Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Maranwel

Terve taas iäisyyden jälkeen. Nefri patisti käymään täällä taas vilkuilemassa tuota vampyyriä vähintään. No nyt olen sen jatkopalat lukenut ja koko ajan ajatuksissa lauseet yritti vääntää itsensä englanniksi, kun olen sillä kielellä oikeastaan mitään lukenut viimeiset pari vuotta. Mielenkiintoiseen suuntaan olet lähtenyt tarinaa viemään, uusi vääntö vanhaan tarinaan. Täytyy tästä taas lähteä toisaalle, inspistä ei tosiaankaan löydy kirjoittamiseen, joten jatka Nefri vaan sitä tarinaa kun itselläsi inspaa. Sähän sen olet tavallaan adoptoinutkin. ;D

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Maranwel - 18.02.13 - klo:16:15
Terve taas iäisyyden jälkeen. Nefri patisti käymään täällä taas vilkuilemassa tuota vampyyriä vähintään. No nyt olen sen jatkopalat lukenut ja koko ajan ajatuksissa lauseet yritti vääntää itsensä englanniksi, kun olen sillä kielellä oikeastaan mitään lukenut viimeiset pari vuotta. Mielenkiintoiseen suuntaan olet lähtenyt tarinaa viemään, uusi vääntö vanhaan tarinaan. Täytyy tästä taas lähteä toisaalle, inspistä ei tosiaankaan löydy kirjoittamiseen, joten jatka Nefri vaan sitä tarinaa kun itselläsi inspaa. Sähän sen olet tavallaan adoptoinutkin. ;D

Hehe, uskaltauduit tänne, etkä kuollut.  ;D
Se on silti sun tarinas, sen kuin kirjoitat siihen jatkoa jos siltä tuntuu ja jos haluan englantia harjoittaa, niin käännösapu on tervetullutta. Meinasin näet, että käännän tuon merkityn miehen aka MacBearin enkuks ja eka osa on tehty, mut kiitos siitä menee yhdelle Plumb Bob Keepissä vaikuttavalle ihanalle ihmiselle. :)
Mä muuten löysin tuolta PBK:stä setin ihania kruunuja mun kuninkaallisille. Yks tyyppi oli tehnyt ne sims medieval pelistä sims 2:seen.  ;D

Siis jos haluat auttaa käännöspuuhissa, jos et niin yritän saada ton sohvaperunan avukseni.  :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.02.13 - klo:00:23
Siellä olisi nyt pätkänen, sillä oli jonkinlaista inspistä. Toivottavasti ei nyt tullut ihan toisintoa Morian tapahtumista.... No joo ehkä liian monta kertaa tullu leffa katsottua ja kirjakin on luvun alla, samoin kuin Silmarillion. :D
Mutta toivottavasti pätkä miellyttää sua ja myös muita lukijoita. :)

Jatkuupas tarina jännästi. Tykkäsin tuosta taikamiekasta, se sopii Kassandran hoikkaan ja siroon olemukseen hienosti :) Tuli jostain kumman syystä mieleen yks tyttö taikatansseineen tuosta jatkopätkästäsi. Tytön nimi on Yuna, noitatyttö ja kyseessä on peli nimeltä Final Fantasy. Tuo fantasiatarina on yks miun lemppareista ---> http://www.youtube.com/watch?v=bdK3vhkxetg


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 21.02.13 - klo:20:09
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.02.13 - klo:00:23
Siellä olisi nyt pätkänen, sillä oli jonkinlaista inspistä. Toivottavasti ei nyt tullut ihan toisintoa Morian tapahtumista.... No joo ehkä liian monta kertaa tullu leffa katsottua ja kirjakin on luvun alla, samoin kuin Silmarillion. :D
Mutta toivottavasti pätkä miellyttää sua ja myös muita lukijoita. :)

Jatkuupas tarina jännästi. Tykkäsin tuosta taikamiekasta, se sopii Kassandran hoikkaan ja siroon olemukseen hienosti :) Tuli jostain kumman syystä mieleen yks tyttö taikatansseineen tuosta jatkopätkästäsi. Tytön nimi on Yuna, noitatyttö ja kyseessä on peli nimeltä Final Fantasy. Tuo fantasiatarina on yks miun lemppareista ---> http://www.youtube.com/watch?v=bdK3vhkxetg

