Tänään on maanantai 26. heinäkuuta 2021
Nimipäivää viettää Martta

Kirjoittaja Aihe: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2  (Luettu 147823 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2100
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2
« Vastaus #105 : 23.03.11 - klo:01:15 »
Taisin jtt sen aika mielenkiintoiseen kohtaan. :)
Tosin en taida en thn aikaa kirjotella en, jollei inspis iske. Toki siekin kirjotella saat, jos ideaa ja inspist yh piisaa.
Jtin iselle toistaiseki muhimaan, ett mit nuo kaksi keskustelisivat keskenns, mikli siis Edward sopivasti tulisi tajuihinsa. :D
Mutta joo tuossa on tietynlaista tunnelmaa ja joo innostuin vhn liikaakin kuvailemaan sit vuodetta, mutta tuli siit vain tuollainen mielikuva. :)

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #106 : 23.03.11 - klo:12:14 »
h... Lukaisin tuon sun eilisen Dani Sparkle jatkopalan ja tosiaan saa edelleenkin suremaan Danin puolesta. Juuri kun se oli pttnyt mit haluaa, matto vedettiin alta. Ilke. Toivottavasti nuo kaksi viel lyt toisensa.
Vai meinasitkos, ett tuossa viel tulee jotain tapahtumaan ja Jack pelastaa Danin ja lemppaa sen blondin? Vai teetk jotakin synkemp? :)

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #107 : 23.03.11 - klo:12:36 »
Tnn saan varmaan uuden ptkn valmiiksi. Siin tullaan menemn taas jo ihantoiseen suuntaan. Ajattelin jonkinmoista semionnellista loppua. Ehk tarvitaan uhrauksia, jotta pstn haluttuun lopputulokseen. Tai jotakin. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #108 : 23.03.11 - klo:12:39 »
Ooooh. En malta odottaa. :)
Toivottavasti onnellinen loppu, ilman ylimrist siirappia. :) Tai siis, no miten vain. Siehn se kirjoittaja olet. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #109 : 23.03.11 - klo:13:05 »
M en vamaan osaisi tehd surullista loppua, vaikka haluisinkin. :D Oon niin optimisti jotenkin. Rankat ja epreilut tarinat vaatii onnea loppuun, koska niin on mahdollista tehd. Oikeassa elmss kun ei saa ptt. :) Muistitikku ji kotiin, en siis voi kirjoittaa tiss luppoaikoina, tytyy odottaa kotiinpsy.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #110 : 23.03.11 - klo:13:17 »
No voihan harmi. No jos sit sitten itte koettas jotakin saada aikaiseksi tuohon Rakkauden Thden jatkikseen. :)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #111 : 23.03.11 - klo:14:56 »
No niin, kuten nkyy, sain aikaiseksi pienen ptksen tuohon jatkikseeni. :)
Tais tulla vhn m... melodramaattinen nyyhkyptk. :D

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #112 : 23.03.11 - klo:23:15 »
Ihanan kaunis ja koskettava ptk Mustang. Siis aivan uskomattoman ihana ja aaaaaws. Tss jo odotan innolla jatkoa. Kyll sie vain osaat kirjottaa. :)
Melkein tll saa pyyhki silmkulmiaan, kun oli niin koskettava ptknen. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #113 : 23.03.11 - klo:23:17 »
Ei ole tysin mahdotonta, ett tnn laittaisin viel yhden ptkn. Itsest tuntuu, etten saa mielelleni kunnolla rauhaa, ennen kuin oon saanut tn kirjoitettua loppuun saakka. Meni siihen sitten kuinka monta piv vain. Kiitos kivoista kommenteista taas. :)

Unohdin kokonaan kertoa, ett luin sun tn pivisen ptkn siit uudesta jatkiksesta. Voi tt rakkauden mr, niin lukemalla, kuin kirjoittamallakin. :D Ihan tss sydn pakahtuu.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #114 : 23.03.11 - klo:23:23 »
Thanks. Meinasi vhn menn siirapiksi, niin piti vhn itteet toppuutella. :D Mutta kyll mie tuohon jotain keksin, jollei joku muu ehdi sit ennen tuota jatkamaan. :)
Jotain ideaa olisi, mit Markiisiin tulee. Hn kun edelleen haluaa juonitella. Ajattelin hetkellist vallanvaidon tapaista, muuta pahaa mit Markiisi voisi tehd ennen loppua. Ja min otan itseni niskasta kiinni ja yritn kerrankin tehd onnellisen lopun. :)
Juuh, olen jostain syyst romanttisella tuulella. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #115 : 23.03.11 - klo:23:28 »
En ihmettele, itse olen kaksi piv suotanut nppimistllni siirappia, kuunnellut sit kuulokkeistani ja ihan kuin siin ei olisi tarpeeksi, olen lukenut kaksi harlekiini-pokkaria. :D Kevtt rinnassa, anyone?

