Pulinaa

Aloittaja Nefertiti, 01.03.08 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

Juplin

Teräsbetonilla on kyllä jokunen ihan hyväkin biisi, tästä euroviisuihin valitusta kappaleesta en niin erityisemmin pitänyt. Bändin menestyksen salaisus - ainakin omasta mielestäni - perustuu enemmänkin lavakarismaan, lavastuksiin ja pieni pilke silmäkulmassa asenteeseen.

Vähän sama homma Lordilla. Ei Lordi-yhtyeen musiikki mielestäni eroa massamusiikista juurikaan, bändin menestyksen avain on myös esiintymityyli ja näyttävät asusteet.

Totta kai salaa toivon että Teräsbetoni menestyy, mutta ehkä jo vihdoista viimein voitaisiin unohtaa tämä hevibuumi ja aate, "hevillä ei hävitä"... prkleen Ari koivunen!
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Floora - 31.03.08 - klo:08:32
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 30.03.08 - klo:11:58

Tuosta teräsbetonista tuli muuten mieleeni, että mitenkähän pojat mahtavat pärjätä viisuissa?


Luin jostain että olivat haastattelussa sanoneet menevänsä häviämään ensimmäisenä bannattuna/hylättynä bändinä :( toivottavasti ei ole totta vaikken mikään suuri fani olekaan. En muutenkaan usko ko bändin menestykseen, sama vitsi kahteen kertaan kerrottuna ei enää naurata.

Yhyy.. kaikki on Teräsbetonia vastaan :( Vaikka tunnustan fanittavani Teräsbetonia (AHOLA!!) niin en siltikään usko poikien pärjäävän, syynä suomen kieli. En mitenkään halua haukkua kieltämme, tai olla sillä kannalla että TBn olisi pitänyt englanniksi esittää, voittihan Serbiakin omalla kielellään lauletulla kappaleella, mutta en usko TBn tyylisen hevin purevan viisuyleisöön. Tottakai olen iloinen jos pojat sieltä viisuvoiton nappaavat ja toisaalta uskon että saattavat voittaakin, mutta suurin osa minusta on sitä mieltä että eivät voita, niin mahtavia esiintyjiä kuin ovatkin.

Samaa mieltä Jupen kanssa tuosta "hevillä ei hävitä" asenteesta, Lordi voitti koska oli jotain uutta ja erilaista, sama temppu tuskin toimii toista kertaa, vaikka Teräsbetoni ei ole Lordia menossa kopioimaankaan, vaan tekevät omaa juttuaan. Lisää pyroja valitukseen voisin kommentoida saman, TB EI ole Lordi-klooni. Jos hevillä meinataan mennä viisuilemaan, niin olisivat pyytäneet ehdokkaaksi esim. Nightwishiä (vaikka Holopainen olisi luultavasti kieltäytynyt) tai Children of Bodomia tai HIMiä, suomen jo muutenkin tunnettuja hevinimiä, ei ulkomaille täysin tuntematonta Teräsbetonia. Toisaalta, tarvitseeko viisuja voittaakaan, tulee vaan rahanmenoa.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

LainaaVaikka tunnustan fanittavani Teräsbetonia (AHOLA!!) niin en siltikään usko poikien pärjäävän, syynä suomen kieli. En mitenkään halua haukkua kieltämme, tai olla sillä kannalla että TBn olisi pitänyt englanniksi esittää, voittihan Serbiakin omalla kielellään lauletulla kappaleella, mutta en usko TBn tyylisen hevin purevan viisuyleisöön.

Niinpä niin, ei Suomella ole ollut mitenkään huikaiseva menestys vuosien varrella viisuissa :) Varmastikin suomenkieli vaikuttaa hieman asiaan, mutta varmasti moni muukin asia. Lordin tapainen repäisy tuskin onnistuu toista kertaa, en ainakaan jaksa uskoa siihen.

Rehellisesti sanottuna, en ole oikein perustanut noista viisuista yleensä kun miusta siellä esitetyt kappaleet ovat aika usein todella karmeita :) Niin.. no makuja on monia ...saa esittää eriäviä mielipiteitä *virnistää*


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nemesis

Hohhoijaa, ihanan rentoutunut olo kun koeviikko on vihdoinkin ohi! Tänään oli viimeinen koe (filosofian), eikä kovinkaan kehuttavasti mennyt. x3 No ei se mitään, pääasia on että nyt se on ohitse - vaikka eihän noin saisi ajatella. ^^'
Mutta ihanaa kun ehtii vaihteeksi tehdä muutakin kuin päntätä... eli toisin sanottua istua koneella. :D

Mina

Oooohhoh.. Tää viikko menny hallissa sähkötöitä tehdessä, samoin osa ensviikkoa ja sen jälkeset viikot kaikki sitte aina tuonne 30.5 asti jolloin koulu sitten jo loppuukin tältä vuodelta :) Kamala ku on joutunu tekeen kaheksan tuntia päivässä suht raskasta työtä ni on ihan eri tavalla väsyny ku muuten. Mut en mie valita, on tää käytäntö paljon kivempaa ku vaan istuminen tunnilla pättäämässä teoriaa.

