Tänään on tiistai 07. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Sampsa

Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset asiat ja kokemukset  (Luettu 139974 kertaa)

Menja

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 9
  • Toivottavasti osaatte kytt tota sivustoa.
    • Profiili
Tss yks itelleni tapahtunu.

Olin kerran pikkusiskoni kanssa yksin kotona kun itini oli juhlimassa. Luin pikkusiskolleni (Miisalle) Prinsessa Ruususta jonkin aikaa ja sitten Miisa olikin jo nukahtanut. Luin sitten huvikseni loppuun. Sain lopetettua ja menin ottamaan kaakaota alakertaan keittin, sitten kuului kauhea ryshys ylkerrasta ja siit huoneesta miss sisko nukkui. Luulin ett hn putosi sngyst ja menin katsomaan ettei kynyt mitenkn. Mutta sisko nukkui ihan sikesti peiton alla. Huokaisin helpotuksesta ett Miisa nukkuu, ettei tarvisisi rauhoitella Miisaa. No, join sitten kaakaoni loppuun ja menin snkyyn. Sitten aloin mietti mist se kolahdus tuli, mieleeni juolahti, ett kissa tiputti jonkun tavaran koulupydlt. mutta ei ollut ja samassa nin vanhan mummon hahmon joka oli ikkunaan pin. Sitten hn meni istumaan johonkin mutta siin ei ollut mitn. Se kiikkui siihen malliin ett se olisi ollut kiikkutuoli.

Sain tiet ett siihen huoneeseen on  talon ntinen omistaja "hanna" kuollut kiikkutuoliin.
Ollaan nhty se mummo aika harvoin, mutta pikkupoika monesti, se pikkupoika oli hukuttautunut meidn pihakaivoon pienen.Se on aina kutsunu leikkimn minua ja olen suostunut.Ja jos iti menee siihen "polulle" miss se pikkupoika aina on, niin tulee hirve tuulen puuuska ja iti melkein kaatuu.Se poika oli kantanut lhteest vett sankolla siihen kaivoon. Tiedn miss se lhde on ja siin tulee paha olo.

Mys juoppo on kuollut idin huoneeseen. Kun muutettiin taloon ja iti rupesi nukkumaan, ihan kuin joku olisi istunut sngyn reunalle.

Kaverille:

Minun kaveri juttelee aaveiden kanssa ja nkee ne. Kaverini sanoi ettei halua ett ne lhtevt, koska heist on apua hnelle. Esimerkiksi koulussa entiset ysit kiusasivat Hannaa (nimi muutettu) kunnes yksi aaveista tuli ja piti kttn yhden suun edess eik se voinut puhua. Hn oli ymmlln ja Hanna nauroi ja lhti.

En kyll usko ett "Hannan" kertomu juttu on totta, koska eivt haamut/aaveet lhde kuolin paikaltaan muualle.

Anteeksi sekava kirjoitus ja kirjoitusvirheet.  ; )
Askel askeleelta se muuttuu vain synkemmksi.

Menja

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 9
  • Toivottavasti osaatte kytt tota sivustoa.
    • Profiili
Nyt on ihan pakko laittaa tllainen linkki tnne:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200907069884128_vi.shtml

Onko videossa Michael Jacksonin haamu vai jotain muuta?

Saattaa olla tekastukin video mutta en usko.
Askel askeleelta se muuttuu vain synkemmksi.

nukka_

• Vieras
Asiat menevt vhn sekaisin kun on yhdistetty nit juttuja, mutta ei se mtn. Nyt on hirven monta sivua luettavana itsell ennen kuin psee taasen krryille...

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Telepatiaa
« Vastaus #123 : 22.08.09 - klo:16:00 »

Mielessni on viimeisten kuukausien aikana pyrinyt Telepatia.
Aiheesta on keskusteltu aiemminkin, mutta haluan siit hpist hieman lis ~

On olemassa ers minulle erittin rakas ystv, jonka kanssa olemme olleet tekemisiss jo vauvana.
Olemme melkein samanikisi ja itimme ovat ystvi, joten olimme jo tuttuja ennen syntymmme :D

Vlillmme on aina ollut syv yhteys, vaikka emme nekn kovin usein ja tuo yhteys on korostunut viimeaikoina enemmn, kun olen asiaan kiinnittnyt jostain syyst huomiotani. Viime aikoina olen huomioinut, ett ajattelemme toisiamme monesti yhtaikaa. Laitamme shkpostia ja tekstareita yht-aikaa ja viestimme menee sitten ikvsti ristiin, joka tapahtuu suhteellisen harvoin, tai sitten saan viestin ystvltni juuri kun olen hnt ajatellut. Ystvyytemme on muutenkin erityinen, saatan esimerkiksi saada postissa hnelt pelkn lehtileikkeen jostain aiheesta, josta olemme joskus aiemmin keskustelleet yms., mik kertookin meidn ajattelevan keskustelujamme keskell arkea, kummankin tehdess omia askareitaan kumpikin tahollaan. Minusta ystvyys on erityist silloin kun voi ajatella toista ja tmn ajatuksia lmmll kesken omien puuhien, mukana arjessa ajatuksissa.

