Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Arhg..nenä tukossa. Ollaan koko perhe oltu flunssan kourissa ja tuhistu sekä pärskitty jokunen päivä.
Pitäisi varmaan olla kiitollinen, ettei ole possuflunssaa :D Myötätunto heidän puolella, jotka tuon pikkupöpön ovat saaneet..ei ole kivaa jos taistelee terveytensä puolesta ja samaan aikaan mediasopulit kärkkyvät uunituoretta uutista..





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Juplin

Heh... Känniavautuminen?
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Julle

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 14.05.09 - klo:09:59
Heh... Känniavautuminen?

Juup... :D Sori tuosta, katoin parhaaks ottaa ne pois... :)
Kari Tapio on Äijä!

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Julle - 14.05.09 - klo:12:01
Juup... :D Sori tuosta, katoin parhaaks ottaa ne pois... :)

Mitäpä tuosta, sitä sattuu... :)

Tulipa itsekin vappuna moista harrastettua, että aamulla hieman hävetti.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Höh, mitä mä ne nyt ehdin vilkaseen, niin en huomannut mitään huomautettavaa ja tuolla muualla(mm. suomi24) on toisinaan paljon hävyttömämpääkin tekstiä tullu luettua. :)
Kyllä me huomautetaan, jos huomauttamista sattuu tulemaan, enkä mäkään ihan vähästä hätkähdä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Mää oisin halunnu et Azerbaijan tai Albania ois voittanu Euroviisut.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa

#156

Okei, tässä kävi sitten edit by nuubialainen..
Katsoin parhaaksi poistaa negatiiviset purnatukseni, vaikka aihetta siihen onkin...



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Perkelettos.. Meni tuossa muutama viikko takaperin autosta etupuskuri paskaks. Ei muuten mitään, muttakun.. Olis ollu ihan kiva ja jees ja silleen jos vaikka olis ollu joku muu syy kun se että piti ojan puolelle väistää ambulanssia! VITSIT!!!! Huoh.. Osu vähän isompaan kiveen ruohotupsun takana piilossa se puskuri ja krakshan siitä kuulu ja puskuri irti kun työpaikan parkkikselle pääsin. Noh, iskin sen takaisin kiinni ja revin irronneen osan alakerrasta hevon kuusehen ja matka jatkuu taas. Meni sieltä joku kiinnitysosanen rikki, laitettiin sitten uus reikä pyöräkotelomuoviin ja siitä kaiken kiinnittäjällä nippusiteellä se puskuri kiinni xD Hyvin on pysyny, joskohan sen sais vielä vaikka korjattua jossakin vaiheessa, massaa päälle ja maalit ja näin.

Toinen ongelma kun vein Omppusen ilmastointihuoltoon. Jeejee, sieltä on se helvetin lauhdutinsäiliö rikki, maksaa uutena 145€ plus asennus päälle. Että jeeejeee. Ei puhalla muuten lämmintäkään ilmaa tuo perkeleen laitos nyt sit
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

UGH! Vituttaa niin huolella että.. Poikaystäväni on minulle velkaa n. 350€ plus sitten mitä hän ei ole vuokria maksanut minun työttömyysajallani, eli n. 500€ Jos sanon asiasta, niin tulee hirveä tappelu, enkä saa häntä ymmärtämään että en voi sille mitään etten saanut tukia vaikka niitä hain kun KELAlla ja työkkärillä kesti lappujensa kanssa, ja sain loppupeleissä töitäkin ennenkuin nämä saivat päätettyä mitä tukia ja kuinka paljon minulle kuuluu. Nyt häätö uhkaa kun emme ole rästejä maksaneet, ja vuokranantaja ilmoitti että pitäisi 600€ maksaa pois vielä, mitä sitäkään en ymmärrä, kun aikasemmin on selvitty huomattavasti pienemmillä summilla. Ja tämän kuun vuokra on jo maksettu, eli about 900€ pitäisi vielä olla rästissä, ja aina aikaisemmin tämä määrä on ollut ns. ok vuokravalvonnan mielestä. Nyt odotellaan vastausta huomiseen asti, toivottavasti asia selviää.
If only I had a heart it would break - Oh sure

waterbreath

Poikaystäväni ei vastaa puhelimeen, eikä kukaan tiedä hänestä YHTÄÄN mitään!
Tämmönen sitte ottaa päähän, ku ei voi vastata puhelimeen ja oon soittanu sille AAMULLA! Se ei oo varmaan vilkassukkaa puhelimeen koko päivänä.. Uskois et se vastais mulle, ku ei olla puhuttu viime perjantain jälkeen.


Julle

Nyt sanon että ihmiset joita oon pitäny kavereina, ja alkaakin iskeä mun böönaa... Sillon mulla loppuu huumori.
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa

#161

Niin hyvältä kuin tuo avautuminen tuntuikin, kun sai purkaa johonkin ahdistusta, niin poistin kuitenkin liiat murinani..

Grr..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 30.09.09 - klo:23:46

Niin hyvältä kuin tuo avautuminen tuntuikin, kun sai purkaa johonkin ahdistusta, niin poistin kuitenkin liiat murinani..

Grr..
Pelkkä Grr on aika hassu avautuminen. Noo kunhan helpotti. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa


Jep. Helpotti kyllä hieman. Ei vaan poista ongelmaa.
No, tällaista on tämän naisen logiikka.
Ensin avaudutaan ja sitten editoidaan.. ^^


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Meillä tehään kattoremonttia. Viime viikko meni ihan normaalisti. Maanantai meni muuten hyvin, paitsi että remonttimiehet poisti meijjän telkka-antennin. Sitä antennia ei siis ole missään, tai ei sitä ainakaa meijjän tontilla ole näkyny. Eikä meille kerrottu mitää, et antenni lähtee katon mukana. Eilen, tiistaina, ne samat ukot onnistu naulaamaa yhen aika tärkeän sähkökasapelin poikki. Olkkarissa oli sähköt (mut telkkaa ei katottu ku ei ollu antennii), eteisen ja äitin työhuoneen valot toimi. Keittiössä toimi vaa jääkaappi, yks kattovalo ja ´kahvinkeitiin. Piti tilata pizzat, ku ruokaa ei pystyny lämmittä, ku hellas ja mikros ei ollu virtaa. Yläkerta oli kokonaa ilman sähköi. Ei tullu lämmintä vettä. Lämmitys oli kokonaa pois. Arvatkaa, oliko kylmä nukkua? Ja sen lisäks meiä naapureilt oli samal menny kaikki sähköt pois niiitte talosta.
Tänää saatii onneks sähköt takas ja viritettii iskän kans telkkaa semmone nelikulmane muoviantenni (onneks oli se tallessa meijä vanhast telkast). Ny onneks näkee telkan ja sähköt toimii.
Odotan innolla sitä päivää, ku ne ukot katkasee puhelinjohon. Sitte ei pääse nettii.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.