Tänään on tiistai 07. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Sampsa

Kirjoittaja Aihe: Merenneidot  (Luettu 13638 kertaa)

Te||u-

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 1
    • Profiili
Merenneidot
« : 10.07.08 - klo:22:35 »
Yhen ohjelman takiii merenneidot on alkanu kiinnostamaa miuta.. Kaikki varmaan ajattelee ett " Joo tommone 12 vuotias pikkukakara saanu jonku tommosen innostuksen.." Ja nii pois pi. Voiha se olla joku innostus, mut mit siit? Nyt kiinnostaa ja nyt haluun tiet niist. :))  Mut asiaa.. miusta ois nii hauskaa kokeilla olla merenneito. Ja sitte hh... t on hankalaa.. siis.. ku mie ainankii kuvittelen, et siihe kuuluu tysikuu. Ja miun synttrit (12v) on 18.7, ja kappas, tysikuu.. se oli jotekii.. jnn, nii sitte mietin ain et jos onkii joku paikka, mihi ku menee tyskuul, nii saa merenneidon voimat.. :DDD Okei, jrjetnt, tiien :))
  Se ohjelma oli H2O, ja se oli nii aito ja niil oli just paikka mihi ku meni tyskuul, nii ne vahingos sai ne ja ni.. :)) Nii... hh... tota juu.. kauheen vaikeeta nyt kirjottaa miun "tuntemukset".... h. No mut jos joku on kiinnostunu merenneidoista, nii voisitteko antaa tietoo? :)) Kylh mie sit haenkii, mut jotai.. kokemuksii? Tunteeks joku samal taval ku mie? h.. juu :))) No mut kiitos jos vastaatte.. :)<3

♥Te||u-

Charmed

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 32
  • kATIE CASSIDY
    • Profiili
    • Kuva valikkot
Vs: Merenneidot
« Vastaus #1 : 20.07.08 - klo:13:25 »
Jos haluat tiet merenneidosta niin:
Merenneito eli vedenneito on taruolento, jonka tunnistaa jalkojen sijaan lantiosta alkavasta pyrstst ja pitkist hiuksista. Moni merimies on kertonut nhneens vedess ensin naisen ylruumiin, sitten nopeasti huitaisevan pyrstn. Merenneito on miehen kokoinen, pitkhiuksinen nainen, joka el vedess ja hengitt sen alla yht hyvin kuin ilmassa. Merenneito muistuttaa suuresti seireenej, laulullaan lumoavia naisen ylruumiin ja linnun alaruumiin omaavia lumottaria.Ne pystyvt pidttmn hengityst paljon pidempn kuin ihminen. Merenneidoista ei ole saatu tarkempaa tietoa.Merenneidot kuvataan hyvin turhamaisiksi mutta samalla mys viattomiksi. He ovat hyvin uteliaita ja kiinnostuneita ihmisten asioista, ja monen merenneidon tiedetn rakastuneen ihmismieheen. Merenneidot ovat valmiita menemn hyvin pitklle saadakseen ihmismiehen kiinnostumaan itsestn ja nin saamaan vastarakkautta, mutta samalla he usein tietmttmyyttn aiheuttavat miehen tuhon, kuten voi kyd, mikli merenneito herpaannuttaa miehen keskittymisen tmn navigoidessa vaarallisilla vesill. Merenneidon ja ihmismiehen lapset ovat ihmisen kaltaisia, mutta hyvin kauniita ja tuntevat vastustamatonta kiinnostusta mereen.

Sit emme tidet jos merenneito on syvll meren uumenissa mutta silti emme sit onko tll vuonna merenneitoa;)

On syyt laittaa mys lhde mit kytt jos teksti on lainattu: http://fi.wikipedia.org/wiki/Merenneito - theevilone
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo:23:45 kirjoittanut theevilone »

Bam

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 28
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.07.08 - klo:23:18 »
^ Siin olikin mukava tietoisku merenneidoista, eli siit millainen niiden tarun oikeasti oletetaan olevan eik sit millaisen kuvan H2O niist antaa (olen itsekin katsonut kyseist ohjelmaa). Ja toisin kuin ohjelmassa, merenneitojenhan uskotaan olevan koko ajan merenneitoja, ei mitn yhtkki voimansa saaneita ihmisi.
Ja onhan tietysti nit jotka oikeasti uskovat nhneens merenneidon, merimiehi yms.
Mutta kukapa nit tapauksia todistaisi? Ihminen usein sanoo mit vaan yleist huomiota saadakseen ja voi mys nhd melkein mit haluaa jos olosuhteet ovat oikeat.
Kuka kuitenkaan tiet mit meri ktkee allensa. Itse en kuitenkaan usko merenneitoihin, olivat ne sitten kuinka kiehtovia tahansa, varsinkaan sellaisina kuin h2o ne esitt.
Before you my life was like a moonless night.

azn

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 27
    • Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.08 - klo:02:43 »
niin, tai sitten merenneidot ovat atlantiksen asukkaita =)
... kuten pieness merenneidossakin =D

candy-candy

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 8
    • Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.08 - klo:21:25 »
Itse en usko merenneitoihin.. Merimiesten keksimi satuja... Tai mist sit ikin tiet, mutta siltikin.
On onnekasta olla onnellinen.

Rottersee

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
« Vastaus #5 : 30.01.09 - klo:15:48 »
Aika moni sarja vrist myyttej. Itse en usko tysikuuhun, ett se siis voisi muuttaa merenneidoksi. Onhan kyseinen sarja (H2O), ihan uutta suuntaa antava.

waterbreath

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 2
    • Profiili
Vs: Merenneido
« Vastaus #6 : 17.06.09 - klo:23:20 »
Mulla on samat unelmat. =)

Meill onkin suunnitteilla parhaan ystvn kanssa pyrstt. Teemme ne normaalista kankaasta ja kytmme lasikuitua evn ja nin..
Se tosin ei ole viel valmis, koska ystvni isoveli kuoli hiljattain, joten emme saa sit ainakaan juhannukseen mennes tehty..

Mua kiinnostaa mys tysikuu.. Pakko kuitenkin mynt, ett pelkn sit. Me emme liiku ystvn kans koskaan tysikuun aikaan missn. Mutta joo....

Merenneidot ovat todella kiehtovia ja myytit niist saattavat ehkp suurimmaksi osaksi olla tarua, mutta mist sit tiet, vaikka tuolla jossain olisi vedenalainen kaupunki. Mit jos merenneidot ja merenmiehet ja nm esimerkiksi ei nyttydy, koska nehn otettaisiin tutkittavaksi ja niiden vapaus riistettis!

Jos muuten oot erityisen innokas merenneitoihminen, niin voit esimerkiksi kuvitella olevasi merenneito! Kun esimerkiksi mulla on sellanen koru, joka on meripihkasta.. Se on nimeltn waterbreath, niin ajattelen, ett se on merkkin siit, ett olen oikeasti merenneito. uskallan olla erilainen. =)
Mit sitten, mit muut vlitt? Nauran vaan niille ja sanon, ett juo merivett! : DD

Mutta kuitenkin joo.. jos tykkt paljo merenneidoista, niin kuvittele olevasi sellainen. =)

- WB

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.