Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Hyviä öitä vaan siulle..mie taidan vielä vähän surffailla netissä kun on semmonen levoton olo..
Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä keksit jatkoksi tarinaan=)
Lepäile kunnolla, että paranet flunssasta.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tässä aletaankin olla jo paljon paremmassa kunnossa, mitä nyt nokka on vielä ihan tukossa. :)
Mutta jospas mä nyt yrittäisin kirjoitella, sillä mulla pyörii mielessäni muutama hyvä idea, jonka ajattelin toteuttavani. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa tai siis yötä... tässä hetken kukun ja sitten meen nukkumaan. Tultiin vähän aikaa sitten kaverin tupareista ja vieläkin boolit vaikuttaa, mut se voi johtuu siitä että juon muutenkin tosi harvoin yhtään mitään alkomahoolia.
Mutta nyt tosiaankin painun sinne nukkumaan. Hyvät illanjatkot niille ketkä vielä kukkuu täällä ja hyvät yöt muille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kylläpäs foorumi on ollu parin viikon ajan epätävallisen hiljainen, vain muutama jäsen on piipahtanut Juplinin lisäksi foorumilla.
Tiedetään porukalla on elämä(jota mulla ilmeisesti ei oo, kun jaksan täällä roikkua) ja osa varmaankin lomilla ja/tai kiertää festareita tms. Mutta silti olis niin mahdottoman ihanaa, jos tännekin sais vähän sitä elämää ja uutta lukemista, enkä todellakaan tarkoita mitään häiriköiden aiheuttamaa "elämää", vaan ihan foorumilaisten keskinäistä rupattelua, koskapa nyt foorumi vaikuttaa hiukka...kuolleelta.

No toivottavasti sitä elämää tulee tännekin, viimeistään sitten kai kun koulut alkaa ja lomat loppuu.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Tuntuuhan tuo loma olevan jo kohta loppusuoralla. Kerrankin taas vaihteeksi näin että heinäkuussa lomia. Ens vuonna vois koittaa pitää jotenki muuten. Festarit ei kauheana kiinnosta ja nappaa - eikä varmaan ehtis vaikka haluaiski. :p
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Loather

Mä rakastan kesälomaa :)  ei kiire minnekkään, yksin kotona, hyvää ruokaa... Valvon yöt ja nukun päivät. viikon päästä mulla loppuu rippikoulu ja sitten ois juhlat. Jeejee.
No lyö sitä turpaan!

Nemesis

Jep, kesäloma on ihana.
Mäkin haluisin lomalla noudattaa samaa mallia kuin Loather, mutta ei tunnu meikäläiseltä onnistuvan. Porukat raahaa mukanaan joka paikkaan, mökeille ja suht mitättömille ajeluille syrjäkylillä sun muualle... onhan se tietysti kiva käydä jossain eikä istua koko kesää neljän seinän sisällä, mutta ois se kyllä aika ihanaa välillä rauhottuakin ja olla vaan. ^^
Tänään just tultiin kotiin mökiltä. Huomenna lähden heti aamusta yhden kaverin mökille. Sitten 31. päivä viikoks Lappiin...
Ja kaikesta tästä toiminnasta huolimatta en oo ollut vielä kertaakaan uimassa koko kesänä!! Ó.Ò Kamalaa!

Nuubialainen Prinsessa

#367

No niin, nyt on sitten kokeiltu tämäkin..yhden siiderin jälkeen kirjoittaminen..kun maistaa alkoholia hyvin harvoin, nousee jo ensimmäinenkin pullo hieman päähän ja ajatuksia tulee tavallista enemmän mieleen..

Loather, onnittelu "naimaluvan"  johdosta:) Voi kun olisi vielä niin nuori, että saisi olla koko kesän ja vaan nautiskella. No täytyy olla tyytyväinen kun on edes kahden viikon loma pian edessä. Uimassa on tullut jo muutaman kerran käytyä mökillä, ja alastikin on tullut jo uitua..se on paras tapa nauttia vedestä. Kannattaa kokeilla, jos vain suinkin pystyy;)

Tiedän, että huomenna jo kadun tätä, mutta kysyn kuitenkin nyt kun en ennätä tätä vielä katumaan..
Kertokaahan rakkaat juplinilaiset uskallanko tarjota ensimmäistä valmiiksi saamaani kirjaa kustantajalle? Annan tarina kertoo erään nuoren Pohjois-Karjalalaistytön elämästä, joka päättyy hyvin surullisesti.  En ole antanut sitä kenellekään luettavaksi kokonaan ja minua pelottaa, että se on täysi shit.. olen harkinnut arvostelupalveluakin, mutta olen hieman vainoharhainen ja pelkään, että joku nappaa siitä idean (eikö olekin tyhmä ajatus)..en uskalla antaa sitä kenenkään luettavaksi kun siinä on hieman erilaisia kohtauksia, hieman hmm.. rajuja yms. Tekstini on hieman tavallisita romaaneista poikkeavaa, sillä siinä on yllättäviä aikahyppyjä, takaumia ja tekstiin vartavasten kirjoitettuja runoja, jotka syntyivät jokainen erittäin herkissä mielentiloissa.

Pelkään, että ihmiset ajattelevat minun olevan jollakin tavalla outo kun päähäni juolahtaa sellaisia juttuja. Kuitenkin kirjoittaessani Annan tarinaa, tunsin syvästi samoja tunteita, joita Anna tuntee kirjassa ja jokainen vuodatus on tehty "sydän verellä kirjoitettuna". Anna ei kerro minun elämästäni, mutta jostain syystä hänen tarinansa alkoi elää mielessäni omaa elämäänsä ja sai minut usein tekstiä työstäessäni kyyneliin.

Kertokaa uskallanko laittaa kirjan kustantamolle ja mille kustantamolle minun se kannattaisi laittaa. Olisin erittäin kiitollinen kaikenlaisista neuvoistanne :)

Ja nyt tämä tyttö painuu nukkumaan, ennenkuin alkaa lörpöttelemään henk.koht. asioista. Kauniita unia kaikille kukkujille:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Hime, tottakai voit? Olisipa mielenkiintoista lukea se, mutta ehkä vielä luenkin jos se tulee markkinoille. :) Ei oo yöllä kirjoitettua, mutta oli pakko. Ja kun tulikin taas yöllä aika paljon valvottua niin... :P
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

hamihakki

älkää pitäkö mua hulluna sillä tää on oikeesti ongelma oon tehny vitsillä kaverin kanssa "ihmissusirituaali" ja päätin vitsillä yksin koittaa sitä siitä lähtien mun on tehny mieli syödä lihaa vaikka oon syönykki aterian jonka vanhemmat on laittanu niin haluan syödä koko ajan auttakaa mua

theevilone

Lainaus käyttäjältä: hamihakki - 01.08.08 - klo:19:07
älkää pitäkö mua hulluna sillä tää on oikeesti ongelma oon tehny vitsillä kaverin kanssa "ihmissusirituaali" ja päätin vitsillä yksin koittaa sitä siitä lähtien mun on tehny mieli syödä lihaa vaikka oon syönykki aterian jonka vanhemmat on laittanu niin haluan syödä koko ajan auttakaa mua
Tehkää toinen, parantava rituaali?
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

LainaaHime, tottakai voit? Olisipa mielenkiintoista lukea se, mutta ehkä vielä luenkin jos se tulee markkinoille. :) Ei oo yöllä kirjoitettua, mutta oli pakko. Ja kun tulikin taas yöllä aika paljon valvottua niin... :P

Joo, taidan laittaa sen ensiviikolla menemään nyt kun olen viimeinkin sen käynyt läpi uudelleen ja sensuroinut typerimmät kohtaukset. Eihän sillä loppujen lopuksi ole niin väliä vaikka kukaan ei sitä haluaisikaan julkaista, sillä itseni vuoksi oikeastaan kirjoitan. Vaikka olisihan se kiva, jos tarina antaisi jotain toisillekin:) Kiitos sinulle rohkaisusta:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Haukotus... Joo nolifetän täällä netissä vaihteeksi... Jos nyt potkis ittensä nukkumaan, että sais huomennakin (tai siis tänään) siivottua edes vähän ja vietyä ne matot ulos.
Öitä tai oikeastaan vuorokauden aikaa...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Ai kun taas haukotuttaa..taitaa olla viisainta painua nukkumaan..
Kauniita unia vaan  :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää iltaa tai siis yötä..
Nyt on taas aattoilta vierähtänyt ja muksut nukkuvat tuhisten ja näkevät unta uusista leluistaan..
Tällaisina päivinä sitä pystyy hetkeksi erkanemaan arkisista murheista ja kykenee hetkeksi katselemaan asioita toisenlaisin silmin. Kyllä tämä maailma on kaunis paikka elää, jos vain haluaa nähdä kaiken sen mikä on suoraan nenän edessä. Liian paljon on itsestään selvyytenä pidettyjä asioita, joiden arvoa ei ymmärrä. On tämä elämä kyllä niin monimutkaista..

Hyvää joulua kaikille kivoille foorumilaisille, viettäkää unohtumattomia hetkiä läheistenne kanssa ja pysähtykää nauttimaan hetkestä. Arki palaa aivan liian pian takaisiin :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"