hmm... tässä hetken vielä pyörin ja sitten painun nukkumaan, etten taas aamulla olisi niin nakit silmillä.
Tekisi mieleni kirjoitella tuonne jatkikseen jatkoa, mutta toisaalta olen utelian näkemään mitä seuraava kirjoittaja saa aikaiseksi ja miten tapahtumat etenevät.
Eli siis odottelen viikonloppua, josko tuonne silloin tulisi jatkoa, ellei joku teistä rakkaista jäsenistä rohkaistu kirjoittamaan jo tässä viikon aikana.
Ai juu viikonlopusta tuli mieleeni, että pitäisi siivota, jos mielin pitää jonkinasteiset synttärikutsut.
Itse synttärit on kyllä viikolla(ens tiistaina), mutta viikonloppuna on helpompi bilettää, vaikka mun kohdalla bileet ei kai ole oikea sana kuvaamaan juhlia, vaan ehkä kahvikutsut, koska mä en pidä viinaksien kanssa läträämisestä yleisesti. Toki saattaisin vaikka siideriä hommata, tarjottavaksi ja siitä sitten voisin minäkin naukkailla pikkuisen.
Katsotaan taas varmaan joku hyvä leffa.
Leffasta taas tuli mieleeni, että torstaina tulee töllöstä Airport 77, jonka ajattelin katsoa, tai ainakin tallentaa bigiboxille, kun tuossa leffassa muuten on useita vanhoja staroja näyttelemässä, mm Christopher Lee, James Stewart jne. Kannattaa käydä telkku.comissa ja IMDB:sta kattomassa lisää infoa ko. leffasta.
Mutta nyt mie painun sinne nukkumaan. Öitä.