Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

piparMinttu

 Kirjoitan nyt enkun, ruotsin ja psykologian. Mitä siä kirjoitat?

Joo, miulla on ihan sama tunne :D ja kun miä olen vielä ihminen joka harrastaa aika paljon kaikenlaista niin miusta tuntuu että aikaa lukemiselle jää liian vähän (vaikka tällä hetkellä harrastukset ovat vähän tauolla) ja niin myöhään etten enää jaksa lukea. Ja totta, miullakin on koko ajan sellanen olo et "vois mennä lenkille" tai "vois nyt vähän auttaa äitiä", mutta missään tapauksessa ei voi lukea. Se on raivostuttavaa.

Voimattomuus ärsyttää aina, pitäisi vaan tehdä jonkinlainen tarkka aikataulu että miten toimii. Tyyliin, lukee jotain tiettyä ainetta ensin tunnin kun tulee kotiin, sitten saa tehdä jotain muuta ja sitten sen jälkeen taas lukee. Harmi vaan, että miun aikataulutukseni eivät vaan yleensä pidä kD;.

Nuubialainen Prinsessa



Mie kirjotan äikän, enkun ja maantiedon nyt syksyllä.

Pitäs varmaan laatia tuollainen aikataulu, mut se ei minullakaan viime keväänäkään oikein sit toiminut. Pitäs varmaan yrittää ryhdistäytyä ja ajatella, et pian se koettelemus on takana päin...aarggh..

No pidetään peukut pystyssä ja yritetään parhaan mukaan pinnistellä, vai mitä?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Painokelvotonta tekstiä...#¤%&!!!!!
Keleen koneeni taas temppuilee, eikä käynnistä simsiäni. Jos en pääse pelaamaan, en myöskään pääse ottamaan kisaperheestäni kuvia, kisaa varten.. AAAARGH!!!
Miksi, oi Miksi koneeni pitää temppuilla juuri sillon kun ei pitäs...
Ehkä mun tarttee kokeilla laittaa tuo vuodenajat uusiksi. :(
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

piparMinttu

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 24.08.07 - klo:20:37
No pidetään peukut pystyssä ja yritetään parhaan mukaan pinnistellä, vai mitä?

Joo, ehdottomasti! :D *nostaa lipun korkealle*

Nefertiti, koneet temppuilevat AINA silloin kun ei pitäisi : < se on joku sadistinen fakta että ne pettävät juuri tärkeimmällä hetkellä. Toivottavasti saat Simsisi toimimaan!

Nefertiti

Melkein sainkin uudelleen asennuksen jälkeen. Huomenna yritän vielä tapella pelin kanssa, jos ehdin, sillä keittiökin pitäs siivota ja lisäksi tarttee tehdä kaalikääryleitä, vaikka epäilen ettei niistä mun taidoilla kummosiakaan tuu. Kyllä ne mummin kääryleet on parhaita mitä oon koskaan syöny, mutsin kääryleet tulee hyvänä kakkosena. :)
Mieki pidän teille peukkuja, että teidän kirjotukset onnistuu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



"Kyllä ne mummin kääryleet on parhaita mitä oon koskaan syöny, mutsin kääryleet tulee hyvänä kakkosena. :)"

Nam, kuulostaa hyvältä. Tuli tuosta mieleeni, et taidankin laittaa tuonne sen -hyvää ruokaa- osion takas kun se katos foorumin uusiutumisen mukana.

Kiitos peukkuja kyllä tarvitaankin :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Bam.

äääh, taas minä tulen valivalivalittamaan. mutta kun.
syksy tulee ja pimeää ja kylmää ja kaikkea. tuntuu että on niin yksinäistä vaikken ole yksin varsinkaan nyt.

ja miksi, hitto vieköön miksi, minun piti taas (tätä on tapahtunut ennenkin) ihastua "minun miehen" pikku veljeen ja joka kaiken lisäksi on kaverini ihastus. jotakuta ei tällainen painaisi mutta minua joo.. olen ennenkin vahingossa vienyt kaverin nenän edestä miehen. ei ole uutta.

ja miksi nyt kun minä tämän "minun miehen" sain kerran (en nyt ihan vaan juttua meillä on) niin miksi minä en tunnekaan enää niin suurta vetoa häntä kohtaan? vaikka erittäin vahvasti tunnen hänen kiinnostuksensa minua kohtaan. pitäiskö "lepyttää" häntä ettei toivo liikoja?

saimpas purkautua.

