Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Iltaa, oletkin tänään todella aikaisessa.
Itse ehdin vasta nyt kun olin mudella käymässä ja just hetki sitten kotiuduin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




jep, aattelin, et on niin väsy olo, etten jaksa varmaan kun tehä tänään pakolliset, joten ois voinu jatkot jäähä tekemättä muuten..mie taijan tästä painella kotihommiin..aargh..

Ai niin kiitoksia neuvoista. Perehdyn niihin kunhan joudan. Pidähän hauskaa jatkoja kirjotellessa.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Yksi jatko tehty ja tarina saatu päätökseen.
Salaisuus erämaassa tarinaan teen kyllä jatkoa, kuhan vaan saan aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Oli yllätys nähdä tarina päätöksessä. Ja kivalta vaikuttaa tuo toinenkin minkä laitoit tuonne, nefertiti. Mie painun kahtomaan tytön läksyt ja tekemään omani. Hauskaa illanjatkoa kaikille kukkujille..

Kirjoittelemisiin..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Illanjatkot sinullekin ja kiitos vaihteeksi kehuista.

Ai niin ja toivotan uusimman jäsenemme, Signoren tervetulleeksi sekalaiseen seurakuntaamme.
Jos joku ihmettelele, niin tiedän hänet tuolta Simpsakoista. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heipä hei Nefertiti.

Teinpä sitten lopun tuolle salaisuudelle erämaassa kun se tuntui tulevan kuin itsestään. Haikea oli tunne sitä kirjottaessa. Jatkan yöllä tuota toista, kun en häiritse ketään kotona..

"Ai niin ja toivotan uusimman jäsenemme, Signoren tervetulleeksi sekalaiseen seurakuntaamme.
Jos joku ihmettelele, niin tiedän hänet tuolta Simpsakoista. :D"

Tervetuloa tänne minunkin puolestani.
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Minä jo odottelinkin sinua. Mutta yöllä sitten tarinoidaan. :)

Joo on vähän sellainen haikea ja tyhjä olo, kun on saanu koko tarinan ulos, mutta toisaalta taas sitä mielessä jatkaa tarinaa, vaikka tietää, että se on lopussa. Mutta sellainenhan hyvä tarina on, se herättää ajatuksia ja saa lukija miettimään, mitä tarinan hahmoille tapahtuu myöhemmin, mitä hän tekee, miten jatkaa elämäänsä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

mustaleski

no nyt tulin minä tänne kukkumaan, vaikka ei muita paikalle kuin Phrase.
Mutta mulla on ollu hyvä päivä, ja viikonloppukin alko, mukavaa. =)

Nefertiti

Heipä hei ja iltaa.
Miekii tässä kukun, kun ei oo parempaakaan tekemistä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Mie täällä yhä vaan kukun, mutta kohtapuoliin alan kyllä siirtymään tuonne sängyn suuntaan tai nukahdan pian tähän ja herään aamulla näppiksen kuva poskella.
Eli illan/yön jatkot kaikille foorumilla vielä pyöriville, jos ehdin häipähtää.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Nefertiti.

Olen tosi pahoillani, jos odotit minua koko yön..
Eilen illalla nimittäin kävi taas niin ikävästi, että nukahdin sohvalle. Heräsin aamulla niskat kipeänä. Mie taisin olla tosi väsyny.

Laitoin siulle tuonne jatkon ja nyt pitää ihan vilkaista kun olit laittanut uudenkin jatko tarinan..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ei se mitään, mä ny kukun viikonloppusin koneella muutenkin ja ainakin tuli pidettyä foorumia silmällä. :)
Ymmärrän hyvin, että sie nukahdit, oonhan mäkin joskus nukahtanu sohvalle, kun olen jotakin leffaa tiiraillu ja heränny vasta siinä avaiheessa kun lopputekstit menee ruudulla.
Kerran pari olen myös nuokkunut leffateatterissakin, kun olen ollut toistamiseen jotain leffaa katsomassa ja vielä väsyneenä.

Kunhan nyt joutessani yrittelin vähän täytellä sitä kirjoitus palstaa, jotta siellä olis jotaki, joka saattas houkuttaa muitakin kirjoittaman sinne.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


"Kerran pari olen myös nuokkunut leffateatterissakin, kun olen ollut toistamiseen jotain leffaa katsomassa ja vielä väsyneenä."

Hihhih, voin kuvitella.

No hyvä, ettet harmistunut kun ei minua kuulunut. Nyt täytyy mennä taas opiskelemaan ja kotitöiden pariin. Yritän taas illalla pysyä hereillä ja tulla kukuskelemaan tänne..

Kirjoittelemisiin.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heipä hei.
Mä kirjoittelen tuohon tarinaan jatkoa, kunhan pääsen himaan. Tällä hetkellä olen ystävän luona vieraisilla ja hänen koneellaan. Mie ja avokki käydään vielä mun vanhempien luona päivällisellä, että oon varmaan sitten illemmalla omalla koneellani.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



No hei vaan.

Jep, mie täällä harjottelen kuvan laittoa. Käy kurkkaamassa tuolta kauniita paikkoja, mieleenpainuvia hetkiä osiosta. Onnistuin yrityksessä, jippii..kiitti vinkistä..

Käyn illemmalla sit kahtomassa mitä olet saanut aikaseksi..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"