No tänään on vielä vapaata huomenna yksi siivous kohde, keskiviikkona samaten. Torstaina kaksi siivoiskohdetta ja perjantaina neljä, et seuraavan kerran vapaata sitten lauantaina. Mut yritän toki pyöriä täällä, heti kun mahdollista ja toki kirjoittaakin, jos ideaa sattuu tulemaan.
Mulla nyt sattui olemaan ideaa kahteen stooriin, joista toinen tuli yöllä kun olin jo nukkumaan menossa. Ei siinä auttanut muu kuin rustata idea vihkolle, joka sattui onneksi olemaan käsillä ja sitten vasta pääsin unille. Toiseen tuli ideaa tuossa kun vasta availin konetta aamulla tai no päivähän silloin jo oli, joten päätin sit naputella jatkon molempiin.
Ja jos teillä inspistä piisaa niin sen kuin jatkatte noita tarinoita.
Ja hauskaa illanjatkoa hevosten parissa Mustang.
Hepat on kauniita eläimiä. Kun osaisikin ratsastaa. En jaksa kysellä josko setä viittis opettaa, kun ne sen hevoset on enemmäkin ravihevosia, enkä mä edes tiedä et kuinka monta sillä niitä tällä hetkellä on, jos on ollenkaan enää.
Miekin täällä odotan ja jännään, et mitähän seuraavaksi ja päässä vilisee kaikenlaisia juonikuvioita alkaen petollisen blondin yrityksistä saada Danille keskenmeno. No jos ei kummikaan, se olis jo liian julmaa.
Mut edelleen ootan, jospa Dani ja Jack vielä monen mutkan ja kommelluksen kautta päätyisivät yhteen ja et se yksi pysyis ystävänä tietty ja et sille blondille kävis ikävästi. Sori olen ilkeä ihminen.

Mä itse tässä mietin, et miten mahdollisesti Rakkauden tähden jatkuis, siis nyt kun Edward pääsi vapaaksi, vaikkei parhaassa mahdollisessa kunnossa olekaan. Myös mietin mitenkähän tuota Tuhon Enteitä jatkaisin. Jäi aika jänskään kohtaan sekin, kun eivät ole vielä turvapaikassa ja niitä pahuksen olioita vielä hyörii sielä konttien seassa.

Ai mutta joo, munhan piti mennä pyttipannua tekemään Doom-session jälkeen, kun eilen jäi keitettyjä perunoita ja kultsi kävi hakemassa mulle pussukan lihapullia.