Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Joo ootinki sua jo. Mutta tässä odotellessani kattelen Bonesia ja tuun mainosten aikana vilkuileen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hei nefertiti, mie meen nyt maate. Tänään ei oikein oo nopeeta aivotoimintaa ku väsyttää niin, että silmistä vesi jo valuu. Pitänee painua pehkuihin nyt suosiolla. Tuli aika lyhyet jatkot, mutta mie uskon et sie saat tekstiä siitäkin eestä.

Hyviä öitä myös muille Juplinilaisille.
Ps. kirjotelkaa tekin juttujanne kun on aika hiljasta täällä ollunna viimepäivinä, niin saadaan eloa foorumiin.(hymy)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Öitä öitä.

Mieki taidan jatkaa toista tarinaa vasta huomenna tai myöhemmin. Huomenna tarttee käydä mutsin luona työpäivän jälkeen ja sitten tiedä pääsenkö omalle koneelle ku avokki haluaa pelata simsiä.

Öitä munkin puolesta muille juplinlaisille ja toivonpa mieki että porukka raatsis kirjotella tuonne noihin keskusteluihin ees jotain, kun tosiaan tuntuu, että täällä on vaa mä ja Nuubialainen Prinssessa, jotka kirjottaa edes jotain.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa.
Sie ootki tänää aikasessa. :)
Mä tässä ravailen mainoskatkolla kurkkimaan, et mitä täällä tapahtuu, katseleen meinaan C.S.I New Yorkia, jossa on melkoisen jännät paikat, kun yksi tärähtänyt pommimies haluaa räjäyttää, jonku paikan ja tää tiimi yrittää ettiä sitä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Miekii joskus kahtelen noita, mut nyt päätin laittaa ajoissa ees yhen tarinan kun yöllä näkyi tulevan niin kauhee väsymys, et ei mitään tullu kirjottamisesta..

Täällä on ihan kauheen hiljasta ja mietin tuossa mitä keksittäisiin, et saatas eloa tänne?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jaa'a sen ku tietäs. Kun välillä tuntuu, että osaa rekkautuu vaan siks, että vois lueskella juttuja täällä. Eihän siinä mitää väärää oo, mutta onhan se vähän hassua vaa lueskella, muttei vastaile yhtään.
Pitää varmaa yrittää jotenkin rohkasta porukkaa skrivaamaan niin jatkiksiin kuin muuallekin.
Njoo, huomasin itekki, että oli myöhää illalla niin väsähtäny, ettei ajatus kulkenu yhtään ja siks siihen Salaisuus Erämaassa tuli tehtyä niin lyhykäinen jatkopala.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hihhih..kumpikin yrittää väkisin silmät nakilla kirjottaa öisin..
Mie yritän vielä yön mittaan myöhemmin tuota salaisuus erämaata, mut nyt miun pittää kadota vähäks aikaa taas koneelta.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#37
No sitä kirjottaa just sillon ku inspaa kirjoittaa ja valitettavan usein ispis vaa sattuu iskemään siihen aikaa, kun pitäis olla nukkumassa. :D
Sitä paitsi parempi olla koukussa kirjoittamiseen, kuin johokin sellaiseen, mikä vahingoittaa itteään ja muita. Mun mielestä on vaa kiva kirjotella noita jatkiksia, etenkin kun on useampi kirjoittaja. Sillon näkee miten eri tavoin itsekukin kirjoittaa ja vie tarinaa eteenpäin. On mielenkiintoista nähdä miten toinen jatkaa siitä mihin edellinen jäi. Tarinastakin tulee mielenkiintoisempi ja värikkäämpi.
Nyt mie vaa mielenkiinnolla ootan, että minkälaista jatkoa mahtanee Salaisuus Erämaassa tarinaiseen tulla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Niin, ei kirjottaminen ainakaan pahaa tee. Muita kotona olijoita se meillä ainakin ärsyttää, mutta siitä en luovu. Siksi yleensä kirjoitan yöllä, ettei muut häiriinny..ja saa omaa hiljaista aikaa..

Kivaa on nähdä miten tarina muuttaa joskus nopeastikin muotoaan kun on monta erilaista juonenkäännettä ja se luo tosiaan eloa tuohon tekstiin..

Nyt laitan sen jatkon tuonne..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Meillä ei ketään haittaa jos kirjoittelen. Meinaan kun meitä ei ole muita kuin mä ja avokki ja meillä on kummallakin omat koneet. Meillä se on niin päin että välillä avokki tahtoo mulle selostaa jotain peleistään tms mielenkiintoisesta just sillon, ku kirjotan ja sitten se melkeen mököttää jos en heti ekalla kerralla kuule sen selostuksia ja pyydän toistamaan. Joo meikä on täysin kuuro silloin, kun kirjoitan tai luen jotakin mikä sattuu tosissaan kiinnostamaan.
Ainoastan sillon en saa rauhassa kirjoittaa, kun avokki tahtoo mun koneella pelailla simssiä, kun sen kone joka on omaani parempi, ei syystä tai toisesta pyöritä sims 2:sta lainkaan ja monet muutkin pelit sillä tilttailee kesken kaiken tai ennen kuin on edes ehtinyt kunnolla käynnistyä.
Mutta muuten tosiaan saan olla aivan rauhassa koneella päivälläkin, paitti en sillon ku tarttee lähtee töihin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Niin no teillä taitaa tosiaan olla helpompaa siinä suhteessa. Meidän taloudessa asuu neljä ja tilana 60 neliön kaksio. Voit uskoa, että toisinaan on ahdasta. No muutosta toivotaan ens keväälle, jos pääsis rakentamaan. Lisä neliöt tulis tarpeeseen, varsinkin kun mie oon ainoo, joka tietokoneella yleensä napsuttelee.

Mie lukasen nopeesti tuon siun uuden jatkon, kun näköjään jo kirjottelit ja sit meen nukkuu. En tiiä kerkeenkö huomenna(tai siis tänään jos tarkkoja ollaan) kirjottelee ku käyvään reissussa, mut kirjotan sit ku pääsen taas koneelle..

Öitä vaan sinulle ja nautinnollisia kirjotushetkiä..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Öitä vain.
Mie otan tuon pätkän talteen ja jos en tänään saa siihen mitää kirjotettua, niin kirjotan sitte aamulla tai sitte ku pääsen töistä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Tässä sitä vaan ollaan  ja kukutaan.
Ihmetyttää vaan, että mitähän mielekiintoista etusivulla oikein on kun niin moni sisäänkirjautuneista jää sitä vähäksi aikaa tuijottelemaan ja sitten poistuu kirjottamatta mitään. Tosin teen tätä vähän itsekin, mutta lähinnä siksi, että haluan nähdä tuleeko uusia viestejä, lähinnä kirjoittelualueelle.
Ja yleensä mun olemiset on joko aamulla siinä kymmenen maissa tai illalla myöhään. :)
Mutta yöt ja illanjatkot teille juplinlaiset.
Kirjotelkaa enämpi noihin topiceihin, niin sitten saadaan koko foorumille pikkuisen eloa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Jep taas täällä kukutaan. Reissu tuli tehtyä ja hieman väsyttää. Laitan tuonne jatkoa ja katson mitä saan toiselle jatkolle väkerrettyä..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jaa'a jätin kyllä tuon Salaisuus Erämäässa jatkon aika jännään paikkaan ja mie totisesti odotan mielenkiinnolla, että miten sie sen siitä selvität. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.