Asiasta kukkaruukkuun, ei kellään olis tarvetta vuoden -91 BMW 325i (E36 kori siis)-merkkiselle autolle? Olis myynnissä :D Ja eroon pitäs päästä vaikka se kipeetä tekeekin "omasta mussukasta" eroaminen :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Loather

Mulla oli koko tää ja viime viikko sotkuja koulussa kavereitten kanssa. Oli tosi ikävää.. Tänään yllättäen kaikki palasi ennalleen :)  huomenna menen kaverilleni (yhelle toiselle, ei koulukamulle) yöksi, me pidetään pienet "bileet" joihin kutsutaan muita kamuja. Aiotaan syyä, kattoo leffoja ja hyysätä koiraa. Ikävä kyllä kauhuelokuvia tulee tuskin nähtyä, koska muut ko minä ei tykkää niistä :D  ja ne on mua 3 vuotta nuorempia. Yks ois alkanu kattoon Buffya, kun kuuli että mä katon sitä, mutta sen vanhemmat ei oikeen tykänny x)

Lauantaiaamuna mä meen agilitykisoihin töihin 5 tunniks. Sunnuntaina joku ihmeen "rippikoulukaruselli". Agikisat on kiva juttu, mutta sunnuntai: plaaaaaah.

Nefertiti

Hauskaa vappua, hieman myöhästyneesti kaikille Juplinlaisille!! :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Hahah! Ei vapusta vielä ole selvitty joten hyvää vappua vaan kaikille! =)
Strange but not twisted

SuiSeli

Heiiiii!! Kohta alkaa kesälomaaaa<33 Ja porukat ei oo kotona ja tässä talossa ei oo varmaa mitää ruokaa:((( Eikä oo kyll rahaa millä vois ostaa ruokaa eli joudun riutuu täällä nälässä:( angst.

Mina

Ankst, ankst.. En saa koulussa tehtyä töitä ihan valmiiks joten kaltoin käy! Kaltoin käy! *matkii dodoja Ice Agesta*
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

Haha! Siinä kaikille epäilijöille, Teräsbetoni pääsi finaaliin!!!!!! Ottaa vaan aavistuksen päähän kaikki jotka sitä haukkuu, mun mielestä pokkaa kun menee tuonne yleisön eteen ja laulaa (siis ihan mikä vaan bändi, ei just nyt TB)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Lainaus käyttäjältä: Mina - 21.05.08 - klo:11:19
Haha! Siinä kaikille epäilijöille, Teräsbetoni pääsi finaaliin!!!!!! Ottaa vaan aavistuksen päähän kaikki jotka sitä haukkuu, mun mielestä pokkaa kun menee tuonne yleisön eteen ja laulaa (siis ihan mikä vaan bändi, ei just nyt TB)

Totta totta tosiaan.. Itse en ole varma kykenisinkö laulamaan miljoonien edessä.

En koskaan muista että euroviisuissa on semifinaalit joten en muista laskea niitä mukaan koskaan jonkun menestyksestä puhuen :) Olen vain kuvitellut TB:n kisassa, ei voittamassa mutta ei pisteittäkään. Toisaaltahan tuo tähänastinenkin menestys on aikamoinen potku tämänkin skeptikon persuksiin! Toisaalta xD pessimisti ei pety!!
Strange but not twisted

Mina

Tuskinpa sieltä voittoa tulee, mutta mielestäni parempi kuin joku Cristal Snow tai Hanna Pakarinen :) Ja saavatpahan pojat kuuluvuutta myös muualla maailmassa, tosin suomen kieli laulukielenä saattaa vähän haitata. Toisaalta kuuntelenhan miekin Dimmu Borgirin vanhempaa tuotantoa mikä on norjaksi laulettu (no okeiokei, vaan Stormblåstia, ja sitäkin vaan uudelleenjulkasua) :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Eihän sieltä ihan voitto napsahtanut, vaikkei sitä kyllä odotettukaan. Cristal snow on ihan ok ja olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten olis pärjännyt. Pakarisella oli vähän huono laulu, sekin Go Go olis ollu paljo parempi.Tuntuu että mennyt hieman koko into jutusta. Vuosi vuodelta yhä kamalampia esiintymisiä ja "viisuja". Voisivat edes valita musiikkia eikä ratsastaa millään vitsillä. ;)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mina

Sitä se on ku itäblokit nuolee ryssän per**että.. Noh, pojat veti hyvin ja parhaansa yrittivät, ei vaan uponnu Suomen soturihevi muuhun Eurooppaan :) Harmi että Georgia ja Serbiakaan eivät voittaneet, oli todella upeat biisit heillä.. Venäjän luistelijan nokka oli aika.. mieleenpainuva :D Muuta esityksestä en muistakaan
If only I had a heart it would break - Oh sure