Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Mina

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 14.07.10 - klo:21:32

Lainaus käyttäjältä: Mina - 13.07.10 - klo:10:39
Minnuu ketuttaa miun isä.. Se lupas laittaa mun auton kuntoon, lopputulos: Auto seisoo enon pihalla, etujarrut ruosteessa, syyläri pskana, takaa jousi poikki (alustasarjalla/madallusjousilla niin pitäis uusia kaikki jouset + iskarit), pakoputki melkeen tippuu irti, tukipalkki mädäntynyt.. Kiitos iskä kun pidit hyvää huolta ja korjasit!! Jouduin siis ostamaan uuden auton, jeij. Ei sillä, todella siisti ja söpö pikkukirppu, mutta ottaa päähän toi edellisen auton kohtalo.

Huh, kun on kyseessä auto, nainen voi tuntea itsensä niiiin avuttomaksi! Meidän autosta puhkesi viikonloppuna takarengas, kun olimme tulossa mökiltä saunomasta. Jos olisi tuo tapahtunut silloin, kun ajoin kotipaikalleni nettiin, en olisi varmaan reagoinut millään tavalla takaa kuuluvaan paukahdukseen vaan ajanut kumilytyssä kotiin ja kuullut sitten korvat punaisena valitusta siitä, ettei saa ajaa kaikista mahdollisista montuista :DD

Eikö sitä autoa voi viedä korjaajalle, vai tulisiko se liian kalliiksi?

Krhm.. Joo.. Tulis :D Osat pelkästään jtn 1000€ ja siihen vielä työt ni aijaij..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mustang

Naapurin setä peruutti mulla kolme viikkoa olleesta urheiluautosta pakettiautolla kuskin oven sisään. :( Onneks vakuutus korvaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Päätä särkee.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Voihan vitura noiden spämmirobottien ja typerien mainoksien kanssa joita ne laittelee. :p
Oli mulla meinaan työtä poistella joka ikiseltä kirjotusalueelta noi spämmimainosviestit, mihin niitä oli tullu. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Ne viestit pystyy poistamaan suoraan siten, että kun valitsee poistettavan käyttäjän ja kohtaan
"Käyttäjän viestit mitkä poistetaan:" valitsee "Aiheet ja viestit"
ja laittaa ruksin kohtaan "Poista tämä jäsen ja hänen tunnuksensa."

Säästyy vaivalta... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Kiitti. Täytyypä muistaa seuraavalla kerralla. En vaan käsitä et missä helkkarin välissä se oli koko homman ehtinyt tehdä. Poistin kyllä viestien kirjoittelijan ja toisen spämmärin sen lisäksi.
Olis kai pitäny nousta aikaisemmin, niin ei olis mokoma ehtiny spämmäilemään. Mäkun pääsin ylös vasta siinä yhden kahden maissa. Tosin heräsinkin aamulla viideltä, kun känny mekkaloi. En ollu edellisenä aamuna muistanu pistää hälytystä pois käytöstä. :p
No mut nyt oon taas silmä tarkkana.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 05.02.11 - klo:17:12
Ne viestit pystyy poistamaan suoraan siten, että kun valitsee poistettavan käyttäjän ja kohtaan
"Käyttäjän viestit mitkä poistetaan:" valitsee "Aiheet ja viestit"
ja laittaa ruksin kohtaan "Poista tämä jäsen ja hänen tunnuksensa."

Säästyy vaivalta... :)

Hahhah..minäkin olen poistellut noita yksitellen joskus kauheen määrän :DD
Kiits vinkistä Jupe^^


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Juplin

Eli siis klikkaa auki poistettavan käyttäjän profiilin, ja sivun vasemmasta reunasta klikkaa "Poista tämä tunnus".

