Keskustelu > Myytit

21.12.2012

(1/2) > >>

azn:
tämä onkin jännä aihe :D mayojen kalenteri loppuu tuolloin ja on ennustettu vaikka mitä tapahtuvaksi.. onko siis tiedossa maailmamme loppu vaiko jotain muuta? muutenkin juuri tuolloin on kaikki planeetat linjassa, maapallo siirtyy galaksiemme keskipisteeseen, mitä ei ole ennen tapahtunut.
myös hopi-intiaanit ovat ennustaneet uuden ajan alkamiselle vuoteen 2012, sekä nostardamuksen ennustus, että maailmanloppu sijoittuu 1996-2012 ajan välille. ja myös edgar cayce, kuuluisa ennustaja ennusti myös uuden ajan alkamiselle vuonna 2012 :D
Mitäs te ajattelette?

Juplin:
Joo, olen myös kuullut tuosta... :)

Paha siihen on mitään sanoa, odotan "innolla"... =)

Nuubialainen Prinsessa:

Niin, ja sitten kun vielä lisätään kaikki nuo luonnon oikkuilut, kasvihuoneilmiöineen ja kalliovuorien tärinöineen, niin mielenkiintoiseksi menee=)

Saa nähdä tapahtuuko tuolloin mitään.
Jos luonnonilmiöitä miettii niin ei olisi kyllä mikään ihme, jos jotakin suurta tapahtuisi..

Floora:
Hmmh.. Katsoin sen dokkarin Jimiltä ja juu, "innolla" ootellaan. Itse olen alkanut pitämään kyseistä vuotta takarajana rellestämiselle :)

Mina:
Jaa'a.. Saas kattoo mitä tuleman pitää. Toivotaan ettei ihan henki lähde, ja jos lähtee niin tää oli tässä, se on moro :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta