Main Menu

Verinen-Mari

Aloittaja .:Wamppyyri:., 26.10.08 - klo:09:35

« edellinen - seuraava »

.:Wamppyyri:.

kuinka moni on koittan verist marii.?siin pitää mennä pimeesee ja peilin etee ja kuiskata verinen mari, verinen mari kunnes siihen tulee punaset silmät ja mustat hiukset.Tai oletteko semmosta koittanut kun ja että kuiskaat 10 kertaa täysi kuun aikaan agua mari tai verinen mari!tuloksena on seuraavana aamuna 2hampaan jälkeä...itse olen koittanut molempia ja on toiminut...hirveetä...

azn

olenko ainoa joka ei tajunnut tuosta mitään? =D

Nefertiti

#2
Et ole et.
Ilmeisesti hänellä on joko hankaluuksia kirjoitamisen kanssa tai sitten hän on käyttänyt jotain käännös ohjelmaa, joka ei todellakaan käännä tekstiä aina ihan niin kuin pitäisi, sillä siinä pitäisi aina ottaa sanojen lisäksi, sanojen taivutukset ym kieliopilliset asiat, jotka siellä koulussakin opeteteen niin äikän kuin englannin/ruotsin/ranskan/saksan tunneilla.
Jos nyt joku tahtoo, niin kirjottakoon selkokielisemmän version asiasta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Tai sitten Charmed on vain ulkomaalainen joka asuu Suomessa tms.. Tosin minulla oli pieniä hankaluuksia lukea ketjun aloittajankin tekstiä kun oli niin puhekielistä. Eli jos .:Wamppyyri:. viitsisit kirjoittaa täällä kirjakieltä, olisi meidän muiden helpompi lukea :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Charmed

#4
Lainaus käyttäjältä: Mina - 27.10.08 - klo:10:32
Tai sitten Charmed on vain ulkomaalainen joka asuu Suomessa tms.. Tosin minulla oli pieniä hankaluuksia lukea ketjun aloittajankin tekstiä kun oli niin puhekielistä. Eli jos .:Wamppyyri:. viitsisit kirjoittaa täällä kirjakieltä, olisi meidän muiden helpompi lukea :)

Lainasin nettistä,B****!

Charmed hillitsepäs tuota kielenkäyttöäs, lisäksi voisit miettiä käytöstäs. Vaikka kuinka ottaa päähän, toisia ei haukuta, ei ainakaan noin voimallisesti. Mä en toiste varoita, vaan koko viesti häviää silloin. Ymmärretty?
T: Nefertiti

Nefertiti

Katsoin aiheelliseksi ojentaa häntä, sekä siistin hieman viestiä, jos siis joku ihmettelee tähtiä sen sanan sijasta. Joten jospa sitten luetaan netiketti taas kerran vaikkapa muistin virkistykseksi ja se löytyy täältä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Huu, kiitoksia Nefertiti.. Menee taas ihan offtopiciksi, en todellakaan millään pahalla tarkoittanut Charmedille, yritin vaan ymmärtää miksi teksti on noin lukukelvotonta jos suomalainen on, kielitaito vissiin niin alkukantimissa ettei osaa itse suomentaa eikä näemmä korjata suomennuksen virheitä. Muutenkin tuppaa kauheesti kirjoitusvirheitä olemaan :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

#7
Joo en minäkään sitä näköjään poistettuun viestiin tarkoitettua kommenttia tarkoittanut pahalla vaan yritin minäkin jotenkin ymmärtää/selittää miksi se oli niin hankalasti kirjoitettu/luettavissa.
No mutta jospas mentäisiin asiaan ja tässä olisi linkki jossa näyttäisi olevan jonkinlaista tietoa Bloody Marysta ja ihan suomeksi ja tässä lisäksi se mitä googlella löysin.

Ja joka vain viitsii nähdä vaivaa, voi minun puolestani yrittää hakea tietoa mm wikipediasta ja googlettamalla ja vaikka yrittää kääntää niitä englannin kielisiä versioita meille helpommin luettavaksi, kun ymmärrän hyvin, ettei kaikkien enkunkielen taito ole kovin hyvin, vaikka sitä koulussakin olisi opiskellutkin.

Mutta vastaisuudessa yksikään ei enää nimittele ketään(tarinat ja niiden hahmot onkin sitten oma lukunsa), vaikka kuinka ketuttaisi tai mä puutun asioihin kovalla kädellä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Niin, sopu sijaa antaa:)

Mitä pikaisesti vilkaisin wikipediasta, niin tuo Bloody Mary näyttäisi olevan sellainen kaupunkilegenda, jota on viljelty nuorten bileissä. Nimi saattaa vaihdella hieman ja kävi mielessäni, että taitaa yksi elokuva nimeltä Candymankin tukeutua tuohon legendaan. Siinä vain on mies, joka ilmestyy koukun kanssa kun sanoo tietyn verran nimeä Candyman peilin edessä. Sama idea bloody maryssä..

Lisäilen tietoa myöhemmin, jos ennätän..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Mä löysin tälläsen jutun osotteest www.freewebs.com/aaveita:
"Mene pimeällä peilin eteen ja hoe niin pitkään "Verinen Mari" että peiliin ilmestyy nainen. Emme ole itse kokeilleet mutta kerro tuloksista. Peiliin pitäisi ilmestyä mustapukuinen, yltäpäältä veressä olevan vanha nainen, verinen Mari. Tämä voi olla todella pelottavaa!"
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.