Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Tässä uusi ketju, jossa voidaan jatkaa edellisen ketjun höpinöitä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Alkoi kyllä olla vähän pituutta ketjulla. :) Tästä on hyvä jatkaa. Olit pätkiäkin kirjoitellut, mutten vielä ehtinyt tutustumaan. :/ Täytyy tässä katsella, miten ehtii, nyt tuli tänään pikkukissa taloon ja isompi kissa on ihan ihmeissään. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Vähän editoin Tuhon Enteen viimeisintä osaa, kun huomasin muutamia kirjoitus- ja ajatusvirheitä. Nyt pitäs mennä sujuvammin. Kattelen, josko tässä sais aikaiseksi kirjoittaa jatkoa johonkin jatkikseen. On ajatukset olleet vähän sekaisin tuon Chrisun (kissan) poismenon takia.
No mut siellä Sateenkaari sillalla se Chrisuliini odottelee varmaankin äidin ensimmäisen kissan, Santun, kanssa. :)

Mutta joo tosiaan, yritän tässä saada jotakin aikaiseksi, mut jos teillä nyt ideaa sattuu olemaan, niin sen kuin kirjoitatte sitä jatkoa ihan vapaasti.

Mitä Tuhon Enteisiin tulee, niin mietin seuraavia kysymyksiä:
Selviääkö Richard?
Tuleeko Danielista lisää ongelmia?
Onko Devin yhä hengissä?

Saavatko he vasta-aineen tehtyä? Toimiiko se?
Yks vasta-aine heillä, on mutta se toimii vain Richardin tekemään aineeseen, ei Devinin versioon. Mistä pääsemme kysymykseen, miten he sitten erottavat sairastuneet toisistaan? Vai onko kaikissa molemmat?
Kaikkein suurin kysymys on, miten saada vasta-aine kaikille altistuneille? Yksitellen antaminen on vähän turhan hidasta ja hankalaa ja vaarallistakin.

Myöhemmin koko tiimi oletettavasti poistuu Richardin laboratoriolta ja etsivät Devinin Labran, sillä siellä on paremmat laitteet tehdä vaikka molempia vasta-aineita.
Tuleeko matkalla lisää ongelmia? Pääsevätkö perille?

Jos vasta-aine tai kumpikaan niistä ei aivan kaikkiin zombiemaisiin olentoihin tehoa, niin miten sitten? Millaiseksi maailma muuttuu? Miten tiimimme? Jääkö heidän ainoaksi keinokseen selviytyä vihamielisessä ympäristössä? Miten he selviävät ja ketkä tiimistä selviävät?

Itellä on jo jotain idean tapaista, mut ajatukset on tosiaan vähän hukassa ja mitään järin järkevää ei mielessä oo. Tosin tuli mieleen, et jos ne ei saa (oletettavasti tehtävä mahdoton) ainetta altistuneille ja se ei toimi, he joutuvat selviämään omillaan maailmassa, jonka ajattelen olevan vähän tyyliin Mad Max tai Resident Evil: Extinctionin kaltainen kuiva ja kuollut. Okei voi silti olla metsiä ja eläimiä, mut kuitenkin kaupungit on elottomia, noita olioita lukuunottamatta. Joskin joitain muitakin selviytyjiä voi olla ja osa ei ihan niin mukavia.
Joo mikäs sen kliseisempää. :D
Mut jos tää selostus herättää ideoita niin siittä vaan kirjottelemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#3
Aivan mahtavaa, siis aivan uskomattoman upeeta tekstiä Nuubialainen. Kyllä sä todellakin kirjottaa osaat. :) Siis mä pystyn kuvittelemaan tilanteen erittäin hyvin. Kaikki ne tunteet, siis vau, ei voi muuta sanoa kuin että todella mahtavaa tekstiä. Hyvä etten pillahtanu loppukohdalla itkuun, kun niin eläydyin siihen Richardin tilanteeseen. Jos joku väittää ettet sie muka osais kirjoittaa niin haistakoon homeen mokoma. Kyllä sie saisit aikaiseksi vaikka kuinka hyvän kirjan ja minä varmasti ostaisin sen luettavakseni. :)
Nyt täytyykin miettiä mitä seuraavaksi käy. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Höpsis, kunhan jotain jatkoa yritin tehdä. Mutta sie oot aina niin kiltti :)
Mie luulin tänään, että en jaksaisi ja kerkeisi kirjoitella yhtään mitään,
mutta sainkin sitten illasta aikaisemmin hieman omaa aikaa..

Sie varmaan loihdit tarinaan seuraavaksi jotain jännää,
mie tiedän sen. Jään siis odottamaan mielenkiinnolla sitä,
millaiseksi tarina kehkeytyy..

Nyt pitää mennä ja hätistää tuo navetalta tuoksuva katti pois sylistä kehräämästä.
Öitälöitä :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ei kun oikeesti. Sä kirjotat aivan mahtavasti. :)
Ja kyllä, jotain jo naputtelen tuohon, vaikka pitäs nukkumaan mennä. Kirjotan ainakin vähän vielä ja painun unille. Yöt sullekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kirjotinpa sit vähän pidemmän pätkän kummiskin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Päätinpä sitten jatkaa ja taas jäi jänniin tunnelmiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kirjoitinpa sitten jälleen pätkän Tuhon Enteitä ja se jäi varsin surullisiin tunnelmiin. Miten mahtanee edetä siitä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, tuolla on ihan just kohta uusi pätkä luettavissa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Naputtelinpa Sonyaankin jatkoa pitkästä aikaa ja jännään paikkaan jäi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hieno pätkä oli Sonyassa! :) Jännään paikkaan jäi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Siittä vaan kirjoittelemaan jos inspistä sattuu olemaan. :)
Mä tässä itsekin mietin, että mites tuosta, mutta annan teille muillekin mahdollisuuden naputella jatkoa, jos ideaa ja inspistä sattuu pukkaamaan päälle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Noniin, nyt olisi sitten se mun uusi oma kolmiodraamaräpellykseni luettavissa. lisää tulen, kunhan satun sitä ensin kirjoittamaan. Nimi on vielä tylsästi Dani Sparkle, päähenkilöh mukaan, muttuu, kunhan keksin jotain parempaa. Ja kun tiedän, mistä tuo oikeastaan ede lopulta kertoo. Noh. Kuitenkin. Sellainen se alku on. :) Kommenttia tulemaan!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Upeaa tekstiä Mustang. Melkein voisin kuvitella 30-50 luvun leffaksi. Hämyisiä huoneita, dramaattisia naisia. Ihanaa. :)
Toivottavasti Dani vielä joskus järkiintyy ja ottaa Jackin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.