Salaliittoteoriat on ihania.Itse rakastan hovitarinoita ja niiss esiintyv kaksinaamaisuutta ja juonittelua. En tosin usko ett osaisin itse kirjoittaa sellaista paria ptk enemp. Mun mieli ei ole tarpeeksi monimutkainen. Mun teksti on aika suoraviivaista, vaikka mielikuvitusta lytyykin.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #116 : 23.03.11 - klo:23:33 »
Krhm... Paljastus. En minkn mitn erityisen monimutkaista osaa kirjoittaa. Melkein kopioin ja muutelen jotain elokuvista, kuten Robin Hoodista, Kolmesta Musketrist ja Monte Criston Kreivist.
M olen alkanut ajatella, ett jos tuo mun stoorini sijoittuisi jonnekin 1600-1700 luvuille, jolloin oli jo jonkinlaisia ksiaseita, musketteja ja tykkej, periteisempien miekkojen ja jousien lisksi. M olen aina rakastanut 1600-1700 lukua, barokkia ja rokokoota. Ne asut on ihania ja sen aikainen musiikki, upeat palatsit, koristeet ja ja... toki hovien sisiset juonittelut, muistammehan kuinka ranskan kuningasparille kvi aikoinaan. P poikki.
En tosi aivan niin julma ajatellut olla. Ehk teen Edwardista sankarin. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #117 : 23.03.11 - klo:23:39 »
Sankarihan hn on jo valmiiksi. :) Ja erittin sopiva siihen rooliin. Ja eiks tuota sun juonten suunnittelutapaa voisi kutsua soveltamiseksi? Se on kirjoittamisessa hyvin trke ja kaikki ei siihen kykene.

Ideani Dani Sparkleen on mys suoraan kopioitu. Katselin viime lokakuussa Tanssii thtien kanssa -ohjelmaa ja inspiraatio syttyi, kun Laura Voutilainen tanssi parinsa kanssa mielettmn ihanan rumban, jonka ideana oli thtnen, joka koki kielletty romanssia henkivartijansa kanssa. Ne nyttivt niin ihanilta yhdess. Sitten vain kehittelin asetelmaan tarinanjuurta ymprille.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #118 : 23.03.11 - klo:23:55 »
Hmm.. Njoo niinp kai. Itsellekin tllsia ahaa elmyksi aina vlill tulee, joten sen vuoksi kannan nykyn kyni ja ruutuvihkoa mukana, ett voi saman tien kirjata ajatuksensa yls, ettei ne pse unohtamaan. Joksin josku autossa on hankala kirjottaa, etenkin jos ajetaan(tyajoja) eptaseslla tiell. :p
M saan tosiaan paljon ideoita elokuvista ja kirjoista, koska m luen paljon ja katson paljon elokuvia. Ai nyt tuli mieleen yksi, joka tuo vlill paljon ajatuksia ja ideoita. Nimittin Lancelot, ensimminen ritari. (Richard Gere, Sean Connery ja h... unohdin sen neitosen nimen, mutta hn nytteli Guinevere). Ihana leffa, ihana romanttinen keskiaikainen tarina ja nappi osumat rooleihin. Tai no olisihan Lancelotia joku muukin nytell, mutta kyllhn tuo Richard Gereltkin onnistui.

Ai joo tss iiiiso nivaska tanssii thtien kanssa kuvia, joita hain sitten googlella, kun tympnnyin Youyubeen, joka ei sit lytny. Oli perhana soikoon Tuiskua tynn. :p

Ai joo... m... noloa, mutta tm nyttelij on inspiroinut mua aika lailla kirjoituksien suhteen. *Punastelee*
Mutta tuossa herrassa vain on jotakin, joka vetoaa muhun niin kovin vahvasti, vaikkei hn nyt mitn suuren suuria rooleja olekaan vetnyt, eik ole mikn suuren luokan stara hollywoodissa. Ai joo tll lis aika hyvi kuvia herrasta. :)
Tosin tykkn m Sir Christopher Leestkin, ett. :)
« Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:23:59 kirjoittanut Nefertiti »

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #119 : 24.03.11 - klo:00:01 »
Inspiraatio on hassu asia. Kuten mys se, mik sen hertt. Vlill se tulee kyll niin puskista. :)

Katselin mys noita kuvia, mutta jotenkin olisin halunnut nhd sen itse tanssin, kun en muista siit juuri mitn. :( Tyhm maikkari, kun on poistanut sen netist.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.