Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa




Ajattelin laittaa tänne nyt sellaisen aiheen,
että jos jotakuta ärsyttää niin voi vapaasti purppasta aiheesta kuin aiheesta..

Ketä ärsyttää koulujen alku tai ankean duunin alku kun on vielä tämmösiä helteitä ja vesi ihanan lämmintä?


Itseäni masentaa tulevat kuukaudet kun tiedän, että loppu kiristys koulussa alkaa ja tulee liian täyteen pukatut päivät, ääk!



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

mustaleski

Koulu koulu ja vielä kerran koulu,
se alkaa juuri silloin kun tulee ihanaiset kesäilmat, ja päivät vois vaan nauttia säästä ja olosta, mutta koulu vie senkin ajan.
Ja ois mulla muutakin tekemistä

Nuubialainen Prinsessa



Syksy masentaa vaikka syksyssä onkin paljon kivoja puolia, kuten ihana pimeys, jolloin voi polttaa romanttisesti kynttilöitä kun saunoo vaikka mökillä ja voi uida punertavan kuun loisteessa tummassa, mutta lämpimässä vedessä. Puidenlehdet muuttavat värejään ja yöilma myöhemmin syksyllä on ihanan kirpeä.

Syksyssä masentaa varmaan eniten kun tietää, että edessä on taas pitkä ja kylmä talvi. Kesä tuntuu aina niin epäreilun lyhyeltä. Onhan talvessakin kyllä hyvät puolensa(ensilumi, suvikeli, paukkupakkasten kauneus yms.), mutta enemmän vaa^assa painaa se ikävä pohjoistuuli ja monenkymmenen asteen pakkaset. hrr..paleltaa jo valmiiksi.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Se kyllä pistää ärsyttämään melko prkl paljon, ku isännällä pumppu reistailee aika pahasti taas, ja anopilla kans, vaikka se ei oo vielä ees aivan 40v. Mutta anopilla se on tullu stressistä, nii huolettaa molempien puolesta välillä niin paljon ettei taho tulla mistään mitään.
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Ärsyttää, kun osa rekkautuneista ei saa aikaiseksi kirjoittaa mitään minnekkään. Miksi rekkautua, jos ei vaivudu kirjoittamaan?
Anteeksi purkaus, mutta on harvinaisen tylsää katsoa etusivua, kun uusia viestejä ei ole tullut, paitsi iltä myöhään, kun mie ja Nuubialainen Prinsessa kirjotellaan jatkopätkät tarinoihin ja toivotetaan illanjatkot tuolla yökukkujissa.

Jos tuolla ei ole ketjua, johon haluatte vastata, niin sitten voi vapaasti aloittaa ketjun ja olemassa oleviinkin voi kirjotella, sillä sitävartenhan ne täällä on.

Sitäpaitsi jos ei halua vastata, vaan ainoastaan lukea, niin se onnustuu ilman rekkautumistakin.

Joten immeiset uskaltakaa rohkeasti kirjoitella, ei me modet heti olla iskemässä valtikalla kalloon. Vain ja ainoastaan silloin, jos sääntöjä selvästi rikotaan, me kyllä komennetaan ja heristellään valtikkaa.

Eli nyt jokaine rohkeasti kirjoittaa noihin topiceihin tai sitten aloittaa uuden topicin aiheesta joka kiinnostaa, jos tuolla ei mielestäsi sopivaa ole.

Lopetampa nyt marinani ja jään seurailemaan mitä tuleman pitää...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Tuo rekkautuminen on kyllä aika mysteeri kun katsoo ensin että "oho mikä määrä uusia rekisteröityneitä" ja sitten niitä ei enää nääkään ja kun katsoo rekkautumisaikaa ja vertaa siihen koska viimeksi paikalla niin ovat olleet vain kerran... miksi??? Mikä juju siinä nyt on mitä itse en ole näillä hieman vääntyneillä hoksottimillani älynnyt.
Strange but not twisted

Nefertiti

Sen kun mekin tiedettäisiin, niin olis varmaan ratkaisukin näihin nollasaldolaisiin...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#7
Selkää särkee **kele!!
Siis Aikaisemmin särki vasenta puolta, joka sitten parani ittekseen. Nyt särkee sitten oikeata puolta, läheltä kylkeä, kele. On kivaa matkustaa bussilla, kun matkanvarrella on töyssyinen tietyömaa ja muutenkin kun liikahtaa vähänkin väärään suuntaan, tuo vaiva ilmoittaa olemassa olostaaan. Ärh, murh....
No Toivotaan, että paranee itsekseen, olen kai jossakin välissä onnistunut selkäni nitkauttamaan jotekin väärin ja nyt se sitten vihoittelee.
Ei onneksi paljoa, mutta sen verran, että alkaa hiljalleen ketuttaa.

Ärsytyksen aihe numero kaksi, meidän pihan penskat, jotka pitää välillä tuossa pihassa ihan älytöntä möykkää. No kerrostaloalueella ei kai voi sellaiselta välttyä.
Itselläni ei vielä ole muksuja, mutta kovasti haluaisi. Toisaalta ainakin meidän pihan muksujen edesottamuksen seuraaminen saa miettimään uudestaan sitä lasten hankintaa. Toisaalta lapset ovat ihania, mutta toisaalta taas...
No joo itse kukin on ollu kakara joskus ja muistaa varmaan, mitä älyttömyyksiä silloin tuli tehtyä, eli siis ensin tehtiin ja vasta sitten ajateltiin, niin kuin itse tuppaan tekemään vieläkin toisinaan. *Simäpyöriihymiö*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


"Selkää särkee **kele!!"

Auts, kandee näyttää lekurissa jos ei rupee paranemaan. Ei oo varmasti kiva, jos särkee ja kolottaa.

Lapset osaavat kyllä käydä hermoille toisinaan, mutta siihenkin kai tottuu jollain tavalla kun niitä hankkii itselle. Lasten hankkiminen oli miulle parasta mitä voi tapahtua, sillä niiden myötä minä kasvoin itsekin henkisesti ja ne mussukat - vaikka välillä hermot palaakin - antaa niin kauheesti enemmän. Tuntuu hyvältä tietää, että kotiin tullessaan minua odotetaan ikävöiden ja saan hukkua halauksiin ja suukkoihin.

Kerrostalo alueella onkin todella hankalaa, kun joutuu sopeutumaan monien asuntojen asukkaiden elämäntapoihin - niin ikäviin kuin mukaviinkin. Mie itse en tykkää asua kaupungissa ja siksi mie halluunkin rakentaa oman kodin meidän maapalalle. Vietin nimittäin lapsuuteni maatilalla, joten mie halluun omatkin lapset viljapeltojen laitoja tallaamaan. Sitäpaitsi - hermot lepää kun lapset riehuu isolla pihalla rauhassa, ilman että naapurit häiriintyy kun lähimmät on sopivan kaukana, eikä tartte pelätä et jäävät pihalla kaahaavien autojen alle..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 16.08.07 - klo:18:29
Selkää särkee **kele!!

Jos tuntuu lihassäryltä niin kannattaa varovasti lähteä venyttämään kipeän kohdan lihaksia. Jos ei niin pika pikaa lääkäriin, kipu ei välttämättä aina tunnu tasan siellä missä vika.

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 16.08.07 - klo:18:29
Ärsytyksen aihe numero kaksi, meidän pihan penskat, jotka pitää välillä tuossa pihassa ihan älytöntä möykkää. No kerrostaloalueella ei kai voi sellaiselta välttyä.

Hehee meilläpäin sama homma! Yhdeksän aikoihin sunnuntai-aamuisin viimeistään alkaa se jumalaton huuto ikkunan alta kun pojat pyöräilee laakeata kalliota alas. Sitten joku huuta ja toiset huutaa sille ja siinä vaiheessa pikkusiskot alkavat huutaa kun pojat ei ota mukaan leikkeihin ja kun meno äityy oikein pahaksi huutavat ne kaikki päällekkäin vielä niiden "leikkipyssyjensä" kanssa.. "RÄTÄTÄTÄTÄTÄ POUUUCH, SÄ KUOLIT". Asumme siis kerrostalon alimmassa kerroksessa ja varsinkaan näin kesäisin ei voi nukkua ikkunat kiinni. Osaa ne silti olla aika suloisia :D joskus kuunnellut pihan poikien "syvällisiä" juttuja leikkiensä lomassa ja väkisnkin nousee hymy kasvoille.
Strange but not twisted

