenkin hetimmiten lukemaan sen, olin jo unohtanut, että olit sen kirjoittanut. Luin eilen sen viestin, missä kerroit siitä, mutta olin niin väsynyt, että pätkä jäi lukematta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Paitsi, että muokkailin eilistä viestiäni, jossa mainitsin pätkäsestä. :)
Siinä on pieni pätkä Dani Sparklea ja kuten siinäkin mainitsin, niin se on vapaasti käytössäsi, jos niin haluat. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Nyt on kummatkin pätkät luettu ja hyvältä näyttää! :)

Voihan pahikset sentään.>:( Toivottavasti arvon markiisi saa vielä kunnolla nenilleen! Haha, kihisen täällä itsekseni. Myös Sparklen innoittama pätkä oli mielenkiintoinen. Itselleni ei olisi varmaankaan tullut mieleenkään. :) Seuraavaan suurempaan juonenkäänteeseen tuo ei vielä istu, muttamistä sitä tulevaisuudesta tietää. Mukava, kun joku vähän herättelee ajatuksia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No joo. Mulla näitä aina välillä pulpahtelee ja nytkin yllätys yllätys Kolmea Musketööriä katsottuani sain aatteen Kreivitär de Winteristä(olikohan tuo nyt noin?).
Että olis Kreivitär tai vastaana nainen, joka olis hyvin kiinnostunut Markiisista ja yhtä kova juonittelemaan. Tää nainen taas haluais raivata Catherinen tieltään. Ja sanotaanko näin että Markiisin ja tämän naisen kiinnostus on jollain tasolla molemminpuolista.
Just mä vaan kaivelen näitä pahiksia vain esille. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 23.03.11 - klo:23:39
Sankarihan hän on jo valmiiksi. :) Ja erittäin sopiva siihen rooliin. Ja eikös tuota sun juonten suunnittelutapaa voisi kutsua soveltamiseksi? Se on kirjoittamisessa hyvin tärkeää ja kaikki ei siihen kykene.

Ideani Dani Sparkleen on myös suoraan kopioitu. Katselin viime lokakuussa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa ja inspiraatio syttyi, kun Laura Voutilainen tanssi parinsa kanssa mielettömän ihanan rumban, jonka ideana oli tähtönen, joka koki kiellettyä romanssia henkivartijansa kanssa. Ne näyttivät niin ihanilta yhdessä. Sitten vain kehittelin asetelmaan tarinanjuurta ympärille.

Valitettavasti en ole ennättänyt lukemaan aikaansaannoksianne, mutta..löysin yhden jutun..

Lauran paljon puhuttu rumba, ollos hyvä..

http://www.katsomo.fi/?progId=49588

Tuolla typykällä on kyllä tuttu sukunimi..mutta ei siitä sen enempää ;D

Todella koskettava tuo I Will always love you..mie olisin kyllä ihan myyty, jos joku laulaisi noin minulle..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Voi, ihanaa, kiitos Nuubialainen prinsessa! Itse löysin tämän ihan saman, mutta sivusto väitti, ettei videota ole olemassa, mutta nyt tuosta linkistä se kuitenkin näkyi.

Nyt jäi kyllä hämäämään, että kenellä on tuttu sukunimi? :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Ole hyvä vain :)
Se linkki ei toimi hiiren kaksoisklikkauksella, mutta minä käytin hiiren kakkospainiketta ja "avaa" käskyä, jolloin alkoi tapahtua..

Ai tuo nimijuttu, noh, miulla nyt on tapana höpötellä nykyään omituisuuksia, joten älä siitä välitä, kunhan höpisin omikseni ;)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen. Sinnuukin näkee.
Itse en taida enää tänää ehtiä tai jaksaa kirjottaa, kun pitäs mennä ajoissa unille. Olis aamulla aikainen herätys ja pitkä työpäivä. Kolme kohdetta siivottavana. Saas nähdä, et mitä seuraavalla viikolla sitten. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, siivoustouhu on fyysisesti rankkaa työtä, joten ymmärrän hyvin, jos nukuttaa :) Itselläni myös ollut univaihe päällä viimeaikoina ja vielä huominen olisi sitä ikävämpää respavuoroa. Ensi viikolla pääsisin kirjoituspuuhiin, labrat ja ajanvarauksetkin jne. on paljon kivempi tehdä oman huoneen rauhassa, missä ei soi kaksi puhelinta yhtä aikaa, eikä monta hoitajaa seiso selän takana odottamassa vuoroaan, potilaista yms. puhumattakaan..

Oikein kauniita unosia vaan kaikille kukuskelijoille, mie taidan kohta puoliin siirtyä kans nukkumaan :)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"