Luin tuossa suomi24:lt ketjua telepatiasta, mink viestit pistivt kyll hieman huvittamaan, ja huomioin joidenkin ihmisten viesteist tuttuja juttuja. Johtuuko tuollainen yhteys vain siit, ett ystv on trke ja sit ajatellaan usein ja siihen siksi kiinnitt huomiota kun tuollainen sattumus ky, vai onko meiss jokin kyky, jonka avulla tavoitamme meille trket ihmiset sanoitta? Voiko toisen ihmisen tavoittaa ajatuksen voimalla, jos niin kovasti haluaa? Jos tuollainen kyky olisi meill kaikilla piilossa aivojemme sopukoissa, miten sellaisen voisi sielt lyt ja hytykytt helpottamaan arkeamme?

Olisi ihana ajatella, ett toinen voisi saada varmasti viestin toiselta maiden ja mantujen takaa, ilman puhelimia yms.
Ajatella miten hienoa olisi, jos se viesti olisi viel aivan selv ja ymmrrettv:"Hei, auttaisitko minua. Olen eksynyt tnne mustikkametsn. Olen jossain vaajavaaraan suon kupeessa.." - eiks olisikin aika kiva juttu?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili

Kaverille:

Minun kaveri juttelee aaveiden kanssa ja nkee ne. Kaverini sanoi ettei halua ett ne lhtevt, koska heist on apua hnelle. Esimerkiksi koulussa entiset ysit kiusasivat Hannaa (nimi muutettu) kunnes yksi aaveista tuli ja piti kttn yhden suun edess eik se voinut puhua. Hn oli ymmlln ja Hanna nauroi ja lhti.

En kyll usko ett "Hannan" kertomu juttu on totta, koska eivt haamut/aaveet lhde kuolin paikaltaan muualle.

Anteeksi sekava kirjoitus ja kirjoitusvirheet.  ; )

Jos ne ei ollutkaan haamuja, vaan poltergeistej. Ne voivat keskitty yhteen ihmiseen ja liikkua sen mukana. Samoin muutkin haamut voivat keskitty ihmisiin, vaikka yleisin on paikkoihin.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Yliluonnolliset asiat ja kokemukset
« Vastaus #125 : 25.10.09 - klo:09:56 »
Totesin itsekin, ett edellinen otsikko oli vhn hankala, joten muutin sit viel kerran. Jospa se nyt vastaisi sislt paremmin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Griinmail

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
Papan hyvstijtt
« Vastaus #126 : 29.10.09 - klo:19:03 »
Kerroin joitakin kuukausia aikaisemmin tapauksen Mairesta...

Minulla olisi uusi kokemus.

Ern pivn ajattelin kyd pappaa katsomassa vanhainkodissa.
Kvelin n. kilometrin mittaista pient tiet pitkin jonka pss sijaitsi tuo vanhainkoti.

Mainittakoon ett klo. oli jotain 17.paikkeilla.
Yhtkki nin kaukaa kvelevn verkkaisesti kumarassa kulkevan miehen joka ontui samalla tavalla kuin pappani.
Kaukaa jo ajattelin, ettei kai pappa ole lhtenyt vanhainkodista karkuun, joten nopensin askeleitani.
Kun hn tuli lhemms, totesin sen olevan pappani. Kun hn oli kohdallani, hn katsoi minua.

Tunsin kuinka kylm minulle tuli vaikka lmpasteita oli lhemms 25 eik tuullut laisinkaan.
Pappani katse oli kuin lasia, kuin se olisi katsonut lvitseni.

Sanoin hiljaa "Pappa" ja ojensin samalla ktt hnt kohden.
Hn nosti vain ktens ja totesi hiljaa "Sin muistit minut".

Sitten minulle tuli hirven huono olo, hn lhti jatkamaan kvely, ja kun knnyin, ei ollut ketn.
Juoksin kiireenvilkkaa vanhainkodille.

Hoitaja tuli luokseni ja sanoi: "Emmehn me ehtineet soittaa edes teille."
(He tunsivat perheemme hyvin, koska viikottain kvimme pappaa katsomassa)

"Mist" kysyin, vaikka tiesin vastauksen.
"Pappasi kuoli  noin 2 minuuttia sitten." Eli samalla hetkell kun hn puhui minulle tiell.

Min olen aina ollut avoin yliluonnollisille asioille, enk niist ole paljoaa kellekn kertonut. Maire-tapauksen kerroin silloin islleni, koska tiesin ett se kiinnostaisi hnt.

Olin pappani kanssa hyvin lheinen ja hnkin on kertonut minulle kokemuksiaan. Hn nki mm. enneunia sukulaisten kuolemista...
kummailija

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.