Nefertiti

#10
Nyt v***aa ja raskaasti. Oma kone taisi kosahtaa, tai joku osa siitä kun ei käynnisty ja täytyy nyt sitten avokin koneella olla. Täytyy toivoo, että viko on vaa virtalähteessä, sillä vieläkin enemmän v***uttas jos se onkin emolevy, joka on kosahtanut.

No nyt se sitten käynnistyi kun, kokeilin. Uskallankohan mä enää sammuttaa sitä ollenkaan. Kumma juttu, vai oliskohan vikana noi mun jatkojohtoni, jotka temppuilee.
Hemmetti näitä teknisiä kapistuksia, kun nykyään ei oikeen osaa olla ilmankaan niitä, vaikka toisinaan tekee mieli hakea leka ja iskeä kone tuhannenpäreiksi.
Meinasin saada aikamoisen hepulin, kun en haluis olla pelkästään avokin koneen varassa, koska siitä tulee vaan kinaa, sitten kun hän haluaa olla koneellaan ja käydä netissä tai pelata jotakin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



"No nyt se sitten käynnistyi kun, kokeilin. Uskallankohan mä enää sammuttaa sitä ollenkaan. Kumma juttu, vai oliskohan vikana noi mun jatkojohtoni, jotka temppuilee."

Kandee kokeilla vaihtaa jatkojohto ensin, sillä jos ne temppuilee, niin vika ois sillon halvempi kuin konehuolto. Jos se johto temppuilee niin sillonhan sen vaihto ei myöskään ole niin harmillinen taloudellinen tappio, vaikkei vika siinä olisikaan.

Miekii oon ihan täys tumpelo koneiden kanssa, vaikka alalla opiskelen. Suuntauduin digitaalisen viestinnän puolella ja menee varmasti sormi suuhun joka asiassa. Täytyy kyllä myöntää, et ensimmäisenä koulupäivänä mietin mistä napista se virta pannaan päälle, joten jotain kehitystä on sentään tapahtunut##virnistää##

Kandee viedä huoltoon tai pyytää jotain tuttua joka tietää koneet, jos jatkojohto ei oo vikana. Jos vahinko on pieni niin ei sitten suurene ongelmat. Ainakin autojen ollessa kyseessä jokin vikakohta saattaa vahingoittaa muita osia koneessa.

Miunkin kone temppuilee toisinaan, mut uudelleen käynnistys auttaa. Miun koneongelmat on varmaan näyttiksen yhteensopivuus muunkanssa, se herjaa joskus, et grafiikan kiihdytin on nollautunut virheen vuoksi..tjtn.. ja sillon tekee mieli tosiaan repiä kaikki blondikarvat päästä, hihhih..






Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Korppi

#12
LainaaÄrsyttää, kun osa rekkautuneista ei saa aikaiseksi kirjoittaa mitään minnekkään. Miksi rekkautua, jos ei vaivudu kirjoittamaan?
Anteeksi purkaus, mutta on harvinaisen tylsää katsoa etusivua, kun uusia viestejä ei ole tullut, paitsi iltä myöhään, kun mie ja Nuubialainen Prinsessa kirjotellaan jatkopätkät tarinoihin ja toivotetaan illanjatkot tuolla yökukkujissa.

Jos tuolla ei ole ketjua, johon haluatte vastata, niin sitten voi vapaasti aloittaa ketjun ja olemassa oleviinkin voi kirjotella, sillä sitävartenhan ne täällä on.

Sitäpaitsi jos ei halua vastata, vaan ainoastaan lukea, niin se onnustuu ilman rekkautumistakin.
Jaa'aa, itse en näe mitään syytä kirjoitella, kun ei olen oikein kunnon asiaakaan. Ja uutta keskustelua en viitsi aloittaa, koska olen kehittänyt itselleni kammon: "Mitä jos kukaan ei vastaakkaan? Mitä nyt olen tehnyt väärin?"
Lukeminen onnistuu tietysti ilman rekkautumistakin, mutta on aika tympäännytttävää ottaa niitä aikoja ja päivämääriä ylös, jotta pystyy päättelemään onko uusia viestejä vai ei. (Nimimerkillä: Kokemusta on.)[/offaus]

Lievästi ilmaistuna kämäinen lukkari ärsyttää. Siis itse paperiliuskassa ei ole vikaa, mutta kun kaikki päivät vähintää kuusi tunti. On se niiin kivaa yrittää jotain opiskella, kun päätä särkee ja on nälkä, vain koska kouluruokaa ei pysty ajoittain syömään. Meillä ainakin on kaiken maailman raparperikeitot ja klönttipuurot sekä aterian huipennus, peruna: "Ollako mätä/musta/tummaruskea vai eikö olla?" (Vähimmäsivaatimust taitaa olla kuminen.)
Ja mausteena migreenissä teinikanojen huutelut. Heti kun ilmestyn näköpiiriin niin alkaa hirveä "Hyi v*ttu!" tai "Lehmä/huora!" kuoro huutamaa. Kumma kyllä vain ne teinikanat, jotka tuntevat minut, tekevät tuota.
Ja sitten. Kuka idiootti näitä muotivirtauksi keksii ja kehittää? Tyttöjen housuja minun on turha katso, koska:
- en halua lantiomallisia.
- inhoan sellaista jäykkää kangasta josta suurin osa housusita tehdään.
- ne ovat lähes poikkeuksetta pillilahkeisia.
- takataskut täynä kimalteita.
- suurin koko luokkaa 24 tai xxxxxs.
Kompromissi, ostan housuni suosiolla poikien osastolta. Ja näin selvennyksen vuoksi mainittakoon, että yläasteikäinen olen naispuolinen napero. *Sarkasmia*
Can I be your imagenary friend?

piparMinttu

 Eh, tunsin piston sydämessäni, olen pahoillani etten ole tänne hirveästi kirjoitellut sen jälkeen kun rekkasin x3. Miä vaan olen luonteeltani niin laiska että kivoillakaan foorumeilla en hirveästi jaksa kirjoitella, mutta aina välillä tulee aihe johon on melkeinpä pakko kirjoittaa. Osasyynä tällä hetkellä on myös kirjoituksen, joihin yritän parhaani mukaan lukea ja välttää tietokoneella roikkumista (vaikka se ei kyllä tunnu onnistuvan..). Olen pahoillani, yritän parantaa tapani.

Juttuja jotka tällä hetkellä ärsyttävät (tai no tässä tapauksessa ehkä enemmänkin stressaavat) ovat yo-kirjoitukset, joihin pitäisi lukea. Ehkä se ärsyttävä asia niissä on juuri se, etten jaksa lukea. Olen todella laiska lukemaan ja keksin aina jotain typeriä tekosyitä ja ärsyynnyn sen takia itselleni hyvin paljon :/. Pitäisi jostain hankkia sitä lukemismotivaatiota, mutta en tiedä mihin se katosi. Luultavasti koulun alku jotenkin aiheutti sen. Ajattelen kai alitajuisesti että nyt voi lukea vähemmän kun koulussa kuitenkin opiskelen niitä aineita parhaillaan jotka kirjoitan, niin saan preppausta siinä. GAh, ärsyttävää silti.

Nuubialainen Prinsessa




Mitä aineita kirjoitat nyt syksyllä piparMinttu?
Miekin kirjoitan loppuosan nyt ja kirjoitusten lähestyminen masentaa. Tuntuu, et mitä lähemmäksi h-hetkeä pääsen, sitä väsyneemmäksi itseni tunnen. Pitäs lukee kaikki vapaa hetket, enkä todellakaan jaksa. Mieluummin teen vaikka kotitöitä vähän enemmän kuin tavallisesti tai keksin muuta, minkä avulla voin venyttää pakollista lukemista.

Ehkä se on sitä loppumasennusta, mene ja tiedä, mutta ärsyttää tämä voimattomuus.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"