Mä kyllä tiedän FinalFantasyn, ainakin nimeltä, mut sen kummemmin en siihen ole tutustunut, kun en ko. peliä oo koskaan omistanut. Mun bestiksellä, Maranwelillä noit FinalFantasy pelejä on ollut useampi ja hän niitä tykkäsikin tahkota enemmän kuin minä.
Mä tykkään enemmän simsistä ja doomista (siis se muinainen 95-98 dos:in aikainen, jota oon tässä lähiaikoina pelaillu, ei se tuorein mikä oli markkinoilla about samoihin aikoihin tulleen Doom-leffan kanssa), niin ja lisäks ennen kuin sain sims 2 pelille soveltuvaa tietokonetta, tykkäsin pelata rollercoaster tycoonia ja tääkin oli tosiaan sillon kun asuin hämeenlinnassa ja koneessa oli niinkin hieno käyttis kuin 98. :D
Kiva, että tarinan pätkä miellytti sua, miekasta en tiedä, että onko siinä taikuutta vai ei, mutta ei se kyllä ihan tavallinen taida olla. Sen saat päättää itse. En nyt suinkaan ajatellut, että miekalla olis aivot, ei sen tarvi pystyä sen enempää ajattelemaan, kuin puhumaankaan, jätetään se Kassandran huoleksi. Mutta ehkäpä miekasta vielä jotain yllätyksiä voisi löytyä. Ehkä sillä voisi vielä joskus tulevaisuudessa kutitella vähän pahiksen nahkaakin. :D

Mutta nyt mä häviän kattomaan Poliisit-sarjaa ja jään mielenkiinnolla odottamaan, että mitenkä mahtanet jatkaa stooria. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Tuli inspis ja jatkoin yhtä toista jatkista joutessani. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Oo, mikä jatkopala Nuubialainen Prinsessa.  :D
Täytyy vielä ehkä muutaman kerran lukea ja sitten miettiä miten jatkaisin. Mutta joo toki saat rauhassa vielä hioa sitä, jos siltä tuntuu. Mut joo tosi hyvä jatkopalanen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#261
Oli hienoa taas pitkästä aikaa päästä kirjoittamaan. Kiva, jos tykkäsit :B

Jatka vaan tarinaa sitten kun innostaa. Mie meen nyt korjaamaan niitä silmiin sattuvia kirjoitushäröjä tuosta raakileestani, kun on hetki aikaa ennen leffailtaa. Ootan innolla miten tarina mahtaakaan jatkua  8)

Mie oon suunnitellut/haaveillut matkasta Meksikoon ensi vuodeksi ja luulen, että tällainen näkymä saattoi olla mielessä kun tuota viimeistä maanalaista jokea kuvaavaa kohtausta kirjoitin --->

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/482584_547299601969442_194997998_n.jpg



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hieno kuva. Täytyy kattoa, että saanko tässä lähiaikoina mitään aikaiseksi. Tänään meni vähän plörinäksi, kun on niska ihan jumissa ja muutenkin ajatus hiukkasen hukassa. Not nice. :p

Mut joo jatkopalasi oli ihana ja sen kuin naputtelet lisää, jos sitä ideaa kerran piisaa ja jos ei, niin naputtele sitten jotain noihin muihin jatkiksiin aikas kuluks, siis jos haluat. :)

Myös tuota Kassandran miekan historiaa saat suunnitella ihan vapaaksi. Se vaan oli sellainen idea, kun meinasin ettei se Kassandra nyt mikään avuton neitonen ole ja kerran hän kumminkin kuuluu kuninkaalliseen sukuun ja halusit taikajuttuja mukaan, niin miksei niitä vois olla Prinsessallakin, vaikka sitten miekan muodossa(en nyt tosiaankaan meinaa, että olis puhuva saati laulava miekka, kunhan vain olisi jotain kivoja erikoisia ominaisuuksia mitä tavan miekoissa ei oo), kun kerran muutakin mystistä neitoseen liittyy.  ;)
Siis muutakin kuin vallan erikoislaatuiset matkakumppanit.  ;D
Mä katon, jos mä huomenissa saisin jotakin aikaiseksi, kun en nyt enää tähän aikaa jaksa alkaa rassaamaan harmaita aivosolujani. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Oijoi, toivottavasti niska voi jo paremmin  :o Ei mitään hätää tuon tarinan suhteen, tarina jatkuu sitten kun meistä jompi kumpi jaksaa ja saa inspiraation. Onhan meillä aikaa vaikka mummovuosiin saakka, luulisin  ;D

Mie eilen siirryin katsomaan leffoja ja sit päädyin suhteelliseen hyvään aikaan nukkumaan, joten availin vasta koneen ensimmäisen kerran tänään. Eli tarinaa ei varmaan tänään enää synny. Mut saa tosiaan nähdä mitä sen miekan suhteen tapahtuu tai muutenkin, se selvinnee tarinan edetessä..

Kirjoittelemisiin  ;D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo, no nyt on hartioiden kannalta vähän parempi, mitä nyt kuuluu hillitön rutina, kun niitä vähän pyörittelee ja venyttelee. No oma vika, mitäs en tarpeeksi usein venyttele niitä ja istun aina tässä koneella.
Miehen mokoma simahti sohvalle ja nukkui siellä sitten koko yön, meillä lienee liian mukava sohva ja sanoinkin miehelle, että pitäskö se vaihtaa epämukavampaan malliin, jottei se aina lusmuais tuolla olkkarin puolella.  ;D

Mut katsotaan nyt, jos mä tänään saisin jotain aikaiseksi tohon tarinaan.... tai sit en. Ainakin aion yrittää, sillä tekee mieli kirjottaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin sielläpä on tuore pätkä lukemista odottamassa. Toivottavasti se miellyttää sua Nuubialainen Prinsessa. :)
Haittaako muuten, että päätin nuoren prinssimme hiuksien värin, siis tämän Prinssi Puolikuun, joka ainakaan vielä ei ole törmännyt matkustavaisiin, muuten kuin Kassandran unissa. :)
Sano jos sulla oli jokin toinen hiusten väri mielessä, niin vaihdetaa heti se sävy tilalle. :) Mutta mä jätän itse kunkin nauttimaan tekstistä ja miettimään mahdollista jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Uijuijui, olipas hieno jatko tarinalle Neffi   :B

Ihan samanlaiseksi ajattelit tuon Prinssi Puolikuun kuin minäkin, silmänväriä myöten - sama kirjoitustaajuus, minkäs teet  ;D Hieno nimi uudella vanhalla puuherrallamme muuten.

Hmm.. jätitkin varsin haastavaan paikkaan tarinaisen, ihan joutuu nyt miettimään, mitä vanhat puuherrat mahtoivatkaan tuuleen kuiskailla ja mihin vaaraan prinssimme matkallaan mahtaakaan saattaa itsensä. Itse asiassa näenkin jo mielessäni mustalla hevosella kiitävän miehen ratsastamassa halki silmänkantamattomiin jatkuvan hiekka-aavikon, hevosen hiekassa tanssahtelevat kaviot ja tämän jälkeensä jättämän hiekkaisen pölypilven dyynien harjalla. Jossain luikertelee käärme, joka suuntaa kiemuraisen nahkansa kohti tuota ratsukkoa... mutta käärmeessä on jotain kummallista, hmm mitä se mahtaakaan olla..

Kääks, ei nyt sovi ruveta kirjoittamaan, kun täytyy mennä laittamaan tyttökatraalle ruokaa eli tarina jatkuu tuonnempana :B



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 04.03.13 - klo:18:44

Uijuijui, olipas hieno jatko tarinalle Neffi   :B

Ihan samanlaiseksi ajattelit tuon Prinssi Puolikuun kuin minäkin, silmänväriä myöten - sama kirjoitustaajuus, minkäs teet  ;D Hieno nimi uudella vanhalla puuherrallamme muuten.

Hmm.. jätitkin varsin haastavaan paikkaan tarinaisen, ihan joutuu nyt miettimään, mitä vanhat puuherrat mahtoivatkaan tuuleen kuiskailla ja mihin vaaraan prinssimme matkallaan mahtaakaan saattaa itsensä. Itse asiassa näenkin jo mielessäni mustalla hevosella kiitävän miehen ratsastamassa halki silmänkantamattomiin jatkuvan hiekka-aavikon, hevosen hiekassa tanssahtelevat kaviot ja tämän jälkeensä jättämän hiekkaisen pölypilven dyynien harjalla. Jossain luikertelee käärme, joka suuntaa kiemuraisen nahkansa kohti tuota ratsukkoa... mutta käärmeessä on jotain kummallista, hmm mitä se mahtaakaan olla..

Kääks, ei nyt sovi ruveta kirjoittamaan, kun täytyy mennä laittamaan tyttökatraalle ruokaa eli tarina jatkuu tuonnempana :B

Kiva kun tykkäsit. Naputtelet jatkoa kunhan ehdit.
Ja mitä vaaraan tulee, niin eiköhän niitä mahdu matkan varrelle vaikka kuinka paljon, mutta kaiketi se suurin vaara lienee tarinan pahis, josta ei ole vielä nähty/luettu kuin ehkä muutama rivi. Mutta oletettavasti hänkin vielä näyttäytyy vähän isommin ja pölöttelee kaiken kansan tietoon maailmanvalloitus suunnitelmansa, niin kuin pahiksilla aina tuppaa olemaan tapana. :D
Tosin oletan, etteivät ne suunnitelmat tule toteutumaan, jos se riippuu Kassandrasta, Prinssi Puolikuusta ja muista tarinan hyviksistä.

Ja joo, toi ilmavirta. Aattelin, etta puukaksikkome käytti taas ikivanhaa puutaikaa ja teki tavallaan suojan nukkujien ylle. Näkymättömän sellaisen, mutta kuitenkin, ettei kukaan tai mikään pääse huomaamatta siitä läpi.
Hiisillä kun on nyt hieman kiirettä metsähaltioiden kanssa. Ja joo, ei niiden metsähaltioiden tarvi näyttää Orlandolta, vaikka onhan hän toki ihan kivan näköinen. :D

Hmm... me taidetaan olla kirjotuksien suhteen aika useinkin samalla taajuudella.  ::) Ehkä sitä on alkanu oppimaan toisen tyylin, kun tässä on jo useamman vuoden yhdessä stooreja rustattu toisten iloksi.  ;D

Mutta mä jään mielenkiinnolla odottamaan, että mitenkä sä tuosta pistät tarinan jatkumaan. Tokihan pahis yrittää tehdä kaikkensa estääkseen Kassandraa ja Prinssiä kohtaamasta ja varmasti keksii jos jonkinlaista harmia kaikille muillekin, jotka yrittävät saada aikaan hyvää. Sehän se on pahiksien työ. Mutta ehkäpä katsomme ensin että pääsevätkö matkalaisemme edes tämänhetkiseen päämääräänsä, eli sinne kaupunkiin tapaamaan Malakus-Lempeää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#268
Lukaisinkin tuon uuden hienon pätkän. Vai Tarkan siitä prinssistä tulikin. :D Olisihan mun pitäny arvata.  ;D
No mutta ihan kiva nimi ja komea esikuvakin Prinssillä, että siinä mielessä osuva. :)

Mä nyt toistaiseksi jätän tuon muhimaan mieleen ja saatan myöhemmin lukea vielä uudestaan, joten jos sulle inspistä sattuu tulemaan, niin sen kuin kirjoitat kaikessa rauhassa. En estä sua mitenkään. :)

Äääyyäääh, mulla oli äsken jotain mielessä, mutta mä typerä blondi menin sen unohtamaan, eiku en sittenkään. Tässä taas tekee itsekin mieli jotain fantasiaa vääntää, mutta taas toisaalta jotain kauhujen saari jatkiksien tapaista. Krhm, tykkään toiminnallisista pätkistä näemmä, siis sellaisissa, joissa tosiaan on mukana tuo romantiikka ja mahdollinen kolmiodraama ja muutakin sellaista. Ehkä pieni salaliittoilukin sopisi soppaan mukaan...
Ai mutta Tuhon Enteissä onkin jotain sellaista.
No mut jos sitä jossain välissä raapustas jotain ihan uutta ja lykkäis tänne jatkikseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Joo, Tarkanhan prinssistä sitten tuli - hyvin epämielikuvituksellista kirjoittajalta myönnetään  ;D

Tsiikailin tuolla niitä videoita ko. herrasta ja kyllä muuten tosiaan näyttää puolipitkät hiukset hänellä paremmalta, lyhyet vanhentaa hieman. Ja mie tosiaan olin katsovinani, että ne silmät hieman vihertää, mut joo, saattoi olla syy katsojassa ja erittäin myöhäisessä katseluajankohdassa :DD

Jos uskaltaudut käymään blogillani, aion tässä lähiaikoina käydä päivittämässä sinne sen miun viimeöisen tuotokseni - kuuntelee kenen korvat kestää  :o

En nyt tällä haavaa jouda jatkamaan tarinaa, mutta kirjoittaa ken ennättää sitten kun ennättää. Ja saa sinne tarinaan niitä toiminnallisiakin pätkiä kirjoittaa, jos jotain jännää keksii.. mielikuvitus rajana :) Itseasiassa, yksi ajatus päähäni tuli, vaan enpäs sitä paljastakaan, sillä se vaatii hieman tuumiskelua...

Nyt mie meen tekemään jotain muuta kuin vain pölöttämään. See juu suun  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"