Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Mustang

Kiitos taas. :) Menen heti lukemaan jatkon, kommenttia tulee perästä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihanata, odotan ja jännitän, et mitä sie siitä pidät. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

No en minä tuota ainakaan laimeaksi sanoisi! :) Koko ajanhan siinä jotakin tapahtui. Hyvä jatko. En varmaankaan ehdi ennen töitä kirjoittelemaan mitään, täytyy mennä suihkuun ja syödä.
Mutta hyvä pätkä, jatka ihmeessä, jos on ideaa, itse katselen myöhemmin miten jaksan/ehdin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Kiitti. :) Täytyy katsoa, jos ideaa pukkaa. :)
Sen verran tosiaan oon miettiny, et se päättyy siellä missä alkoikin, eli teatterilla... Hmm... tosin taitaa olla vähän turhankin arvattavaa. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mukavan tunnelmallinen pätkä, Nefertiti. :) Hienoa kuvailua.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Kiitti. :)
Tuli vaan vähän ideantynkää ja kirjoittelin sen sitten tässä aamun aikana. Pitänee jossakin välissä raahautua porukoilla käymään. Toivottavasti mude on selvinpäin. Muuten mä en jaksa sitä.
Faija tais alottaa juomisensa jo aamusta, mut niin kauan kun se on lietsossa, niin niiden luona jaksaa olla, mikäli mude on selvinpäin. :)

Mutta joo muutama idea olis vielä, mietin että änkeiskös johonkin väliin sen perinteisen myrkkyä suklaassa kohtauksen, mut en tiedä sopisko se mitenkään. Tosin meinasin myös, ettei se toimisi, siis se myrkytys, koska myrkyttäjä valitsi väärää suklaata, josta kohde ei pidä ja kohde nakkaa koko puketin roskikseen. :D
Mietinkin että mitenkä estää ketään muutakaan koskemasta siihen, esim siivoojaa, joka vaikka pitäisi nimenomaisesta suklaasta ja on onnessaan kun löytää kokonaisen paketillisen lempisuklaitaan. :D
Mut ehkä ei tuota. Katotaan nyt miten nuo kiemurat tuosta etenee ja mitä seuraavaksi tapahtuu ja mitä ystävämme Joanna jälleen keksii. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Jään innolla odottamaan. :)

Itse kirjoitin jo uutta pätkää Dani Sparkeen, mutta meidän pahan ilman lintu pikkukissa tuli koneen viereen makaamaan, kone heitti blue screeniä ja buuttasi. -_- Pätkä arvatenkin katosi. Pistän kyllä tämän tuon oskun syyksi, koska se on näppiksellä kävelemällä sekoittanut tän koneen jo niin monta kertaa, etten keksi muutakaan. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#37
Hmm.. tuohon näppikseen pitäs kyllä olla semmonen juttu, esto tai semmonen, ettei se ottais niitä vikapainalluksia ja kissan tallomisia. Netistä pitäs siis olla ladattavissa semmonen ohjelma. Nimee en tiedä, eikä tuo mieskään, mutta tietää, et sellanen on. Pitäs varmaan kokeilla jos googlella löytyis.
Taisinkin löytää sen. Ilmeisesti tämä. Olla hyvä. :)
Ja tässä vielä pitkä litania vastaavia ohjelmia. Yritin pistää hakusanaks ilmainen, koska tuskin haluat ostaa sitä.

No kattoo nyt mitä mä keksin. Sen kun kirjottelet siihen jatkoa tai mihin tahansa jatkikseen, jos inspistä löytyy. :)
Ja jos Dani Sparkleen tulee uutta jatkoa, niin toki mie sen luen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei, kiitosta! Tuo katti kyllä välillä aiheuttaa minulle harmaita hiuksia näillä sen toilailuilla, vaikka on kin sille päälle sattuessaan hyvin herttainen. :) odotan innolla, että se kasvaa ja saa aivot. :D Onneksi en pitkälti ehtinyt kirjoittamaan. Sain korvattua kohtauksen helposti. nyt pitää rientää harjoituksia vetämään ja sen jälkeen olisi syömisjuttuja ja sitten ilta paikallisessa kylpylässä porukoiden kanssa, saa nähdä, miten myöhään menee, ehtiikö kirjoittamaan tänään enää mitään.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No pidähän sinä hauskaa. :)
Me tästä aletaan suunnittelemaan sitä menoa tuonne porukoille. Taidan kyllä vielä soittaa mudelle ennen kuin lähetään, et tiedän mikä siellä on tilanne.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Meilläkin täytyy aina vähän katsoa, ettei kone jää kissan läheisyydessä vahtimatta. Minttu on pari kertaa jo kävellyt näppiksen päällä. Onneksi, ei ole tapahtunut mitään koneen sekoilua sen vuoksi. Ainoa harmi on se, että jompi kumpi kissoista oli käynyt syömässä vanhojen kuulokkeideni johdon rikki. Onneksi olin juuri ostanut uudet kuulokkeet, joten vahinko ei ollut niin kauhea. Nyt pitää sitten aina piilottaa johdot kun en ole koneella :D

Noista Nefertitin kirjoituksista täytyy muuten sanoa, kuten olen aina sanonut, että todella elävää ja hienoa tekstiä. Minusta tuntuu vielä siltä, että vuosien mittaan sinun tekstit vain paranevat entisestään. Kuljetat jatkotarinoita eteenpäin vauhdikkaalla tempolla, joten säpinää niissä aina riittää :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kiitos. *punastelee*
Kunhan kirjottelen omaksi ja muiden iloksi. :)
Siittä vaan kirjoittamaan jos ideaa sattuu olemaan. Mä oon välillä tänne kirjoituspulinaan kirjoitellu aivoituksiani ja niitä saa ihan vapaasti käyttää jos haluatte. Tosin meillä kaikilla taitaa olla omat ideat ja aivoitukset. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

En tiedä, huomasitko, Nuubialainen, siellä on peini pätkä Dania lisää, meni säätämiseksi, kun en huomannut mitään, mistä olisin muuttanut topicin nimeä, niin poistin sen ja tein uuden. Kohta saattaa vielä tulla tylsähkö pätkä, mutta ideaa on jo vähän tapahtumallisemmallekin kirjoitukselle, tuo on tollanen tarinan eteenpäinkuljetuspätkä vain. :)

Nefertitiä olen itsekin moneen kertaan kehunut, mutta ikinä ei voi kyllä hyvästä työstä kiitellä liikaa. :) Toivottavasti se myös innostaa jatkamaan niin, ettei lukeminen täältä lopu kesken. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Vielä sanon, ennen kuin lähden laittautumaan töitä varten, että täytyis varmaan aina laittaa tänne kaikki juttunsa luettaviksi. Oon näinä parina päivänä kirjoittanut enemmän, kuin ikuisuuksiin. :D Ai, ja jättelin hieman johtolankoja tekstiin, että voi googletella, jos 40-luku ei ole täysin tuttu. ;) Rita Hayworth oli yksi ajan suurimmista tyyli-ikoneista ja Ford Deluxesta on oikeasti -48 vuoden malli.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa



Joo, pitääkin käydä lueskelemassa uusimpia kirjoituksia, kun miulta aina näköjään ennättää mennä välillä paljonkin ohi juttuja täältä.

Kuule Mustang, en usko, että sie kirjoittaisit mitään tylsää Danin tarinaan vaan päinvastoin, minä ainakin tykkäsin siitä lukemastani näytteestä kovasti. Ja toivon, että Dani tulee huomaamaan miten ihana mies hänellä onkaan vierellään, se Jack kuulostaa nimittäin tosi ihanalta :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"