Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Joo no, noi golffit on meillä vain kesäisin, muuten on ympäri vuoden kotisiivousta. Aika raskasta sekin, vaikkei ihmisten kodit nyt missään kaaoksessa olekaan. Mut jännittää ja stressaa siinäkin, kun pitää varoa, ettei vahingossa tuhoa asiakkaan omaisuutta ja että koti tulee huolellisesti siivottua ja ettei tule sanomista mistään.
Jotkut asiakkaatkin ikävä kyllä osaa olla ihan hemmetin pikkumaisia ja nillittää yhdestäkin pölyhiukkasesta, jos vähän liioitellaan. Golffit on muuten kivaa siivottavaa, mutta ärsyttää, kun yrittää vessoja siivota ja etenkin sitä miesten puolta, kun sillä siunaaman hetkellä kun ehtii itse aloittaa, niin jo sinne änkee miehiä kuselle. Joo kiitti enhän mä haluakaan tätä vessaa siivotuks.
Lisäks ärsyttää kun ne perhanan äijät ei osaa vetää niitä pisuaareja ja pyttyjä. Ällöttää oikein, kun kuset lillii, joskus kauankin siellä pytyn/pisuaarin pohjalla ja haisee, etenkin tällasella helteellä se on ällöä. :p

Mut joo muuten antoisaa hommaa ja sen lomassa pystyy mukavasti laittaa ajatuksetkin vapaalle ja vaikka miettiä tarinoiden kulkua/tapahtumia. :)
Tän toisen kaverin kanssa onkin sit kiva tehdä töitä, kun se sentäs auttaa, jos vaan ehtii, kun se ottaa imuroi (kokolattiamattoa golffeissa siis) huolellisemmin lattiat kuin tää edellinen ja lisäks ei inise, jos mä pidän taukoa edes pikkasen. Ainoa huonopuoli oikeastaan on se, kun se ei mene ajoissa nukkumaan, ni sit se nuokkuu ratissa. Prkl. No mä pidän sen hereillä. :)

Ja kyllä tästä niitä hyviäkin puolia löytyy. Mulla on itseasiassa tuossa elo-syyskuussa kesäloma. 15.8-11.9 välisellä ajalla. Olen mä sitä lomaa kyllä odottanu. Jos sit sais tän kämpänkin jälleen siivottua, kun tää alkaa hiljalleen näyttää kaatopaikalta. :p
Joo ei enää duunin jälkeen paljoa houkuta enää kotona siivoilla.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hyhhyh, kuulostaa tosi kamalalta nuo vessat. Ihan vatsaa vääntää pelkkä ajatus.
Täytyy kyllä nostaa siulle hattua kun pystyt tekemään noin likaista työtä..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ei se vielä mitään. Arvaa miten ihanaa sit on jos pytty on tukossa ja joku on käyny paskalla. :p Yöks... No enpähän kyllä niitä siivoa. Joskus on ihania jarru tai ripulijälkiä pytyissä. Yrgh. :p
No mut onneksi yleensä pytyt on suht siistejä ja se on vaan se vessanpytyn/pisuaarin huuhtelu miehille jostain syystä niin perinjuurin vaikeaa...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi huhhuh. Tämä työyö oli laatuaan sellainen, että se kuuluu siihen viiteen prosenttiin illoista, jolloin en millään olisi viitsinyt olla töissä. Aasiakkaat olivat sanalla sanoen kiukkuisia ja kaikki oli tietenkin minun syytäni. Loppuvuorosta en päässyt edes tupakalle välissä hengähtämään. Mikä ihme siinä on, kun aikuisen (humalaisen) miehen täytyy tulla laukomaan sellaisia idioottimaisuuksia asiakaspalvelijalle, joita eivät selvinpäin sanoisi päin naamaa pahimmalle vihamiehellekkään? Tuleeko siitä jotenkin äijä olo ja hyvä mieli, kun pääsee laukaisemaan 15-20 vuotta nuoremmalle naishenkilölle, että "Saatanan kusihuora", vaikka ystävällisesti yrittää palvella. Ei siinä mitään. Minusta on myös ihan ok, jos kyseinen mieshenkilö jää vielä vartiksi toistelemaan huippuhienoa päähänpistoaan ja muistaa mainita siitä myös ohikulkeville tuttavilleen. Palvelutapahtuman lopuksi kyseinen aasiakas vielä totesi paskaisesti nauraen, että "Älähän nyt leikistä suutu". Kyllä kyllä, minä jaksan nauraa kanssasi, kun vartin ensin olen kuunnellut toistuvasti sanoja saatanan kusihuora ja yrittänyt palvella muitakin asiakkaita. Siinähän on hymy oikein herkässä. EN MINÄKÄÄN TULE SINUN TYÖPAIKALLESI KÄNNISSÄ SINUA HAUKKUMAAN, helvetti soikoon. Järki käteen ja valot päälle, KIITOS.

Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa



Hei Mustang, kuulosti aika ikävältä yöltä. Viina vie joiltakin ihmisiltä ne viimeisetkin aivosolut. Muistan lapsuudestani miehen, jota kutsuttiin hänen selkänsä takana "letkupolveksi", koska hän oli aina kauheassa humalassa. Tämä mies toisteli samoja sanoja parin minuutin välein, koska ei tajunnut, että oli sanonut sen jo miljoona kertaa aiemmin, se oli jotenkin hämmentävää. Viina tekee aivoille hallaa, minkä vuoksi käytös on sen mukaista. Ja joidenkin ilkeät luonteenpiirteet tulevat esiin juuri humalassa, koska selvimpäin ihminen kykenee hillitsemään käytöstään muistaessaan, ettei ole viisasta sanoa kaikkea sitä, mikä juolahtaa mieleen. Onneksi se asiakas ei ollut aggressiivinen? Ajattele, jos hän olisi tarttunut sinua vielä kiinni vaatteista, käsivarsista yms. tai puristellut intiimeistä paikoista. Alkoholi tuntuu joillekin olevan sellainen kiihoke, jonka voimalla voi tehdä vaikka mitä kamalaa :S


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Ei ollut agressiivinen, mutta jos olisi ollut, olisin toisaalta ollut mielissäni. Silloin ukko olisi lentänyt ihan kunnolla pihalle, mikä on sen verran nöyryyttävä kokemus, että kyseinen apina olisi saattanut seuraavalla kerralla miettiä vähän enemmän käytöstään.

Itsellä on tiski turvana välissä ja sen verran taitoa hihassa, etten minä yhdeltä humalaiselta mieheltä turpaani saa, varsinkin, kun pojat ovelta ehtii mun narikalle kahdessa sekunnissa pyydettäessä.

Nyt juuri taas muistin, miksi itse en kamalasti juo. Ja vaikka joisinkin itseni huonoon kuntoon, niin jonkilaiset käytöstavat kyllä säilyy, ei tarviste alkaa tuntemattomia ihmisiä, varsinkaan asiakaspalvelijoita solvaamaan.

Nuo ihmiset ei pärjäisi minun työpaikalla edes yhtä iltaa töissä. Valvoin myöhään miettien, miten olisin voinut toimia tilanteessa toisin ja tulin siihen johtopäätökseen että samanlaisessa tilanteessa minun ei tarvitse kuunnella eikä palvella ihmistä, joka ottaa tuollaiset haukkumat käyttöön vain siksi, ettei viitsi taskujansa nätisti pyydettäessä katsoa läpi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Nyt ei niinkään ärsytä, mutta surettaa. Sain eilen kuulla yhden parhaista ystävistäni (jota en kyllä ole kovin aktiivisesti nähnyt viieaikoina) muuttavan huomenna Pietariin. Tänään pitäisi mennä viimeistä kertaa tyttöä katsomaan. </3 Tämä tuli niin puskista, että tajusin vasta eilen yöllä, mitä olin kuullut ja nyt en vain voi olla itkemättä. Aina kun saan edes vähän itseäni kasattua, niin itku alkaa uudestaan. Toivottavasti oon itkenyt tarpeeksi varastoon ettei ilta mene pilalle sen takia ku vaan vollotan.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 10.08.11 - klo:17:23
Nyt ei niinkään ärsytä, mutta surettaa. Sain eilen kuulla yhden parhaista ystävistäni (jota en kyllä ole kovin aktiivisesti nähnyt viieaikoina) muuttavan huomenna Pietariin. Tänään pitäisi mennä viimeistä kertaa tyttöä katsomaan. </3 Tämä tuli niin puskista, että tajusin vasta eilen yöllä, mitä olin kuullut ja nyt en vain voi olla itkemättä. Aina kun saan edes vähän itseäni kasattua, niin itku alkaa uudestaan. Toivottavasti oon itkenyt tarpeeksi varastoon ettei ilta mene pilalle sen takia ku vaan vollotan.

Voi Mustang, on varmasti tosi surkeaa menettää ystävä toiseen maahan. Minä tiedän miltä tuntuu, kun paras ystävä on kaukana, (oli melkein toisella puolen maapalloa vaihto-oppilaana vuoden), kun ei voi jakaakaan jokaista ajatusta noin vain silloin kun siltä tuntuu, ei ainakaan kasvokkain. Onneksi nykyään on kuitenkin olemassa Internet ja puhelimet, kannattaa hankkia sellainen skype-yhteys, jossa on kuulokkeet ja kamerasilmä, silloin on live-yhteys ystävään aina kun siltä tuntuu :) Valitettavasti tuota yhteyttä ei ollut silloin kun olin vuoden erossa ystävästäni, mutta posti toi minulle säännöllisesti kuulumisia Yhdysvalloista. Toivottavasti yhteytenne pitää, sillä välimatka ei aina tarkoita "poissa silmistä ja poissa mielestä" :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Tänään ärsytyksen aihe taitaa olla ystävät. Tyttäreni kertoi minulle murheitaan kyyneleet silmissä. Joskus lapset osaavat olla kyllä todella ajattelemattomia toisiaan kohtaan :( No, eipä paljon poikkeusta tee toisinaan "ystävyys" aikuistenkaan maailmassa...



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nemesis

Rärrärrr... ärsyttää ihan vietävästi kun on tämän syksyn kurssitarjonta tuolla yliopistolla sellaisessa mallissa että kaikkien kurssien luennot menee ihan päällekkäin! Pitääpä unohtaa haaveet folkloristiikasta sivuaineena ihan vaan siksi kun ei mahdu lukujärjestykseen. :( Ja kuitenkin jotakin sinne olisi mahdutettava että saa ne tarvittavat opintopisteet, muttamuttakun!! Ei mikään sovi! Pitää ilmeisesti valita joku uusi turha sivuaine, ei sen perusteella mitä haluaa opiskella, vaan pelkästään sen perusteella mikä mahtuu lukkariin! Järkyttävän turhauttavaa! Tällaisesta sitten vielä pitää ylimääräistä stressiä ottaa... ehkä auttaisi vähän jossei miettisi näitä hommia keskellä yötä pienessä hiprakassa... -_-

Nemesis

Nyyh... nyyyyyyyyhnyyh... huomenna alkaa taas kurssit ja luennot ja kaikki kakka. Rääh. Vapaudenriisto. Itseaiheutettu, mutta silti ärsyttää! D: Mun lähes neljän kuukauden pitunen kesälomani meni vähän liian leppoisasti ja nyt pelkkä ajatuskin aamulla aikasin heräämisestä kauhistuttaa ja toisaalta raivostuttaa. Miksi justiinsa ensimmäisen päivän pitää olla koko syyslukukauden pisin ja alkaa aikaisimmin?! Rääh ja nyyh. :'(

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 04.09.11 - klo:22:40
Nyyh... nyyyyyyyyhnyyh... huomenna alkaa taas kurssit ja luennot ja kaikki kakka. Rääh. Vapaudenriisto. Itseaiheutettu, mutta silti ärsyttää! D: Mun lähes neljän kuukauden pitunen kesälomani meni vähän liian leppoisasti ja nyt pelkkä ajatuskin aamulla aikasin heräämisestä kauhistuttaa ja toisaalta raivostuttaa. Miksi justiinsa ensimmäisen päivän pitää olla koko syyslukukauden pisin ja alkaa aikaisimmin?! Rääh ja nyyh. :'(

Voinet lohduttautua sillä, että kovin monellakaan ei ole nuin pitkiä lomia... Että, ei sulla niin huonosti asiat ole! ;)
Yksi vaihtoehto on aina vaan pitää sama kuri unirytmin kanssa, mutta se ei kyllä ole niin hauskaa lomalla...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

#282

Ja nyt ärsyttää se, ettei täällä kukaan kirjoita koskaan mitään,
siksi, koska jos satun täällä joskus pistäytymään, niin näen tuon viimeisimmän "ärsyttää" viestini ensimmäisenä,
joka palauttaa syyn tuolloiseen pahaan tuuleeni ja saa minut uudelleen huonolle tuulelle..

joten nyt deletoin sen, etten sitä enempää miettisi...

..menen kommentoimaan tuonne positiiiviselle puolelle jotain kun ei kukaan muukaan jaksa kommentoida :))
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#283
Nuubialainen Prinsessa, mulla alkaapi olla lähestulkoon sama ärsytyksen aihe, lisäks nyt ärsyttää menkat ja se, että mun oma kone otti ja levis ja jos ihmettelet, niin näpyttelen miehen läppärillä.

Siispä: Kirjoitelkaa ja kommentoikaa hyvät ihmiset!
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Nuubis, hei huijausta! En ehtiny edes käydä lukemassa sitä! Köhöm, joo, olen ollut täällä toooosi aktiivisesti. Mutta! Nyt sain hankittua mun yhen sähköpostin salasanoineen takas itelleni, vimeksi käyttäny sitä 2009. Nyt vaan ärsyttää ku oon unohtanu niin moneen paikkaan käyttäjätunnuksia ja passuja sun muita, ettei etes muista mitkä kaikki on ollu olemassa! No joo, varmasti todella tärkeitä ku menee ja unohtaa, mutta kuiteski. ;) Ja joteski levoton olo. Hippasen vaan ympäri kämppää. :s
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."