Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

En nyt viitsi tuosta antaa banneja.
Hauskaa viikonloppua sinulle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ja pitkästä aikaa herättelen tätäkin foorumia ja mainostan samalla, että Stormit tai tässä tapauksessa Burroughit saivat uuden iloisemman osan. Täytyyhän sitä Ewanillekin jotain hyvää tapahtua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#677
Moi Nefertiti :) Siekin yökköilet täällä. Kiva nähdä siutakin :))

Mietin tuossa, josko sitä kirjoittaisi jotain pitkästä aikaa, mut ei sit kuitenkaan kehtais aloittaa taas uutta jatkista, joka jää kesken ja entisistä en nyt oikein jaksa inspiroitua. Täällä on ollut tavanomaisen hiljaista, enkä ole kehdannut kovinkaan useasti edes kirjautua sisään, kun en ole jaksanut mitään yksinäni pulista.

Surffailen täällä hetken aikaa ja odotan unta..tai sit meen etsimään tietoa Kreikasta ja sen sisäisestä julkisesta liikenteestä tai jotain :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 10.10.11 - klo:21:23
Ja pitkästä aikaa herättelen tätäkin foorumia ja mainostan samalla, että Stormit tai tässä tapauksessa Burroughit saivat uuden iloisemman osan. Täytyyhän sitä Ewanillekin jotain hyvää tapahtua. :)

Olipas tuossa Ewanin tarinassa lämmin tunnelma, kauniita kuvia :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#679
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 15.10.11 - klo:23:48

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 10.10.11 - klo:21:23
Ja pitkästä aikaa herättelen tätäkin foorumia ja mainostan samalla, että Stormit tai tässä tapauksessa Burroughit saivat uuden iloisemman osan. Täytyyhän sitä Ewanillekin jotain hyvää tapahtua. :)

Olipas tuossa Ewanin tarinassa lämmin tunnelma, kauniita kuvia :)

Kiitti. Olin mä kyllä nähnykin vähän vaivaa kuvien kanssa, tosin mä olenkin aika melkoinen pilkuviilaaja kuvien suhteen. Pitihän sitä nyt vähän jotain hyvääkin Ewanille suoda, kun miestä on niin kamalasti riepoteltu. :)
Tosin mulla on jo taas pahat mielessä, vaikka toisaalta haluankin Ewanille ja sen perheelle the happy endin. :)

Etten kauheesti tuplapostailis, niin änkeän mainostusviesti tähän. Elikkäs jos kiinnoistaa, niin simstoorini sai juuri tuoreen osan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Tulipa mieleeni kysyä, että onkos täällä juplinilaisten joukossa nettishoppailijoita? :D Jos näitä löytyy, niin seuraa jatkokysymys: oisko mitään sivustoja tai nettikauppoja suositeltavana?
Meikä on kehittänyt tästä uuden intohimon, nettishoppailu on jotenkin niin paljon nautinnollisempaa kuin se perinteisempi ostostelun muoto. Nyt vaan tarvis löytää uusia kauppoja, kun oon noi tiedossani olevat jo niin perinpohjin kahlannut läpi. :)

Nefertiti

Hih. Mä spämmään taas mainostusta tänne.
Eli simstarinani on saanut jälleen jatkoa. Kommentit ovat tervetulleita. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

HUUOOOMENTA!

Eli moi, NaNo alkaa pian ja mä oon hyvin kuolleen oloinen seuraavan kuukauden. Ajattelinpa mainita. Ja jos Tampereelta on porukkaa, niin saa tulla tapaamaan mua Siperian Wayneen noin kello 14, sinne pyörähdän nanoilijoiden kera.

Nefertiti

Asia selkeä Päärynä.

Muttah, nyt sain vihdoinkin Halloween Speciaalin valmiiksi, joten käykää ihmeessä lukemassa ja kommentoimassa, jos kiinnostaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huhuu... Onko täällä elämää?
Koko tää paikka näyttää ihan kuolleelta.
Ihmiset hoi, kirjotelkaas jotain... alkaa olla vähän tylsää olla ainoa joka täällä ylipäätään käy käääntymässä ja kommentoikin joskus...

Itelläni on ollu tässä kaikenlaista, kuten simsin pelaaminen ja työ. :) Tosin koneeni levähti ja yks kaveri sitä on jo alustavasti kattellua ja yrittäny korjatakin. Ilmeisesti emolevy levähti. Kovot oletettavasti kunnossa, joten tiedostoni pelastunevat. Kun nyt saisin koneeni jälleen uusiksi vaikka käyttis varmaan meneekin uusiksi, niin vois sit yrittää kirjoittaa noihin jatkiksiinkin jotakin. Mä kun tykkään käyttää Officea, jota tällä miehen läppärillä ei oo, ni en sit oikein saa aikaiseksi kirjotella mitään.
Sillä aikaa kun mä en pääse kirjoittelemaan, niin tehän ihanaiset immeiset voisitte kirjoitella jatkoa noihin jatkiksiin. Voi nimittäin olla, että mulla menee vielä kauan aikaa, ennen kuin pääsen omaan koneeseeni käsiksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Nefer, kannattaa panostaa empan ostossa, kiittää myöhemmin! Yleensä eka mikä hajoaa, ellei sitte ole tuhannen vanhoja kovoja. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

No mulla on yks emo jo tiedossa, onneksi, kiitos rakkaan mieheni. :)

Ja täällähän on eloa sittenkin. IHANAA! :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juu, on eloa..NB ilmoittautuu käsi pystyssä :)

Jotenkin on vaan masentanut, kun täällä on ollu niin hiljasta, eikä sit oo oikein jaksanut yksinkään mitään tänne kirjoitella.. ja siks sitten on jotenkin vaan jäänyt tällä viikolla tänne vierailut vähemmälle sen vuoksi..

Jostain syystä on ollut tänään veto ihan lopussa. En ole tehnyt mitään muuta kuin laittanut ruuan ja siivonnut keittiön ja ruokatilan syönnin jälkeen. Varmaan viikolla kasaantuneet univelat alkaa painaa jo pikku hiljaa. Tiiätkö Nefertiti, miulla on ollu yks uus jatko-ajatus, mutta en vain saa itseäni kirjoittamaan tarinan alkua ylös :( jotenkin on kirjoituskipinä täydellisesti hukassa, mikä näkyy jo blogissakin kun en ole sitäkään enää jaksanut päivitellä samalla tavoin kun ennen. Ainoa teksti, jonka oon saanut valmiiksi on se nukketeatterinäytelmä, joka on jopa saatu tyttöjen kanssa kuvattuakin. Mie tarviin jostain kauheesti virtaa, saiskohan miutkii ladattua samalla tavoin kun tään miun tietsikan akun..?


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Prinsessa. Ihanaa nähdä suakin linjoilla. Jospas sais jostain sulle kirjotus kipinän. Itse sählään vaan tällä miehen läppärillä, jolle latasin Open Officen, josta en ihan niin paljoa tykkää kuin Microsoftin Officesta, mut kyllä tuo nyt paremman puutteessa menee.
Mie jo aloin luulla, et tää koko foorumi kuolla kupsahtaa, kun ei oikein muuta näy paikalla kuin satunnaisia vieraita ja muutava vakionaama.
Mä olen vilkuillu noita jatkiksiani ja miettinyt jatkoja, mut itselläkin inspis välillä hukassa. Tosin osin kai siksi kun oon väkränny sen mun Sims stoorini kanssa.
Tänään nyt sit näpyttelin pikkasen jatkoa tuohon Tuhon Enteisiin, kun jonkinsortin idea sattui olemaan ja joka katosi, niin että juttu kuivuin kasaan kuin kapakala. No täytyy jossain välissä kattoa, jos taas johonkin intoutus taas kirjottaa. Uusiakin tarina ideoita on mielessä ja voisi näin joulunkin lähestyessä naputella jatkoa siihen joulujatkikseen. :)

Mut tosiaan valtavan kiva nähdä suakin linjoilla. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#689
Joo, kyllä Open Officellakin kirjoittaa. Se miun päässä pyörinyt tarina on pätkä lumisissa maisemissa tapahtuvia kohtauksia, vampyyritarina, joka varmaan on täysin yhden lukemani Nocture-sarjan osan ansiota :) Mie huomasin, et olit ahertanut jotain vastikään, mutten ole ennättänyt sitä vielä lukaista läpi. Vois tosiaan miettiä jotain jouluista, jos vain sais aikaiseks ja jaksais :)

Kiva nähdä siutakin :))

---)) tää menee nyt tekemään eräiden kurmujen takia joulutorttuja kun uunissa on lämpö laskenut sopivaksi..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"