Angel + Buffy

Aloittaja nukka_, 30.09.07 - klo:17:50

« edellinen - seuraava »

nukka_

Saisko tänne mitenkään keskustelua kyseisistä sarjoista? Itse olen katsomassa alusta alkaen molempia. Angelistä katsoin juuri muistaakseni 2. tuotantokaudesta 9. jakson ja Buffystä katsoin 3. tuotantokauden 9. jakson... Ennen "vihasin" Buffyä, mutta kerran sitten ajattelin ruveta katsomaan sitä Angelin takia, että selviäisiä senkin historiaa, mutta sitten katsottuani muutaman jakson aloin kyllä pitämään itse Buffystäkin vaikkakin välillä tuntuukin melko hömpältä tuo sarja...

theevilone

Buffyn ensimmäiset tuotantokaudet olivat ihan jees, loppupuoli meni vähä hömpäski, vaikkakin tehosteet oli paremmat. :) Angelia en ole pahemmin katsonut kuin muutaman jakson. Vähän sama juttu kuin Frendit ja Joey...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nemesis

Joo o, Buffy on yks suosikkisarjoistani ja Angeliä myös mielelläni seurasin. Muistaakseni en ole nähnyt Angelin ensimmäistä tuotantokautta lähes ollenkaan, ja jossain keskivaiheillakin on aukkoja mutta mutta... muuten kyllä ahkerasti olen katsonut. :)

Buffystä taas olen nähnyt varmaankin lähes kaikki jaksot, vaikkakin loppupäässä alkoi menemään vähän överiksi ja kiinnostus romahti aika radikaalisti.
Kateltiin just viime kesän lopulla kavereiden kanssa oikeen urakalla ihan ensimmäisestä jaksosta alkaen Buffyä videoilta, kaverillani kun on niitä videoita paljolti. En muista kuinka pitkälle päästiin mutta muutama tuotantokausi siinä taisi tulla katsottua.

Ehdoton suosikkijaksoni Buffystä on 6. kauden 7. jakso (ainakin muistaakseni se oli toi). ;)

nukka_

Angelia on tullu taas katottua aika tiuhaan tahtiin, ku tuli ostettua kodin anttilasta Angelin kolmas tuotantokausi =D Mahtavat läpät aina välillä tuosa Angelissa. Joskus saa revetä ihan kunnolla =D

Mina

Angelista en tykänny melkeen ollenkaan, kun Angel ei käyttäny vampyyripuoltaan ollenkaan, nössöksi tehty koko tyyppi mun mielestä.. Buffy olikin parempi, mutta tosiaan loppupuolella alko mennä vähän liika överiks
If only I had a heart it would break - Oh sure

nukka_

Itse tykkään Angelista nössönä ja vihaan kun Angelus tulee kehiin *murr*  Eipä ole taaskaan vähään aikaan tullut katsottua Angelia tai Buffyä, koska dvd -soitin meni rikki :(

Loather

Täällä on yksi iso Buffy & Angel-fanittaja :D   mä suorastaan rrrrrrrrakastan molempia sarjoja. Ja nyt kun meille hankittiin nauhoittava digiboksi, niin saan nauhalle kaikki jaksot tästä eteenpäin. Tai no siis Angel ei enää tuu telkkarista, mutta Buffyn jaksot nauhoitan.

Mun lempihahmot on kaiketi Angel/Angelus, Spike, Illyria, Drusilla ja Buffy.
No lyö sitä turpaan!

nukka_

Tulipa ostettua 2 seasonikin Kodin Ykkösestä. Pitää yrittää kerätä ne kaikki. Vielä puuttuu 1,4 ja 5.

Loather

Oisin ostanu DVD-bokseja, mutta näyttivät maksavan sen verran että saisin melko kauan säästellä kuukausirahoja. Löysin netistä aivan upeen paikan, jossa on Buffya jotain 198 jakson verran :)  katoin tänään n. puolet 4. tuotantokaudesta. 4, 5, 6 & 7 tuotantokausia en ole kokonaan nähnyt. Vain joitain "tärkeimpiä".
No lyö sitä turpaan!