Floora

Rupiaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä tajuton hajamielisyys. KOKO VIIKON olen unohdellut asioita, vastaillut ihan ihme juttuja puhelimeen töissä, sekoitellut "faktoja" ja viikon loppuhuipennus hehah!:

Aamulla jäin piirtelemään kun olin laittanut itseni valmiiksi töihin ja näin, enkä huomannut ajan kulua. Nooh jossain vaiheessa havahduin kiireeseen, huitasin nopeasti aamupalan, laiton kamat kuntoon, heitin takin niskaan, hyppäsin kenkiini ja kauuheata juoksua "tokalle" pysäkille - tiesin etten ehdi "ekalle". Juoksin mäkeä alas ja kerkesin juuri ja juuri bussiin. Huokaus, nou hätä. Otin UL100:n ja selasin sen läpi ennen kuin aloin ruksata sudokua. Heh, tietenkin minä sitten kaikessa rauhassa sudokua ratkoessani yht-äkkiä tajusin jonkin olevan pielessä. Katsoin ympärilleni, en tunnistanut maisemia. AJOIN PYSÄKKINI OHI! prkl.. miten aina onnistun! Äkkiä vain seuraavalla pois ja kuinka ollakaan jalankulkijan valot muuttuivat punaiseksi sopivasti kun kohdalle satuin, ja bussi lipui ohi.. snift. Seuraava tuli vasta kahdenkymmenen minuutin päästä..

Että hyvää viikonloppua vaan =) ehkä tämä tästä. Itseänihän minä syyttää saan.
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa




Tuosta Flooran jutusta tuli mieleen yks nolo juttu, minkä toistin tällä viikolla pari kertaa. Väsymyksestä sumeilla aivoillani menin linkkaan ja sanoin kuskille, että "huomenta", vaikka oli iltapäivä. Kerran vielä jotenkin ymmärtää, mut kun toisenkin kerran..

Jospa se johtuu vaan tästä syksystä miulla tuo hajamielisyys kun pitää olla jokasuuntaan repeämässä. Noh, saapahan linkka kuskit ainakin hyvät naurut..

Ei kai tää elämä voi olla aina niin vakavaa, vai mitä ootte mieltä?


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Eipä tuo ole vakavaa ei =) vastailen välillä itsekin puhelimeen että "vaihde hyvää huomenta" kun kello tosiaan on jo 14:00.. että silleen. Etenkin viikko sitten!
Strange but not twisted

Nemesis

Aaaagh! Koulussa on koeviikko tulossa eikä ehdi muuta kuin lukemaan melkein koko ajan! Silmiin sattuu. Tuli just luettua sellainen 50 sivun pätkä uskontoa ja lisää pitäisi ehtiä vielä tänään lukemaan. Pakko pitää välillä taukoa. Aivot vaan ylikuumenee enkä muista mitään!! No kaipa on kestettävä, itse olen itseni tähän ajanut...

Nuubialainen Prinsessa



Otan osaa.. mie tiiän mitä on lukea, lukea ja taas lukea. Se ärsyttää kun haluaisi mennä vaikka ulos raittiiseen ilmaan tai käpertyä peiton alle telkkuu tuijottamaan, eikä voi kun pitää LUKEA..

Noh, kyllä sekin aika tulee, jolloin ei tartte enää päntätä, joten älä masennu..

Toivottavasti tenttisi menee hyvin:)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Veee ituttaa!! Minun kone ei vieläkään toimi jajajaja.. jaja!! ÄÄ! Haluaisin huoltoliikkeen purkavan kaupan, kun kone maksoi 2184.17e plus Win Vistan asennus 30e, plus 2GB muistipalikka n. 164e, plus sen asennus n. 13.50e. Mitä netistä kattelin niin Ameriikasta sais Alienwaren huippuläppärin alle kahella tonnilla. Ei suinkaan vituta kun ei siihen varaa, elleivät nuo pura kauppaa. Meiliä ei ole takaisin vielä tullut ja kuluttajansuojaneuvojakin palvelee vain 9.00-15.00. Ja arvatkaapa vaan kuka pääsee koulusta klo. 16.00. Ja tauoilla ei oikein viitsisi soittaa kun ei ole yksityisyyttä ollenkaan ja jos sattuukin kerkeämään soittamaan aikaisemmin niin mahtaakohan täti vastata? No ei tietenkään. Haistakaa paska koko valtiovalta ja kaikki tietokoneet kanssa.. ne sekoo aina just sillon ku olis pinna muutenki kireellä
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa



Vähänkö tänään pisti ärsyttämään tää suomen rahapolitiikka. Haaveilin jo, että korottaisin arvosanojani ensi keväänä, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Kelalta ei tipu opintotukea, jos korottaa - opintotukea saisi, jos kirjoittaisi kaksi ainetta, mut kahden aineen korotukseen ei suostuta -  eikä työkkäristäkään saa rahaa, jos on koulun kirjoilla, ei vaikka ei enää opiskelis yhtään kurssia..kun on koulun kirjoilla niin se riittää syyksi evätä rahat..prkl..

pitää nyt sitten käydä neuvottelemassa toisen koulun kanssa, jos vaikka sattuisi saamaan mahdollisuuden korotukseen ilman, että on kirjoilla, mikä on epätodennäköstä kun opo ei sellaista vaihtoehtoa miulle esittänyt...##puhuu rumia##

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

No tuo Nuubialaisen ongelma ketuttaa kyllä.. sama ongelma oli mulla jossain vaiheessa, olisin halunnut pysyä koulun kirjoilla että jossen olisi saanut töitä, niin olisin sitten mennyt suorittamaan yhden kurssin lisää, mutta ei onnaa.. pah! Noh, töitä sai kun meni täysin eri firmalle kuin suomen työvoimatoimisto kyselemään...
If only I had a heart it would break - Oh sure