Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Hienoa. Onneksi olkoon Nuubialainen. :) *Yhtyy tuuletuksiin* :)

Jei kohta on viikonloppu ja voi ottaa vähän rennommin ja nukkua pidempää, jos tuo katti suinkin vain antaa nukkua. Mutsin kissa hoidossa näet. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 30.07.10 - klo:04:22

Jei kohta on viikonloppu ja voi ottaa vähän rennommin ja nukkua pidempää, jos tuo katti suinkin vain antaa nukkua. Mutsin kissa hoidossa näet. :)

Kyllä on ihana kun ei tarvitse enää iltamyöhillä lähteä ajamaan koneelle, jos haluaa pistäytyä lukemassa sähköpostin yms :)

Niih, viikonloppu ja vielä lämmintä luvattu tälle viikonlopullekin. Päästään sittenkin lähtemään huomenna reissuun yhdeksi päiväksi, kuten olimme suunnitelleet. Meinattiin lähteä jo viime viikonloppuna, mutta kun sattui juuri lauantaille se kylmyys. Huomenna lapset varmaan tarkenevat läträtä vedessäkin, jos ei sada ihan kaatamalla yms.

Ja sunnuntaina pitää saada nukkua niin pitkään kun nukuttaa, aivan ihanaa jeh :) Toivottavasti saat siekin nukuttua. Ai, se siun kisumisu on hoidossa siulla, eikö ole ihana kun oma mirri kehrää jaloissa ja tekee kaikenlaista hassua ajankulukseen..tiedätkö, meidänkin porukat lähti pohjoiseen lakkalomalle justiinsa..




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Ei enää ikinä matikkaa lukiossa!
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Minusta tulee täti. Pikkuveljen vaimo on raskaana. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Oi! Onneksi olkoon! Ihan ensimmäisen kerran tulee täti sinusta?
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#65
Joo. Ei mulla muita sisaruksia olekaan kuin pikkuveli. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

En varsinaisesti saanu mitään. mutta ylläkerran katto saatiin appiukon kans valmiiks, ja osa-aika harjakaisia kun vietetään, niin sanotaan että se khyllä pirsitää! Ollaan koko kesä tehty ylä kertaa, ja ny on lattia, seinät ja katto valmiina, enää tarvii vain listat ja pistorasiat yms.... Mutta eniveis. Hyvältä tuntuu!!

Tv: Julle
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Hienoa Julle. Hauskaa illanjatkoa sitten vain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mun viikonlopputyövuorot triplaantui vanhan vakkarin siirtyessä muualle töihin. Oon tehnyt sellaisia työvuoroja, mitä se vanha vakkari ei ole ehtinyt ja nyt minulla sitten onkin joka viikonlopulle molemmille päiville töitä. :) Mikäpä sen mukavampaa, kuin saada enemmän rahaa? :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mä sain tänään aikaiseksi siivota. Lattiat on imuroitu ja luututtu ja matotkin olen vihdoin ja viimein lattialle saanu, kun ne melkein vuoden oli partsilla. Nautin nyt kun kämppä on siisti ja kodikas. Vaihdoin jopa meidän punkan paikkaa. :)
Kyllä myönnän olevani saamaton siivooja kotona, vaikka töissä hoidankin hommani niin hyvin kuin suinkin. *nolo*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tää kävi eilen varaan tatuointiaikaa elämänsä ekalle kuvalle! Woohoo! Aaltoja! Jänskättää jo valmiiks ihan kamalasti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Wau. Hienoa Mustang. Toivottavasti koko homma sujuu hyvin. :)

Kun itsellä vielä olis rahaa ja kanttia käydä ottaa tatuointi, mut inhoan neuloja. Silti tekis kovasti mieli ottaa sellainen ihana lohikäärme tatuointi käsivarteen, millainen Nemi sarjiksen Nemillä on. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#72

Hienoa Mustang, tervetuloa joukkoon kirjavaan^^

Nyt talvella onkin ihan hyvä aika ottaa tatska, iho ei hikoa niin paljon, eikä ole paljaana niin altis lialle, toisin kuin kesällä vähemmissä vaatteissa. Minne meinasit ottaa ja minkälaisen? Maltathan olla näpelöimättä, ettei tulehdu ;DD

Saa laittaa tännekin kuvan, jos uskaltaa. Toisten tatskoja on aina kiva kurkkia :)

**

Nefertiti: puhdas koti, parempi mieli :b

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Mulla tulee kyynärvarteen kämmenen puolelle sillai pitkittäin teksti "take me as I am", se symboloi mulle monenmoisia juttuja. Tulee sellaisilla vanhakantaisilla calligrafia-kirjaimilla, sellaista joskus omaksi ilokseni harrastelin. Laitan toki kuvaa, kunhan silloin kolmen viikon päästä on kuvaa valmiina. :)

Lisää iloisia uutisia! Tänään töistä päästyäni huomasin, että minulle tuli kirje, että olin päässyt opiskelemaan sinne, minne tahdoinkin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Minusta tulee rouva 27.5 :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.