Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Mustang

Voihan miehet! Nyt taas ottaa pannuun taas ja ihan huolella. Aina, kun tolla yhdellä otuksella on vähänkään vuotoa nenässä tai mitään muuta vaivaa, tautia tai vammaa, siitä tulee ihan hirveen äkäinen. Se ei osaa kommunikoida, kuin ärisemällä ja murisemalla. ARGH!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Itse oon nyt neljättä päivää sairaana eikä oo mitenkään mukavaa. Kuumetta oli keskiviikkona ja eilen, päänsärkyä oli jo tiistaina. Siltikin onnistuin nappaamaan ruotsinkokeesta 9½, vaikka pää tuntuu räjähtävän ja meinasin tukehtua tuossa parina viime yönä. Rakastan sitten tätä "ihanaa" tunnetta kun on sairaana.

Jos nyt ensviikolla pääsisi kouluun. Maanantain kyllä mielelläni olisin kotona, koska pesis ei oikein ole mun lajini.

Nefertiti

Hei, älä anna tuon sairauden olla kauaa, vaan mene lääkäriin. Toi kuulostaa vähän siltä pöpöltä, joka mulla oli syksyllä. Eikä ollu yhtään kiva, kun jouduin pari kertaa sairaalaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Pesäpallo + kova lyönti + mun tuurini = pallo kyynärtaipeeseen.

Jei. Ei yhtään tunnahda tai mitään.

Nuubialainen Prinsessa



Pesäpallo voi olla vaarallinen laji :DD
Kannattaa varoa mailaa ja ottaa kaikki kopit vastaan, ettei osu päähän^^

No, joo..vakavasti puhuen..sattui varmaan ikävästi, varsinkin kun kyynärtaipeessa on se hermopistekin.

Kannattaisi ehkä kokeilla pelata miun kouluajan tyylillä, eli juosta karkuun, jos pallo tulee kohti :DD
Sillä tavalla mie vältin ala-asteella onnettomuusriskin koripallossa..

Anteeks, taidan olla hieman hölmöllä päällä, eikä tästä höpöttelystä ole siulle varmaan yhtään lohtua,
joten tämä tyttö

-----------------)) pistää suun suppuun ja menee kuuntelemaan musiikkia :o3


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

Nyt ei enää kyynärpää tunnu. Kesä on tullut ja iho on palanut jo niin pahasti, että mä kuolen huomenna jos tää menee yhtään pahemmaksi.

FFFUUUUU-. Hemmetin albiinogeenit, jotka äitiltä tulivat. Täytyy varmaan rasvata itteni huomenna ihan jollain suojakertoimella 70. En mä ennen oo näin helposti palanut...

Nefertiti

VITTU!! Ei sitte vittu nukuta, kiitti vaan niin vitusti saatanan kusipäänaapuri, joka aloit mölisemään näin aamusta. Mä olisi vielä ampparijahdin jälkeen saanutkin unenpäästä kiinni, jollet sä mulkku olis alkanu möykkäämään. >:(
Joo siis mies herätti (pelkää amppareita, kimalaisia ja mehiläisiä) ja sano et huushollissa on pörriäinen. No mähän sen jouduin häätää ulos. Sit kun viimeinkin pääsin rauhoittumaan niin vitun toisen rapun puoleinen seinänaapuri alkoi möykkäämään. Ärrrrrrrh. >:(
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

^ Vittupäät suoraan sanottuna.

Nefertiti

Mä aion olla ylen ystävällinen ja testailen vielä vähän meidän uutta televisiota ja taidan katsoa Aliens - paluun. :)
Toivottavasti niillä ei ole krapulaa. Tosin ehken mä nyt kovin aio huudattaa, kun alakerrassa asuu kummiskin kiltti mummeli ja toinenkin seinänaapuri on ihan kiva tyyppi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.06.11 - klo:15:26
Mä aion olla ylen ystävällinen ja testailen vielä vähän meidän uutta televisiota ja taidan katsoa Aliens - paluun. :)
Toivottavasti niillä ei ole krapulaa. Tosin ehken mä nyt kovin aio huudattaa, kun alakerrassa asuu kummiskin kiltti mummeli ja toinenkin seinänaapuri on ihan kiva tyyppi.

Hehe, kosto on suloinen sanotaan :DD
Kuule, et ole ajatellut harkita käyttäväsi jotain kättäpitempää?
Anopin tekeleellä oli yhteen  aikaan taipumusta hakata naapurinsa seinää katuharjalla, kun jokin ääni kävi hermoon ;)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 02.06.11 - klo:20:49
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.06.11 - klo:15:26
Mä aion olla ylen ystävällinen ja testailen vielä vähän meidän uutta televisiota ja taidan katsoa Aliens - paluun. :)
Toivottavasti niillä ei ole krapulaa. Tosin ehken mä nyt kovin aio huudattaa, kun alakerrassa asuu kummiskin kiltti mummeli ja toinenkin seinänaapuri on ihan kiva tyyppi.

Hehe, kosto on suloinen sanotaan :DD
Kuule, et ole ajatellut harkita käyttäväsi jotain kättäpitempää?
Anopin tekeleellä oli yhteen  aikaan taipumusta hakata naapurinsa seinää katuharjalla, kun jokin ääni kävi hermoon ;)

En viittiny, kun se olis kuulunu pitkin taloa ja alakerran naapuri kummiskin on mukava, samoin toinen seinänaapuri, kuten jo aiemmin mainitsin. Enkä mä loppujen lopuksi kovin kovalla telkkuakaan kuunnellu. Ainakaan omasta mielestäni, vaikka tuossa Aliens - paluussa olikin melkoista räiskettä välillä. :)
Aaamulla aikaisin töihin... :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Siulla on hyvä sydän Neffi :)
Niin, viikonloppu edessä ja miulla lomaviikko takana.

Mie taijan kohta lopullisesti lyödä hanskat naulaan, kun en saa mitään järkevää tekstiä aikaiseksi. Miusta ei oo mihinkään :/
Ja taisin vielä vilustuakin Kolin reissulla, kun nyt nenä vuotaa, kurkku on kipeä ja veto on poissa :(
Kuvamateriaalia tyttöjen kevätjuhlasta olisi vaikka millä mitalla, mutta kun tää konekin sammuttelee itsensä joka kymmenen minuutin välein nykyään, eli niiden läpikäymisestä yms. ei taida tulla mitään, kiva. Taitaa miun rakas läppärini tehdä kuolemaa.

Jep, ja sitten sensuroin pitkät rivit, jotka ensin vaivalla kirjoitin. Että tällasta 0&(&/%&/%

Taitaa olla parempi painua katsomaan joku leffa ja sammuttaa kone suosiolla, ja varoitus tää masennustila voi olla tarttuvaa...








Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Älähän nyt Nuubialainen. Kirjoittajana sinussa ei ole mitään vikaa! Aina ei tietenkään suju, eikä sitä keneltäkään voi edes odottaa. Otan osaa läppärisi takia, kuulosttaa jonkin sortin ylikuumenemisjutulta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Kuulostaa harvinaisen paljon mun joulukuiselta Acerini hajoamiselta. Pahoin pelkään että tuuletin saattaa olla tukossa ja se kannattaa puhdistaa ASAP. Jos ei auta ongelmaan, vika on hyvin todennäköisesti emolevyssä. Mulla ensin tuuletin hajos ja sitten suli emolevy siihen perään, että >.<

Nuubialainen Prinsessa

#224
No, välillä vaan ahdistaa kun muusa on kateissa. Ptää vaan sinnitellä, josko se into taas jostain esiin putkahtaisi.

Tää kone pitää kyllä varmaan viedä huoltoon lähiaikoina, en vaan mielelläni antaisi paikallisten tuntemattomien käsiin tätä kun kaikki tekstit ovat sen sisällä..ja olen aivan liian laiska siirtämään kaikkea ulos koneelta ja yksi ns. pakkomielle rajoittaa muutenkin tietojen poistamista kokonaan koneelta..

Itsekin epäilen, että levyllä saattaisi olla jotain vikaa, oireita kun on käyttärin käynnistymisessäkin yms. Mietin vaan, että missäkähän välissä sitä pääsisi sinne huoltoon tätä viemään, kun hölmö minä ei sitten tajunnut tehdä tätä kuluneella lomaviikolla. Joo taas miun pöljästä päästä kärsii koko sielu :O

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"