Tänään on torstai 23. syyskuuta 2021
Nimipäivää viettää Minja, Miisa ja Mielikki

Kirjoittaja Aihe: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2  (Luettu 152115 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2
« Vastaus #120 : 24.03.11 - klo:00:16 »
Niin on. Joskus inspiraation saa jostain ihan pienest asiasta, vaikkapa kesken kaupassa kynnin tai sitten se on vain ajatus joka jossakin vliss putkahtaa mieleen. Esim jonkun leffan tai kirjan jlkeen. Mut joskus noi ajatukset putkahtaa jostain ihan tyhjst ja kiusaa niin kauan, ett saan ne kirjoitettua yls. Joskus voi kest kauan, ett jatkan tarinaa ja josku voin jatkaa tarinaa monta sivua putkeen saman illan aikana.
Kai sit sit alkaa jonkinmoinen kynilij olemaan, vaikkakin vain pytlaatikko tai tsstapauksessa, vain muutmalle foorumille kirjoittaja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #121 : 24.03.11 - klo:00:33 »
Ihana ptknen Dani Sparklea. Arvaa kuka kyynelehtii. Voi ett noita kahta. Sinf. :)
« Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:00:35 kirjoittanut Nefertiti »

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #122 : 24.03.11 - klo:00:39 »
Tm oli vlttmtn juonenknne tulevaa ajatellen. :(

Pytlaatikkoon itsekin vain kirjoitan. En usko, ett ikin uskaltaisin edes yritt tyrkytt mitn kustantajille. :DD Vhnk masentuisin siit, kun mun teksti hylttis.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #123 : 24.03.11 - klo:00:44 »
Silti ihanan surullista ja romanttista teksti, joka saa minut kaipaamaan lis. Tahdon yh tiet saavatko he toisensa vai tuleeko viel mutkia matkaan. Kuten esimerkiksi, ett Dani odottaisi vauvaa Jackille ja paljastaa tmn jossakin vaiheessa. Ja ent se vaalea m... nainen. Mit hn oikein meinaa?
Oih ett sit vain haluaa tiet. :)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #124 : 24.03.11 - klo:01:31 »
Jatkoinpa sitten joutessani tuota Rakkauden Thden-Jatkista. :) Tais tulla pikkasen sekava jatkopalanen. :)

Hmm... Sain inspiraation tuohon Dani Sparkleen ja pieni ptknen teksti tuli. Se on ihan vapaasti kytsssi tuollaisenaan tai mielesi mukaan muunneltuna. Eli tee kuten tahdot. :)
Joo olen krhm... aika melodramaattinen ja romanttinen. :)

Vilkaisin itseni peilist ja nin itseni. Olisin nyttnyt kenties tyrmvlt, mutta alakuloisuus ja surulliset silmt eivt oikein parantaneet asiaa. Nousin pukeutumispytni rest ja astelin kohti ulko-ovea. Nappasin naulakosta pitkn takin ja vedin sen ylleni. Pyshdyin hetkeksi oven eteen ja henkisin syvn, kunnes viimein avasin oveni ja astuin ulos. Olin antanut vapaaillan niin kuskilleni, kuin henkivartijalleni. En tulisi en tarvitsemaan heit.
Jackille olin lhettnyt kirjeen jo muutamia pivi aiemmin. Hn ei ollut siihen vielkn vastannut tai ei ollut saanut sit, joskin epilin, ett se vaalea vamppi oli kirjeen piilottanut, luullen minun kirjoittaneen siksi ett pyytisin Jackia palaamaan. Ei, sit en ollut kirjoittanut ja olisin varmaankin jo poissa, ennen kuin Jack saisi kirjeen, jos saisi sit koskaan.
Korkokenkni kopsahtelivat vasten asfalttia, jalkojeni johdattaessa minut sillalle. Oli y, eik siell ollut en ketn. Olisin siis yksin, kukaan ei estisi minua, eik kukaan kaipaisi minua ennen aamua. Arvelin, ett siit varmasti nousisi kova kohu ja lehdet arvuuttelisivat minne olin joutunut ja miksi. Tai jos lytisivt ruumiini, arvuuttelisivat varmaankin miksi ja miten ja mink vuoksi.
Siinhn kirjoittelisivat. Unohtaisivat minut kuitenkin pian, sill suuremmat thdet olisivat kiinnostavampia, kuin joku minunlaiseni laulaja sydnsuruineen.
Pyshdyin sillan kaiteelle ja kumarruin sen yli katselemaan sillan alla vellovaa mustaa vett. En tied, kuinka kauan olin siin seissyt, kun viimein ptin tehd sen, mit olin tullut tekemn. Riisuin ensin kenkni ja paiskasin ne veteen. Tmn jlkeen kipusin kaiteelle, jossa seisoin hetken. Tunsin viilen ytuulen leikittelevn hiuksissani ja vaatteissani. Hengitin syvn ja hyppsin. Olin kuulevinani jonkun kutsuvan minua, mutta se ni peittyi veden kohinaan, kun osuin hyiseen veteen ja upposin.
Painuin yh alemmaksi ja alemmaksi, kunnes kki tunsin, jonkun kietovan ktens ymprilleni ja aloin kohota. Viimein saavutin pinnan yskien ja prskien vett, jota olin onnistunut vetmn sisni ja nin Jackin, joka yh piteli minusta kiinni. Hn oli hypnnyt perni ja pilannut tmnkin yrityksen.
Jack! Kiljaisin raivoissani ja aloin hakata hnt nyrkeill minne ikin osuinkin, eik hn estellyt minua lainkaan.
Min vihaan sinua! Vihaan! Vihaan! Vihaan min min.. min rakastan sinua. Huutoni hiipui pian kiihkeisiin nyyhkytyksiin ja min painauduin Jackia vasten ja annoin hnen vied itseni rantaan, jossa hn laski minut hell varoen nurmettuneelle penkereelle. Me olimme molemmat mrki ja vsyneit.
Jack nytti uitetulta koiralta, niin nyrlt ja anteeksipyytvlt, etten voinut olla en vihainen hnelle.
Dani. Anna anteeksi, olin typer. Jack sanoi ja katsoi minuun surullisena.
Jack, minun tss pitisi anteeksi pyyt. Minun olisi pitnyt kertoa jo aiemmin, se mit olin tulossa kertomaan sinulle sin pivn kun Sanoin ja kyyneleet vierivt poskilleni.
Shh Jack kuiskasi ja veti minut lhemmksi ja painoi huulensa vasten minun huuliani. Tunsin hnen vartalonsa omaani vasten ja se tuntui pitkst aikaa hyvlt.
« Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:19:14 kirjoittanut Nefertiti »

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #125 : 24.03.11 - klo:18:21 »
Pivi Mustang. Tulithan sie linjoille. :)
Ehditk s vilkuilla edes yllist jatkopalaani Rakkauden Thden-Jatkikseen? Ai joo ja kiinnostais mielipiteet tuohon edelliseen viestiin laittamaani pikku ptkseen. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #126 : 24.03.11 - klo:18:52 »
En ehtinyt! Kipaisenkin hetimmiten lukemaan sen, olin jo unohtanut, ett olit sen kirjoittanut. Luin eilen sen viestin, miss kerroit siit, mutta olin niin vsynyt, ett ptk ji lukematta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #127 : 24.03.11 - klo:19:10 »
Paitsi, ett muokkailin eilist viestini, jossa mainitsin ptksest. :)
Siin on pieni ptk Dani Sparklea ja kuten siinkin mainitsin, niin se on vapaasti kytsssi, jos niin haluat. :)

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #128 : 24.03.11 - klo:19:12 »
Nyt on kummatkin ptkt luettu ja hyvlt nytt! :)

