Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Oikein ihanaa ja rentouttavaa joulua minunkin puolesta. Rentoutukaa nyt kun kaikki hössötykset on hössötetty, eikä ole muuta kuin aikaa odotella uudenvuoden räiskintää. :)
Te olette kaikki ihania immeisiä, vaikka osa käykin niin harvoin täällä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 25.12.08 - klo:00:10
Te olette kaikki ihania immeisiä, vaikka osa käykin niin harvoin täällä. :)

Juuri niin, veit sanat suustani :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Phrase

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 25.12.08 - klo:00:03
Tällaisina päivinä sitä pystyy hetkeksi erkanemaan arkisista murheista ja kykenee hetkeksi katselemaan asioita toisenlaisin silmin. Kyllä tämä maailma on kaunis paikka elää, jos vain haluaa nähdä kaiken sen mikä on suoraan nenän edessä. Liian paljon on itsestään selvyytenä pidettyjä asioita, joiden arvoa ei ymmärrä. On tämä elämä kyllä niin monimutkaista..

Muutaman (tai useammankin) päivän murheissaan rypeneenä ei voi kun iloiten yhtyä tähän näkemykseen. Jos sitä vain tosiaan malttaa huoliltaan ja ikävältä ololtaan tarkentaa riittävän lähelle silmiään, siihen, johon ei tavallisesti tule tarkentaneeksi, näkee kyllä itsestäänselvinä pidettyjen hyvien asioiden kautta elämän kauneuden.

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 25.12.08 - klo:00:10
Te olette kaikki ihania immeisiä, vaikka osa käykin niin harvoin täällä. :)

Pakkohan sitä on poiketa ja palata paikkaan parempaan.

Hyvää yötä vain kaikille, koetan tästä itsekin lähteä mukavammille maille. ü
Totuus on tarua ihmeellisempää.

Nuubialainen Prinsessa

LainaaMuutaman (tai useammankin) päivän murheissaan rypeneenä ei voi kun iloiten yhtyä tähän näkemykseen. Jos sitä vain tosiaan malttaa huoliltaan ja ikävältä ololtaan tarkentaa riittävän lähelle silmiään, siihen, johon ei tavallisesti tule tarkentaneeksi, näkee kyllä itsestäänselvinä pidettyjen hyvien asioiden kautta elämän kauneuden.

Silloin kun on surullinen, on hyvä muistaa kaikki ne ihanat asiat, joiden vuoksi voi olla onnellinen. Olivatpa ne sitten pieniä tai suuria. :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa



Joopa joo, täällä näköjään yksin kukukselen:) Kirjoituskaan ei luista kun on "muusa" kateissa, mutta en haluaisi vielä nukkumaankaan mennä.
Musiikkia ei voi kuunnella kun on nuo muksut tuossa vieressä unten mailla..onpas tylsää.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hellou Nuubialainen, suakin näkee.
Täytyypä ettiä sulle se muusa takisin, kun vain ensin keksis että kuka se muusa on. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Kas heipä hei Nefertiti:)

Niin kuka tai mikä lie muusa..sen kun tietäisi:)

Joo,o..no miun täytyy siitä edestä sitten vaan koluta nettiä ja lueskella/nuuskia toisten jutskia kun ei keksi muutakaan..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hmm.... MItekähän suhun sais puhallettua sen entisen puhdin.... Muuten oletko ehtnyt edes vilkaista noita tarinoita, joihin olen joutessani kirjoitellut jatkoa? En tosi nyt mutta silloin aiemmin, siis kirjoittelin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Kyllä mie hieman olen silmäillyt siun aikaansaannoksia sellaisena pikaselauksen mm. petosta, ja sen verran huomioin, että sie oot ainakin päässyt hyvään kirjoitusvauhtiin. Hienoa tekstiä näkyy siulta taas syntyvän, kuten aina:)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No mie sitten naputtelen jossakin välissä jatkoa, jollet sä ehdi ensin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Juu kirjoittele vaan..eihän tään miun masennuskauden tarvitse siun intoon vaikuttaa. Kirjota sie miunkin edestä..
Mie vielä kukuskelen hetken aikaa ja sitten yritän sitä unta. Jos vaikka uni toisi miulle takas kirjoitusinnon :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Yritän lähettää osan kirjoitusinnostani sulle, että saatas vähän uuttakin näkökulmaa noihin teksteihin, siis jos satut vaikka kirjoittamaan. Tavallaan olisi idea ainakin Petokseen ja sitten Kauhujen saaren kakkos osaan, mutta sitä mielellään haluaa nähdä myös uutta näkökulmaa, josta toisinaan tulee uusia ihania ideoita toteutettavaksi ja sun tekesteistä usein tuleekin uusia mahatavia ideoita. :) Ai muuten, en tiedä olenko maininnut, mutta isä tykästy kovin siihen Salaisuus Erämaassa jatkikseen ja mun täytyykin koko ajan muistuttaa, ettei se ollut mun idea ja etten sitä kirjoittanut yksin.
Mä nimittäin tulostin tuon tarinan ennen kuin laitoin koneeni uusiksi ja annoin isälle. Se kun on lapista, niin siihen se tarina tosiaankin upposi ja kerrankin se kahu mua jostakin, kun yleensä en kuule siltä kehuja mistään, mutta piti tosiaan monesti sanoa, etten mä sitä yksin kirjoittanu.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



On kiva kuulla, että isäsi pitää meidän tarinasta. Pitäisi varmaan tehdä enemmän lappi-aiheisia tarinoita;)
Sie se jaksat aina kannustaa minua kirjoittamisen suhteen, kiitos siitä:) Miun ympärillä vaan on nyt näkymättömät kalterit, jioden vuoksi kaikki on jumissa. Moni asia on pielessä ja se rassaa. Kaikkein eniten ärsyttää nuo miun pöytälaatikkotekstit, jotka haluaisin saada päätökseen. En vain yksinkertaisesti saa mitään aikaiseksi ja se ahdistaa. Mie haluan päästä uuteen kotiin, missä saan istahtaa rauhassa koneelle ja katsoa olkkarin ikkunoista tähtiä kirjoittaessani tarinat valmiiksi.

Siihen näyttää kuitenkin menevän vielä pitkän aikaa ja sitä enennen miusta tulee hermoraunio..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Siksipä olenkin pyrkinyt jättämään nuo jatkikset mahdollisimman mielenkiintoiseen kohtaan, että se ihan houkuttelee kirjoittamaan jatkoa, muttei ole näkäjään toiminut kuin muhin itteeni. Hm... no ehkäpä voisin naputella jonain päivänä jatkoa taas noihin ja yrittää jättää mahdollisimman mielenkiintoiseen ja houkuttelevaan kohtaan.
Lisäksi mä toivoin oikein tosissani, että saat asiat kuntoon ja väännettyä ne näkymättömät kalterit pois edestäsi. :)

Mutta nyt hyvää yötä ja kauniita unia ja hyviä ideoita nukkuessa. :) Mie meinaan painua nukkumaan ennen kuin havahdun tästä näppiksen kuva poskessani. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Öitä vaan ja mielikuvituksellisia unikuvia:)
Miekin taidan painua sängynpohjalle unelmoimaan kaikenlaisia asioita..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"