Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Oikein ihanaa ja rauhaisaa Joulua kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Kyllähä sitä haluais vaikka ja mitä keretä tekemään, mutta ku.. kaikellaiset selitykset on tuttua kauraa nykyään.. Pitäs vaan ottaa ja tehä mitä tahtoo - ja ehtii. :P Jospa täällä vähä vipinää alakas, sitä toivomma vuojelle 2017 ^^

Samoin Sinulle Nefer kaikkea nuita menneitä, mutta vuojenvaihteita ehin vielä toivottaa tulevana. :D
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Oikein ihanaa uutta vuotta sullekin Theevilone. :)

Teille muille myös oikein ihanaa uutta vuotta ja toivottavasti tulevasta vuodesta 2017 tulisi parempi kuin tästä menneestä vuodesta joka oli monelta osin aika paska. Varsinkin siltä osin, että niin monta hienoa tähteäkin lähti sinne taivaallisille lavoille esiintymään. Mutta ehkä toi Trump oli tän vuoden paskin juttu.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Oikein mukavaa ja hauskaa Vappua kaikille. Pitäkää lippu korkealla, vaikka toi sää nyt on kaikkea muuta kuin ihanan aurinkoinen ja keväinen.  :D
Njoo, täällä hesassakin tuli alkuillasta ja pitkälle yöhön asti räntää vaakasuorassa. Nyt tuo näyttää että ehkä jopa sulais pois, mutta noin muuten on ankean harmaa ja pilvinen päivä täällä päin ja jos säätiedotuksia on uskominen, niin saattaapa viskoa vähän lisääkin vettä, räntää ja rakeita.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julleprkl

Terve! Piti tulla parin vuoden tauon jälkeen kattelemaan, et vieläkö täälä on foorumit hengissä, ja onhan täälä viel satunnaista eloakin! :) Mukava huomata, et ei aivan täysin oo kuivunu pystyyn, jospa sitä itekki koittas ryhdistäytyä ja alkaa kirjotteleen tänne jotain sekavaa sillointällöin! :D Nii ja valvojille tiedoksi, että tuo Julle on miu wanha käyttäjä, mut enhän minä muistanu sen salasanoja tai sähköposteja enää, nii sen saap vaik poistaa. :)

Julleprkl

Tulipa mielee kysymys, ettäjotta kuunteletteko te musiikkia vinyyliltä, vai cd:ltä vai jotenki aivan muute? Ite oon täsä joku vuosi sitte alkanu taas keräilee vinyylejä kirppareilta, ja paljo niitä tulee kuunneltuakin, ku sain rouvalta soittimen lahjaks! Ite en osaa mennä väittään et kumpi saundaa paremmalle, vinyyli vai bittibiisit, vai ceedeet vai muut, mut kai se on makuasia...? :D

Nefertiti

Pahoittelen hiljaisuutta tällä foorumilla. En se minäkään kauhean aktiivisesti täällä pyöri, mutta nyt pitää kyllä sen verran ryhdistäytyä, että laitan edes yhdet toivotukset.
Hyvää Uutta Vuotta (joskin jo reippaasti yli tunnin myöhässä, sori)!!
Ai juu ja tässä pari kivaa kuvaakin tunnelmaa juhlistamaan. Kuvissa siis kahden parhaimman simsperheeni jäseniä ja kyllä on parin sarjan(The Strain, sekä Trollhunters) näköissimit. Myönnän syyllisyyteni siihen, että tykkään näistä sarjoista, sekä mies näyttelijästä, joka niissä molemmissa on mukana.  ;D :-[

Walter Strickler & Barbara Lake




Eldritch Palmer & Coco Marchand

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hyvää ystävänpäivää tännekin. :)

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hyvää ystävänpäivää kaikille tännekin!

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Ohops tänne piti kirjottaa... Mutta no niin herätys. :D
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Ei haittaa. Vähän saa heräteltyä muitakin alueita.
Mitäs tänne, hiljaista ja inspis vähän hukassa. Mitä nyt sims 4:sta tullu tahkottua. :)
Mut kiva nähdä että täälläkin käy välillä joku, enkä vain minä roiku täällä yksinäni kurkkimassa, josko johonkin ois tullu viestejä muiltakin kuin boteilta. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Hei vaan kaikille!

Pahoitteluni, että en ole täällä ennättänyt pyörimään, on ollut kauheasti kaikenlaista muuta meneillään. Tässä vuodenvaihteessa tuli sellainen kolmen sähköpostin pakkopäivitys, kun suomi24.fi-posti poistuu käytöstä ja tajusin, että tännekin on tultava tekemään siihen liittyen profiilin päivitystä. Arvatkaa vaan, että ahistaako, kun pitää plärätä viestejä läpi tyyliin kymmenen vuoden takaa.. :D :D

Aika menee poikasen ympärillä kotihommissa ja se vähä aika mikä jää (yleensä pojan nukkuessa), menee sitten fantasia-romaaniprojektini ympärillä. Tuo viimeksi mainittu onkin vähän isompi pala purtavaksi. Aika näyttää miten sen kanssa sitten lopulta käy. Tämän viikonloppuna kuitenkin on kaikki lapset kotona, joten nähtävästi katsotaan leffoja ja syödään jotain hyvää.

Ihanaa alkavaa vuotta kaikille! Ja Neffille erityisterkut ja pahoittelut, kun en ole ennättänyt jatkotarinoimaan täällä! <3

 
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oi. Hei Nuubialainen. Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa. Mä oon taas vaihteemmaksi pyöriny enimmäkseen tuolla tumblrin puolella, kun mä laittelen sinne välillä mun sims 4 kuvia. Mutta oon mä välillä käyny täällä vilkuilemassa. Hm, joskos sitä taas yrittäs kirjotella aikansa kuluks jotain noihin jatkiksiin.

Mä ymmärrän useimmilla teistä on se kuuluisa elämä, eikä sillon ehi tahi jaksa roikkua jossain foorumilla. Varsinkin jos on kädet täys töitä. Mulla ei elämää just nyt oo, kun ei oo enää töitäkään. Uutta toki yritän katella, mutta selvittelen nyt muita asioita ensin ja sellasta että mihinkä mä oikeasti sovin, kun mulla on joitain ongelmia, erityisesti sosiaalisiin tilanteisiin liittyen.
Niin ja sitten tässä vuoden aikana pitäs muuttaa, kun meidän taloon tulee iso peruskorjaus, joten tarkottaa, että asukas ei siellä työmiesten jaloissa voi pyöriskellä. Sähköjä laittavat uusiksi. Eli evakkoon pitää lähteä. No ei se mitään, jos kaupunki järkkää sit kivan kämpän jostain sellaisesta kohtaa, että ois hyvät yhteydet kaikkialle. Tässä alan kohta varmaan stressaamaan tulevaa pakkaus&muutto rumbaa. Huh.

Ai joo, Nuubialainen, ehdotan, että väkerrät uuden s-postin vaikka gmailiin. Sekin on ilmanen ja ihan helppo. Eikä unohdu helposti, jos muutenkin googlettelee usein. Niin kuin mä teen. Vähintäänkin käyttelen erittäin usein google kääntäjää, koska en ole omasta mielestäni vieläkään riittävän hyvä englannin kielessä. No jaa, ei toi omakaan näköjään aina toimi, kun kirjotushäröjä tulee tämän tästä. Sori.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Herätellääs tätäkin ketjua, jos sais jäseniä hereille ja kirjottelemaan tänne.
Eli muutto tapahtunut ja nyt uus osote. Periaatteessa ihan kiva, mut toisaalta sitä kaipaa takasin vanhaan. No katsotaan sitä noin vuoden päästä jahka vanhan osotteen remppa valmistuu pois alta. Tosin sen sanon, että mun mielestä tuo meidän taloyhtiö hoiti aika huonosti koko muuton. Melkein kaikki päällekäin ja kauhea panttaaminen päivämäärissä.
No mut nyt se on takana.
Ai joo ja minä ja mies hankittiin uudet pöydät, joten sain sen mun iänvanhan rotiskon heivattua pois.
Niin ja huomasitte varmaan, että aloitin tonne uuden jatkiksen. Jatkoa toivoisin sinne ja sori kun laitoin siihen niin pitkän alotuksen, mutta oli tarve vähän selitellä asioita.

Mut tämäpä tästä ja päästän teidätkin välillä vauhtiin tänne kirjoittamisen osalta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hyvää ja oikein ihanaa Uutta Vuotta kaikille, sekä parempaa vuotta 2021!

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.