Voihan pahikset sentn.>:( Toivottavasti arvon markiisi saa viel kunnolla nenilleen! Haha, kihisen tll itsekseni. Mys Sparklen innoittama ptk oli mielenkiintoinen. Itselleni ei olisi varmaankaan tullut mieleenkn. :) Seuraavaan suurempaan juonenknteeseen tuo ei viel istu, muttamist sit tulevaisuudesta tiet. Mukava, kun joku vhn herttelee ajatuksia.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #129 : 24.03.11 - klo:19:17 »
No joo. Mulla nit aina vlill pulpahtelee ja nytkin ylltys ylltys Kolmea Musketri katsottuani sain aatteen Kreivitr de Winterist(olikohan tuo nyt noin?).
Ett olis Kreivitr tai vastaana nainen, joka olis hyvin kiinnostunut Markiisista ja yht kova juonittelemaan. T nainen taas haluais raivata Catherinen tieltn. Ja sanotaanko nin ett Markiisin ja tmn naisen kiinnostus on jollain tasolla molemminpuolista.
Just m vaan kaivelen nit pahiksia vain esille. :D

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #130 : 24.03.11 - klo:21:32 »
Sankarihan hn on jo valmiiksi. :) Ja erittin sopiva siihen rooliin. Ja eiks tuota sun juonten suunnittelutapaa voisi kutsua soveltamiseksi? Se on kirjoittamisessa hyvin trke ja kaikki ei siihen kykene.

Ideani Dani Sparkleen on mys suoraan kopioitu. Katselin viime lokakuussa Tanssii thtien kanssa -ohjelmaa ja inspiraatio syttyi, kun Laura Voutilainen tanssi parinsa kanssa mielettmn ihanan rumban, jonka ideana oli thtnen, joka koki kielletty romanssia henkivartijansa kanssa. Ne nyttivt niin ihanilta yhdess. Sitten vain kehittelin asetelmaan tarinanjuurta ymprille.

Valitettavasti en ole ennttnyt lukemaan aikaansaannoksianne, mutta..lysin yhden jutun..

Lauran paljon puhuttu rumba, ollos hyv..

http://www.katsomo.fi/?progId=49588

Tuolla typykll on kyll tuttu sukunimi..mutta ei siit sen enemp ;D

Todella koskettava tuo I Will always love you..mie olisin kyll ihan myyty, jos joku laulaisi noin minulle..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #131 : 24.03.11 - klo:21:45 »
Voi, ihanaa, kiitos Nuubialainen prinsessa! Itse lysin tmn ihan saman, mutta sivusto vitti, ettei videota ole olemassa, mutta nyt tuosta linkist se kuitenkin nkyi.

Nyt ji kyll hmmn, ett kenell on tuttu sukunimi? :D

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #132 : 24.03.11 - klo:21:50 »

Ole hyv vain :)
Se linkki ei toimi hiiren kaksoisklikkauksella, mutta min kytin hiiren kakkospainiketta ja "avaa" ksky, jolloin alkoi tapahtua..

Ai tuo nimijuttu, noh, miulla nyt on tapana hptell nykyn omituisuuksia, joten l siit vlit, kunhan hpisin omikseni ;)

Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #133 : 24.03.11 - klo:21:54 »
Iltaa Nuubialainen. Sinnuukin nkee.
Itse en taida en tn ehti tai jaksaa kirjottaa, kun pits menn ajoissa unille. Olis aamulla aikainen hertys ja pitk typiv. Kolme kohdetta siivottavana. Saas nhd, et mit seuraavalla viikolla sitten. :)

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #134 : 24.03.11 - klo:22:06 »

Jep, siivoustouhu on fyysisesti rankkaa tyt, joten ymmrrn hyvin, jos nukuttaa :) Itsellni mys ollut univaihe pll viimeaikoina ja viel huominen olisi sit ikvmp respavuoroa. Ensi viikolla psisin kirjoituspuuhiin, labrat ja ajanvarauksetkin jne. on paljon kivempi tehd oman huoneen rauhassa, miss ei soi kaksi puhelinta yht aikaa, eik monta hoitajaa seiso seln takana odottamassa vuoroaan, potilaista yms. puhumattakaan..

Oikein kauniita unosia vaan kaikille kukuskelijoille, mie taidan kohta puoliin siirty kans nukkumaan :)

Lapsissa asuu rakkaus.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.