mua ärsyttää koulu ja kaikki muutkin kouluun liityvät, siten tiettyt ihmiset. Varsinkin minun veljeni on niin ärsyttävä, että en kestä sitä hetkeäkää siten on toinen samanlainen pässi kuka vaa tulee tänne meille laiskotelee. Ja muutenkin minun elämäni on niin syvältä, siten yksi pauliina pilasi kaikki minun asiat. Sen takia mulla on keksivaikea masennus sekä mielenterveys ongelma
( vihaan iteäni ja etenkin sitä pauliinaa!! Tahtoisin että minulla menisi hyvin, osaako kukaa auttaa mua?
No voisit kokeilla katsoa josko, esim
Tukinetistä saisit apua ja lisäksi snellusta voisi saada apua ja muutamasta muusta paikasta. Tiedän tämän, koska itse olen tässä yrittänyt hakea apua omaan ongelmaani, joka tosin ei ole masennus, vaan esiintymiskammo(pelko?), joka tietyiltä osin vaikeuttaa elämääni ja siksi se jo ottaa lievästi sanoen pattiin.
Myös
täältä voit yrittää hakea apua ja vaikka se onkin kirkon yhteydessä, niin eivät taida jeesustella, vaan keskittyvät ennemminkin löytämään ongelmaan ratkaisun.
Laittelen lisää linkkejä, kun niitä löydän/muistan.
Toinen mikä voisi helpottaa oloasi, on se että kirjoittelet tunteitasi, vaikka novellien, tai runojen muotoon, joko tänne tai sitten vain omaksi iloksesi. Tai sitten keksit jotakin muuta luovaa, johon voit purkaa mieltäsi ja luovalla en todellakaan tarkoita itsesi satuttamista, vaan lähinnä taiteita, piirtämistä, musiikkia tms, missä voi luoda uutta, toteuttaa itseään.
Niin ja puhuminen auttaa myös, eli mene, vaikka tuonne tukinettiin, sillä sieltä pitäisi löytyä sullekin sopiva nurkka ja samoista ongelmista kärsiviä immeisiä, joidenka kanssa vaihtaa ajatuksia. Lisäksi, mä olen lähestulkoon aina täällä, joten mulle voi jutella jos ja kun siltä tuntuu ja on täällä muitakin, jotka kuuntelee varmasti ja höpöttelee sitten takasin.
Vaikutat aika nuorelta, joten ehkäpä sä vielä ehdit päästä ongelmasi yli ja nähdä valoa siellä tunnelin päässä.
Niin jä mä opettelen uudestaan tuon kirjoittamis taidon, kun sain vaihteeksi korjata melkein tusinan kirjotusvirheitä...*nolo*