Sen jälkeen eteen tulevat nuo edellä mainitsemani valikot.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nuubialainen Prinsessa



Vähänkö ärsyttää..vedin hiiliä uunista alas takkaosaan ja se hemmetin hiililapio juuttui kiinni jonnekin uunin sisälle. Ja tietenkään se ei enää lähde sielä pois millään :O Ihan kiva, ei sitten lämmitetä ihan heti uunia, ei ennenkuin ollaan saatu uunimestari purkamaan uunia :SS Ja sehän tietysti maksaa mansikoita"¤#%"#¤%#¤&

Miule ei pitäs antaa hiililapiota näköjään käteen..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Kuumetta prkl! Ja vkl painaa päälle, ja pitäs lähteä lauantaina mehtätöihin...
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Julle - 07.04.11 - klo:10:33
Kuumetta prkl! Ja vkl painaa päälle, ja pitäs lähteä lauantaina mehtätöihin...

Ei kannata mennä kipeenä ulos fyysiseen työhön, voi tulla vaikka mitä jälkitauteja..

*

Itseäni ketuttaa kovasti, kun tyttöjen isä inhoaa sitä, että olen koneella/netissä. Hän osoittaa mieltään, kiukuttelee kuin pahainen lapsi. Tätä on jatkunut niin kauan kuin minulla on ollut tietokone :S Olen kuulemma nettiriippuvainen, mutta mielestäni netti ei ole sen pahempi juttu kuin televisiokaan. Toiset istuu koko illan telkkarin edessä tekemättä mitään, tietokoneella tulee sentään samalla opittua kaikenlaista uutta ja harrastettua aktiivista aivo/sormitoimintaa. Sitä paitsi teen paljon muutakin kuin vain istun koneella.

Alkaa vaan pikku hiljaa mennä hermot, kun ei jaksaisi aina puolustella omia tekemisiään :S

Tämä nyt oli aika henkilökohtainen purkaus, anteeksi siitä..




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tottahan sie saat purkaa tänne mieltäs, etkä sä nyt niin kauheen usein koneella taida olla, kun et niin usein ole täälläkään paikalla, ellet sitten kirjautumattomana lueksi näitä juttuja.
Mutta tuo kuulostaa kyllä vähän epäreilulta. Mä kyllä saattasin omalle ukolle tuossa vaiheessa räjähtää ja muistuttaa, että sohvalla on tilaa, jos käyttäytyminen ei muutu.

Joo tosiaan kannattaa parantaa ittensä kuntoon, ennen kuin lähtee rehkimään. Itse olin tuossa melkein koko syksyn keuhkokuumeessa, eikä ollu kiva, kun ei meinannu millään parantua. Mut toivon mukaan poissa koko vaiva ja muuten vaan lentsuilen tai sit se on tämä kevät kun pajut ja muut siitepölynlevittäjät alkaa heräillä henkiin talven jälkeen. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Aaaaargh! Ihan hienoa hoitaa kokonaisen urheiluseuran taloutta kuntoon sellaisen ihmisen jäljiltä, joka ei ole kuukausiin laittanut tikkua ristiin koko homman eteen. Voin kertoa, että hermohan tässä menee. Iso suoni tykyttää otsassa. Voihan laskutus ja tase sentään. -___-'
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Varmasti perinjuurin vittumaista. Tsemppiä siulle. Toivottavasti saat asian hoidettua.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Eiköhän tämä tästä. Toisaalta olen ihan mielettömän tyytyväinen, että sain viimein irtauduttua tästä kyseisestä henkilöstä kokonaan, se oli vuosittain se isoin stressinaihe asioiden hoidossa. Hommaa ehkä nyt on enemmän, kun hoitelen sekä sihteerin hommia, että rahastonhoitajan töitä, mutta voisin vaikka väittää, että stressitaso tippuu puolella, kun saan tämän toimimaan. Enää en ole riippuvainen kenenkään muun, kuin oman itseni toiminnasta ja itse tiedän saavani asiat hoidettua ajallaan. Ärsyttää vaan aivan törkeän paljon, että joku on saanut nämä asiat tähän jamaan ja on oikeasti leikkinyt näin vakavilla asioilla. Nyt minä olen se, joka joutuu jokapaikkaan kitisemään, että anteeksi, että tämä meni näin, mutta kun se vanha rahastonhoitaja...
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.