Keskustelu > Elämä on ihanaa

Välillä hyviäkin uutisia!

(1/20) > >>

Mina:
Eli, ajattelin aloittaa tällaisen ketjun kun ketutukselle on oma alueensa, mutta iloisille asioille ei ole edes aihetta! Eli korjaan vääryyden tässä ja nyt.. Tänne saa siis kertoa ihan millaisia vaan iloisia asioita/hyviä uutisia tms joita on tapahtunut päivän/viikon tms aikana.

Aloitanpa itse kertomalla että lauantaina hain kotia kaksi ihanaa pientä norjalaista metsäkissaa, Louhelan Dantrag ja Louhelan Deifontes ^^ Mamman mussukat

Juplin:
Ideasi oli sen verran hyvä, että päätin tehdä myös tälle aiheelle oman osionsa. Kiitos sinulle Mina, kas kun en itse tätä hokannut. Suomalainen melankolia, iloa ei huomaa, ellei joku lyö sitä naaman eteen... ;)

Mina:
Heh :) Positiivinen yllätys nähdä sivuilla Elämä on ihanaa osio :) Ja oleppa hyvä vaan

Juplin:
Jep, positiivisella asenteella pääsee yllättävän pitkälle, harmi vaan kun sitä eivät tunnu kaikki ihmiset ymmärtävän. Eikä se positiivinen ajattelu ole loppujen lopuksi kovin vaikeaakaan. Yrittää vaan nähdä kaikessa jotain hyvää, siitä se lähtee. Pian huomaat, että ei se elämä ehkä olekaan ihan niin paskaa, miltä aikaisemmin on tuntunut. Ottakaa ihmiset toisenne huomioon, keskustelkaa ja rakastakaa toisianne. Uskokaa unelmiinne, niin mikään ei ole mahdotonta. Tehkää niin kuin tunnette olevan oikein, kuunnelkaa sydäntänne. Elämä ON ihanaa... :)

Mina:
Näinpä.. Tällä hetkellä olen onnellinen siitä että Defi-kisuni oppi olemaan hiljaa yöllä niin äitikin saa nukkua.. Ihana katti, samoin veljensä Dani ^^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta