Tänään on perjantai 25. kesäkuuta 2021
Nimipäivää viettää Uuno

Kirjoittaja Aihe: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2  (Luettu 145251 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2100
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2
« Vastaus #75 : 01.03.11 - klo:22:17 »
Joo. Tuo mun piti jo jouluksi tnne laittaa, mut jotenkin se sit ji, joten laitoin sen nyt. Halusin sitpaitsi vhn jotain erilaista kuin mit thn asti olen raapustellut. Ajattelin, et vhn erilainen alkuasetelma ja muutenkin erilainen teema, okei ei ihan niin erilainen, mut kummiskin, sais porukkaakin kirjoittamaan.
Ja tosiaan pahoittelut, jos englanninkielen taitoni tkkii. Se ei koskaan ollu parhaita aineitani koulussa, vaikka siin kohtalaisesti prjsinkin. :)
Lukeminen onnistuu ja kuuntelu, mut mynnn et kirjoittminen ja puhuminen mulla voi tuottaa onkelmia pikkaisen. :)

Toivottavasti tm tarina nyt herttisi intoa kirjoittaa. Tosin jos aikaa ei ole, niin sitten sille ei voi mitn. :/
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #76 : 21.03.11 - klo:23:34 »
Mielettmn upea ptk Mustang. Siis aivan ihana ja hertti lis ajatuksia ja mulle ainakin ilmaantui uusia ideoita.
Jostain syyst mieleeni nousi kuva, jossa Jack pelastaa Danin kun joku mustasukkainen mies yritt ampua tt. Sori, mut h... mun mielikuvitukseni on hyvinkin melodramaattinen. :)
Mut tosiaan ihana ptk ja eroottiset kohtauksetkin erittin herkullisesti toteutettu, niin ett lukijallekin ji vhn kuvitteluvaraa. :)

Hih, nyt aloin mielessni jo kirjoittamaan tuota ampumisptk. Ideani ovat luonnollisesti kytettvisss, jos ne sopii sun tarinas juonikiemuroihin, mut tietenkn ei oo pakko, jos se nyt ei mihinkn sovi. Kunhan taas jatkan tarinaa omassa pieness mielessni. :)
« Viimeksi muokattu: 21.03.11 - klo:23:42 kirjoittanut Nefertiti »

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #77 : 21.03.11 - klo:23:48 »
Hih. Kiitos. :) Mielikuvitusleikit on kyll parhaita, itse en saa unta ellen ky mielessni lpi jotakin kuviteltuja kohtauksia ja keskusteluja. Teen mys lukemistani kirjoista ja katsomistani elokuvista fanficki paljon pni sisss niin, etten ikin ole kuitenkaan kirjoittanut mitn paperille. varsinkin rakkaustarinoista, jotka ei mene niin, kuin niiden "olisi pitnyt". :D

Minulla itsellni ei ole tulevasta juonesta mitn isompia mielikuvia, lhinn suuntaviivoja ja irrallisia tapahtumia. Minun teksti ja tarina muotoutuu usein vasta kirjoittaessa. Tst minulla on kuitenkin jotenkin selkeimpi mielikuva, kuin mistn aiemmin kirjoittamastani. Mys historialliset faktat ovat koko ajan olleet niin hyvin mukana niit tarkistellessani, etten ole joutunut muuttamaan pienintkn ideaa niiden vuoksi. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #78 : 22.03.11 - klo:00:19 »
Pakko kirjottaa se ptk thn nyte.
Kyt jos haluat ja jos se sopii. Pakko ei ole, kuten jo mainitsin.

Seisoin pienell korokkeella pmpelin edess, jossa oli mikrofoni ja vastailin ymprill parveilevien toimittajien kysymyksiin. Salamavalot rpsyivt ja toimittajat huutelivat kysymyksin tasaiseen tahtiin ja vlill yht aikaa toistensa kanssa.
Vastailin kysymyksiin, ainakin niihin joihin halusin vastata. Tiettyihin en sanonut mitn. En voinut sill se aihe oli yh arka minulle. Olin iloinen, siit ett Jack oli yh tukenani ja seisoi hieman taaempana minusta. Ihmettelin miten hn jaksoikaan yh kaiken sen jlkeen mit olimme yhdess kokeneet ja mit olin hnelle tehnyt. Kummankin sydn oli haavoittunut, mutta kaikesta huolimatta me rakastimme toisiamme, vaikken sit voinutkaan viel mynt itselleni.
Vilkaisin ohimennen Jackia ja nin hnen kasvoillaan surumielisen ilmeen, joka katosi kun hn huomasi minun katsovan. Hn hymyili ja min vastasin hymyyn.
Knnyin takaisin toimittajien puoleen ja aioin vastata ern toimittajan kysymykseen, kun nin taaempana miehen, joka nosti kttn ikn kuin pyytkseen puheenvuoroa. Katsoin miest odottavasti ja huomasin hnen kdessn jotakin tummaa ja kiiltv. Jack huomasi sen mys, koskapa hn syksyi minua kohti ja riuhtaisi sivuun tsmlleen samalla hetkell, kun ilmaa halkoi voimakas pamahdus.
Nousin yls maasta, jonne olin kaatunut ja nin Jackin seisovan paikallaan. Hnen kasvonsa olivat valahtaneet kalman kalpeiksi ja hnen sinisiss silmissn oli anteeksipyytv ilme.
Jack. Henkisin ja astelin hivenen horjuvin askelin hnen luokseen.
Anna anteeksi. Jack kuiskasi, horjahti ja tuupertui maahan.
Nin hnen selssn pyren punaisen rein ja tajusin, ett ampuja oli osunut hneen. Kyyneleet kihosivat silmiini ja lyshdin polvilleni hnen viereens.
Jack. Sopersin ja katsoin hnen kalpeita kasvojaan, joista saattoi nyt nhd hyvin tummat renkaat silmien alla. Kuinka saatoinkaan olla niin julma hnt kohtaan, minhn rakastin hnt ja nyt hn kuolisi ja min jisin yksin.
Jack kiltti, l kuole. Sopersin ja painauduin nyyhkytten hnt vasten. Jack, voi Jack. Min rakastan sinua. Sain sanotuksi nyyhkytyksieni lomasta.
Minkin rakastan sinua. Kuulin hnen vastaavan hiljaa, mutten pystynyt vastaamaan.
Tuskin kuulin ymprillmme kuuluvaa puheensorinaa, enk huomannut salamavaloja, jotka nyt rpsyivt tiuhaan tahtiin, sill jokainen halusi saada ampumavlikohtauksen lehtens etusivulle. Vasta kun poliisit ja sairasauto tulivat, tekivt reportterit tilaa ymprillemme.
Anteeksi neiti. Sanoi ers poliisi, joka hellsti nosti minut pois Jackin luota, ett sairasauton henkilkunta psi auttamaan tt.

Nonnis tss tmmnen ptknen kyt jos halua tai heit vesilintua. Mut siis tllnen tai no ei ihan mutta kuitenkin pulpahti mieleeni. Ja joo oon nemm vlill todella kliseinen ja melodramaattinen. :D

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #79 : 22.03.11 - klo:00:28 »
Kaunishan tuo on. :) Ja sopisi kyll loistavasti teemaan. Saa nhd, mit tulevaisuus tuo kaksikolle tullessaan, sill pitkin tarinaa versova rakkaus tulee kyll aiheuttamaan paljon nr ja katkeruutta ihmisten keskuudessa. ;) Sit en tied, raaskinko lopulta tappaa ketn, kun pidn hahmoistani niin paljon. Tai ehk kirjoitan tlle sitten vaihtoehtoisia loppuja. :DD
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #80 : 22.03.11 - klo:00:38 »
No eip tuossakaan kenekn kuolla tarvitse. Ties vaikka tuo syventisi noiden kahden rakkautta ja saisi heidn nkemn maailman uusin silmin. Juu romanttinen osaan halutessani olla, enk ole kaikkia tappamassa, vaikka joskus kykin niin. :)
Nytkin laitoin tarinan alun, jossa kuolee tasan yksi henkil. No okei lisksi joukko vankeja, yht lukuunottamatta. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #81 : 22.03.11 - klo:00:42 »
Niin. :) Totta tuokin. Ehk min olen meist se melodramaattinen, kun ajattelen heti pahinta. :DD

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #82 : 22.03.11 - klo:00:48 »
Joo no, itell monesti tulee trkemmtkin hahmot tapatettua, vaikken sit alun alkaen olisikaan suunnitellut. Joskus tuntuu ett olen tarinoideni hahmoille aika julma vlill.
No jaa jos johonkin nyt yritts vrkt vaihteeksi onnellisen lopun ilman ylenpalttista imelyytt. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #83 : 22.03.11 - klo:00:55 »
Hieno uusi tarinan alku. Dramatiikkaa ja menneiden aikojen patinaa. :) Todella hienoa, tuollaisessa alussa on loputtomat mahdollisuudet.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #84 : 22.03.11 - klo:00:58 »
Njoo. Niinhn tuossa on ja nyt kun ajattelee niin mieleen tulee ohimennen Monte Criston kreivi. Joskin ajattelin tehd toisin, kuin mit tss kuuluisassa tarinassa tapahtuu ja ei en ajatellut ett rakkaat tai jlkikasvu tulisi tapetuksi. Ehk jotain muuta, mut sen nkee sit miten tuo tarina tuosta etenee ja juoni mutkistuu. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #85 : 22.03.11 - klo:09:03 »
Hieno oli uusi ptksikin Rakkauden thden -jatkikseen. :) Alkoi ihan sydnt srke, kun Edward ei paljastanut rakkaalleen henkilllisyyttn. :( Tytyy katsoa, saisinko jotenkin aikaiseksi joskus tulla tuohon jatkikseen mukaan, se jotenkin iski teemoineen ja syvlle. :)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #86 : 22.03.11 - klo:13:50 »
Sen kun jatkat, jos siulla inspiraatiota sattuu olemaan. :) Mie kirjoittelen sill vlin sitten jotakin muuta jos niikseen tulee. :)
Hmm.. mulla vain oli tuollainen juttu mieless ja kyll minkin suren kovasti Edwardin puolesta vaikka olenkin niin kamalan ilke lehm ett kirjoitan noin surullista/melodramaattista/traagista teksti. Mutta siis nen, koen ja tunnen mielessni vahavsti nuo Edwardin tunteet.
Odotan toki innolla siun kirjoituksiasi, mikli nyt inspiraatiota ja innoitusta kirjoittamiseen saat. Osaat tuota itsekin niin kovin kauniisti kirjoittaa ja niin ett tunteet varmasti ovat mukana. :)
Tai kenties mulla vain on ybervilkas mielikuvitus ja tunnen vain niin vahvasti. Joskin ihmettelen silti, miksen itke milloinkaan kun katselen Titanicia. Toki tunnen surua ja haikeutta ja tulen vhn alakuloiseksi, kun tiedn, ett tuo turma tapahtui ihan oikeasti. *huokaus*
Hmm... Jahka tuo mies otus tuolla olkkarissa saa vuokrafilmins katsottua, niin minkin psisin katsomaan Titanicia, mikli siis mua edelleen huvittaa katsoa se.
Eilen tosiaan katselin Egyptin Prinssin ja Monte Criston Kreivin ja ihania olivatten. :)
« Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:14:04 kirjoittanut Nefertiti »

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #87 : 22.03.11 - klo:14:14 »
Olisi mielenkiintoista saada joskus kuulla jonkun suht mielikuvituksettoman ihmisen kommenttia kirjoitelmistaan. Pystyisikhn sellainen ihminen elytymn noihin? Nyt taidan viel jatkaa omia juttujani jonkin aikaa, kun inspiraatiota on, mutta en saanut viel ainakaan mitn loistoideaa jatkiksiin.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #88 : 22.03.11 - klo:14:18 »
Ihan miten parhaaksi net. M yritn popsia mun aamiaiseni ja samalla taidan vilkuilla noita jatkiksia, ett jo johonkin jotakin keksis. Juuh, tuli vhn myhn nukuttua. :D
Mutta jos sie tosiaaan tahdot niin kirjoita vaan tuohon Rakkauden Thden jatkikseen jatkoa. Aivan vapaasti. Saat jopa vapaat kdet keksi Markiisille kunnollisen nimen, jollen mie ehdi ensin. Ainakaan toistaiseksi ei mieless ole ollut mitn jrkev sen suhteen.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #89 : 22.03.11 - klo:14:28 »
Min oon maailman huonoin keksimn nimi. :D Siksi otin tahallaan Sparkleenkin mahdollisimman kliseisi nimi. Taidan siis luovuttaa kunnian sinulle.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.