Keskustelu > Elämä on ihanaa

Hymyily

(1/2) > >>

Nefertiti:
Ajattelin laittaa tämän tähän osastoon, sillä tänne tämä mielestäni sopii.

Oletteko huomanneet, miten sitä ihminen näyttää paremmalta/kauniimmalta hymyillessään ja miten joilekin se hymy ylettyy silmiin asti ja saavat ne loistamaan?
Minä olen ja tämäkin tuli mieleen, kun tatselin Behind the Scenes of Titanic videopätkää, joka sai ainakin minun hyvälle tuulelle ja näytti myös, etteivät eräät näemmä koskaan kasva aikuisiksi ja että ihmisiä ne näyttelijätkin ovat. :)

Taidan laitaa tähän lisäksi kuvan eräästä, jonka hymy on ainakin minut valloittanut.
Lisää kuvia hänestä täällä.

Kliks!
Tuossa kuvassa hän on hieman nuorempi ja juuri se, joka hymyilee korviin saakka. :D

candy-candy:
Voi, hymy tosiaan kaunistaa ihmistä ^^

Mustang:
Minun luokalla on myös tyttö, jolla on kapeat, persoonalliset ja ilman meikkiäkin hyvännäköiset kasvot. Mielestäni hän ei kuitenkaan ole kaunis, sillä hän ei hymyile juuri koskaan. Nauraessaan näen hänessä sen, minkävuoksi häntä pidetään kauniina ja miksi mallinkeikkaa pukkaa. Mutta kun se ei tule koko ajan, eikä luonnostaan. Harmi sinänsä.

Juplin:
Kauneus kumpuaa sisältä. Aito kaunis hymy saa aina itsenikin hyvälle tuulelle, ja saattaa piristää koko päivän. Teennäinen, näytelty hymy aiheuttaa täysin päinvastaisen fiiliksen.

Mustang:
Tuo on kyllä ihan totta. Ja se hymyily vaikuttaa myös niin, että itse tuntee itsensä kauhean paljon nätimmäksi hymyillessään, kuin silloin, kun jostain syystä ei yhtään hymyilytä. (Paitsi kun joku valokuvaa, mutta se onkin jo aivan toinen tarina. Voi muuten olla että siihen pätee se, ettei hymy ole luonnollinen, kun ei oikein osaa kameran edessä olla.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta