Supernatural

Aloittaja Charmed, 14.10.07 - klo:10:40

« edellinen - seuraava »

Charmed



Supernatural on yhdysvaltainen Warner Bros. -yhtiön televisiolle vuodesta 2005 tuottama kauhusarja. Sarjassa veljekset Sam (Jared Padalecki) ja Dean (Jensen Ackles) Winchester etsivät kadonnutta isäänsä ja selvittävät paranormaaleja ilmiöitä. Supernaturalin kolmas tuotantokausi alkoi yhdysvalloissa 4. lokakuuta 2007.

Kysymys kuuluu?
1. Kuinka kauan Maryn kuolemasta on?
2. Minkä merkkinen auto Deanilla ja Samilla on?
3. Kenet Sam tapasi ensimmäisenä jolla oli myös yliluonnolinen kyky. Kerro nimi!
4. Miksi ja miten John kuoli?
5. Mitä John kuiskasi Deanin korvaan, ennenkuin kuoli. (liittyy Samiin!!)
6. Mitä odotatte kolmoskaudelta?Valitse niin monta, jos haluat.
7. Mikä on paras jakso?

www.subtv.fi/supernatural/

Julle

Tuohon viimeseen kysymykseen mäki osaan vastata! Tietysti ensimmäinen, kun siinä soi Paranoid! :D Mutta oli kyllä mahtava sarja! Toivottavasti alkais taas pyöriin pian subilla!
Kari Tapio on Äijä!

Charmed

Ensi vuonna on tulossa 3.tuotantokausi.Emme tiedetä milloin on tulossa??

Floora

wuhuu! =) mietinkin et koska jatku jos jatkuu. Maanantai-illoista on tullut aika tylsiä...

Noihin kysymyksiin en oikein osaa vastata muuta ku et ne ajelee kait Impalalla ja John lähti demonin matkaan. Heh :D odotan kolmannelta kaudelta samanlaista menoa ku aiemmiltakin ja niitä vastauksia tietty! Mitä se isukki muuten kuiskas?
Strange but not twisted

Charmed

Lainaus käyttäjältä: Floora - 19.10.07 - klo:09:07
wuhuu! =) mietinkin et koska jatku jos jatkuu. Maanantai-illoista on tullut aika tylsiä...

Noihin kysymyksiin en oikein osaa vastata muuta ku et ne ajelee kait Impalalla ja John lähti demonin matkaan. Heh :D odotan kolmannelta kaudelta samanlaista menoa ku aiemmiltakin ja niitä vastauksia tietty! Mitä se isukki muuten kuiskas?

Minä muistan ainoastaan mitä isä sanoi Samille että "sinun täytyy tappaa Dean". minun mielestäni.
3.tuotantokaudella on tulossa lisää metsästäjiä,minä en kerro teille.

Floora

Lainaus käyttäjältä: Charmed - 19.10.07 - klo:11:36
Minä muistan ainoastaan mitä isä sanoi Samille että "sinun täytyy tappaa Dean".

Hetkinen mutta eikös se ollut Sam jolla oli kyky ja Dean eli isoveli jonka korvaan isä "kuolinvuoteellaan" jotakin kuiskasi?

Juu älä kerro mitään tulevasta kaudesta!! :D
Strange but not twisted

Charmed

Lainaus käyttäjältä: Floora - 19.10.07 - klo:11:39
Lainaus käyttäjältä: Charmed - 19.10.07 - klo:11:36
Minä muistan ainoastaan mitä isä sanoi Samille että "sinun täytyy tappaa Dean".

Hetkinen mutta eikös se ollut Sam jolla oli kyky ja Dean eli isoveli jonka korvaan isä "kuolinvuoteellaan" jotakin kuiskasi?

Juu älä kerro mitään tulevasta kaudesta!! :D
Minä meni sekaisin nimistätäkin.Se on kamalaa heidän isä kuoli, Sam haluaa tietää kuka tappoi äidin tietenki ennen loppu jaksossa Paholainen kertoi totuus.

Winchester

1. n.22 ja puol vuotta
2. Chevrolet Impala vuosimallia -67
3. Max Miller
4. John myi sielunsa ja coltin keltasilmäiselle demonille jotta se tois Deanin takaisin
5. Että sen pitää suojella ja pelastaa Sam, mutta jos se ei onnistu niin sitten Deanin pitää tappaa Sam
6. jännitystä ja kauden toista jaksoa
7. Kalteritango ja helvetin esikartano 1&2

Nuubialainen Prinsessa



Kysymys kuuluu?
1. Kuinka kauan Maryn kuolemasta on?
2. Minkä merkkinen auto Deanilla ja Samilla on?
3. Kenet Sam tapasi ensimmäisenä jolla oli myös yliluonnolinen kyky. Kerro nimi!
4. Miksi ja miten John kuoli?
5. Mitä John kuiskasi Deanin korvaan, ennenkuin kuoli. (liittyy Samiin!!)
6. Mitä odotatte kolmoskaudelta?Valitse niin monta, jos haluat.
7. Mikä on paras jakso?


Haastattelin meidän perheen Supernatural-tietäjiä eli typyköitä :DDD

1. Jotain 20 vuotta

2. Impala ( tytöt huusivat tämän yhteen ääneen)

3. Keltasilmädemoni

4. John pelasti Deanin uhraamalla keltasilmälle itsensä.

5. Ööö.. "Pidä huolta Samista"

6. Se ollaan jo katsottu kauan sitten, mutta jokaiselta tuotantokaudelta toivotaan aina Deanin ja Samin hupsutteluja (esim. kun Dean laulaa Eye of the Tiger)

7. Päiväni murmelina tai sitten se kun ne menee siihen hassuun mielikuvitusmaailmaan..


Meijän perheessä on kolme Dean-fania :DD


http://www.youtube.com/watch?v=VW_ruSATs6Q




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"