Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Juu, Aslanin kannalta ois parempi, että mie saisin sen taikapölyn taas sormien alle ;B

Moulin Rouge ON ehdottomasti aivan upea leffa. Suosittelen lämpimästi katsomaan sen. Hassua, että itsekin ajattelin tänään ko. leffaa tai itse asiassa juuri tuota Roxanne-biisiä, kun kävin läpi sitä spotifyn musaa yhteen face-haasteeseen. Mie en koskaan kyllästy siihen elokuvakohtaukseen, se vaan on niin IhQu.

Nyt pitää varmaan itsekin sulkea tää kone ja kaivaa esiin True blood uniystäväksi, josko se unikin tulisi lopulta silmään.. mut näkyillään taas täällä virkeämpinä paremmalla aikaa :)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin,  kuten näkyy intouduin minäkin naputtelemaan jatkoa jopa kolmeen jatkikseen. No tuli vähän inspistä ja lisäksi halusin vähän jotain näin vapun kunniaks, kun oon melkein koko viikon pitäny hiljaiseloa. Sori, duuni on vähän sellaista, että ei aina kotiin tultua jaksa muuta kuin olla ja öllöttää.

Mutta sielläpä on ja toivon, että ne miellyttävät teitä kaikkia. :)
Ai niin ja oikein ihanaa vappua kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Uijui.. pitääkin käydä lukaisemassa siun aikaansaannokset Neffi :P´

Miulla on huomenna vapaapäivä, jonka aion käyttää laiskotellen ja kaupungilla kierrellen - jeejee  ;D

Niin, ja hyvää myöhästynyttä Wappua  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mulla taas on tänään töitä ja kaks kohdetta pitäs tehdä ja sen jälkeen käydä kollegan kanssa vaihtaa autoon kesärenkaat ja sit se saa kyllä heittää mut himaan. Viikonlopun ajattelin ottaa ihan rennosti.

Kävin sit eilen kaverin kanssa (on myös mun kollegani) leffassa. Meidän piti kattoa se Captain America leffa, mut koska kaveri myöhästyi aikalailla, niin ei sit katsottu sitä, vaan käytiin kattomassa Amazing Spiderman 2:nen. Ihan hyvä leffa, mutta jotain siitä kyllä uupui, mut se voi tosin selittyä sillä, että eka osa tota Spidermania jäi näkemättä.
Ne missä on Tobey Maguire mä olenkin nähnyt ja oli ihan hyviä.  :)

Jäänkin sitten mielenkiinnolla odottamaan, että mitä keksit Kassandran ja kumppaneiden päänmenoksi, kun onhan siellä yks "lievästi" pottuununut Valtiaskin hoideltavana.  ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Helouskis pitkästä aikaa. Tai no mähän tässä roikun lähes 24/7, kun ei tuota muuta elämää ole ja töiden jälkeen ei oikein mitään muutakaan jaksa tehdä.

Mutta mutta, piti kysellä, että missäs itse kukin luuraa, kun täällä on taas ollut hiljaisempaa kuin hautaholvissa. Alkaa olla hivenen tylsää roikkua tällä itseksensä.

Itsellä tosiaan ollu töitä ja tossa pari viikkoa sit kävin miehen kanssa katsomassa sen tuoreimman X-Men leffan, josta tykkäsin kovasti. Olipahan muistettu naiskatsojiakin silmänruualla.... Hugh Jackman vähissä vaatteissa ja Wolverinen roolissa on ehdottoman HOT.  ;D

Tuossa viime perjantaina kävin mieheni ja kaverin kanssa katsomassa sen Pahattaren ja tykkäsin siitäkin. Angelina Jolie oli mainio Pahatar, joka ei sitten ihan niin paha ollutkaan. Suosittelen tätä leffaa lämpimästi kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi Neffi :)

Joo.. on tässä tosiaan tullut touhuttua kaikkea muuta.. enkä oo kerennyt tännekään paljon piipahtelemaan.. nuo kirjoitukset jää nyt tauolle miun osalta ainakin joksikin aikaa kun ei ole oikein tällä hetkellä aikaa kirjoitella kuin ihan lyhyesti jotain silloin tällöin.. miun elämään on nimittäin tullut yksi ihana aurinko, joka vie kaiken ylimääräisen vapaa-ajan <<<<3 Mutta, ei siitä sen enempää ; )))

Lupaan piipahdella täällä kyllä silleen vilkuilemassa ja heittämässä lyhyitä kuulumisia, vaikka kiirettä pitääkin..

Oikein ihanaa kesää kaikille Juplinilaisille.. toivotaan, että kesästä tulee oikein lämmin ja aurinkoinen  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää Juhannusta vaan tännekin kaikille  8)

Toivottavasti lämpenee nää kelit jossain vaiheessa.. sitä ootellessa voi vaikka kuunnella aurinkoista musaa...

https://www.youtube.com/watch?v=OhLOOdI23bE
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heipä hei taas tänne hiljaiselle forkalle.

Tänään vielä töitä ja sit kaks viikkoo lomaa. Jos tossa loman aikana sais jopa aikaiseksi kirjoittaa tänne jotain, kun tää muuten on niin hiljanen. Tosin itsekin tässä taas vähän hiljainen ollut, kun työt ja sit lisäks oon taiteillu pelin kanssa, että saisin kuvia räpsittyä tonne simstooriini.
Mistä tulikin mieleeni, että pitänee tota stooria käydä vähän läpi ja katsoa, jos sais sitä toimivammaksi, kun niin hätäseen sitä viimeeks kirjottelin.

Mutta nyt täytyy alkaa pikkuhiljaa valmistautua lähtöön, että ehtii ennen bussin kyytiin hyppäämistä käydä kiskalla lataamassa lippuun arvoa.

Näkyillään.
T. Nefertiti :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Huh hellettä...  ;D

Kesäterkkuja foorumille.. ihan on pakko pakoilla tätä lämpöä viileissä sisätiloissa.. mutta ei pitäis valittaa kun kerrankin on lämmintä..  8) Toivottavasti nää lämpimät jatkuu, jotta kaikki lomailijat saisivat tasapuolisesti lomillaan aurinkoa..

Tää poistuu nyt taas takavasemmalle kuikuilemaan, heippa!



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Enpä muista millon viimeks tullu tänne kirjoteltua, joten kirjotetaan vaikka sitte ny! :D

Täsä olis vielä pari viikkoa kesälomaaki jäljellä, ja lähettiin vähän aikaa sitten perheen(Jonna vaimonimun, Leevin ja Venlan) kanssa kesäloma reissulle! Ensin ähtäriin kattoon elukoita, ja sieltä lievestuoreelle, josta matkaamme Juvalle apppiukon ja anopin mökille, josta matka jatkuu kuopioon ja sieltä takasin pohojanmaalle Kannukseen. :)

Onkos teilä muilla lomamatkoja tulossa, tai oottako käynyt jossain lomailemassa? Ite ei oo muuten tullu juuri reissattua, mutta Qstockissa oltiin taas pari yötä tuon rouvan kanssa katsomassa miten ne pitit pyörii! :D
Kari Tapio on Äijä!

Julle

Tulipas mieleen jotta  onkos teistä kukaan lähdössä katsomaan Arch enemyä Jyväskylään? :) Muistaakseni ensi kuussa olisivat siellä keikalla. Itse en oo vielä varma tuleeko lähdettyä. :)
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Hiljaista kuin huopatossutehtaalla.. pitää rikkoa vähän hiljaisuutta kirjoittamalla tänne pari sanaa :)

Kesälämmin meni, ja syksy saapuu.. ja eräillä vielä kesälomaa vähän menossa..  8) Anyone else?

Kohta alkaa BB.. saa nähdä minkä näköistä porukkaa sinne tällä kertaa on eksynyt..  :o

Nyt tää höpisijä lähtee täältä yksinpuhelemasta BB:n ääreen.. see you!





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hei Nuubialainen Prinsessa. Suakin näkee täällä.
Pahoittelut omasta hiljaisuudestani, innostuin pelaamaan simsiä ja inspis on ollu vähän hukassa. Ehkä se tästä, kun noi työt tuosta tasottuisi, kun nyt oon ollu kaverin kans vuorotellen 2vko lomalla ja omat lomat on nyt pidetty, kaverilla on vielä tää viikko lomaa. Tulee takas ensviikolla, mikäli ei oo kipeenä.

Tässä oon kyllä nettiä seurannu ja varsinkin tuota Robin Williamsin juttua. Tuli senkin kuolema ihan puskista ja nyt vähän surettaa, kun oli kuitenkin hyvä näyttelijä.
Ja nyt on myös Sir Richard Attenborough kuollut. Mitä nyt oikein on tekeillä kun suuria tähtiä lähtee noin rivakkaan tahtiin?

Tänään osti kaks kivaa kirjaa, jotka satuin bongaamaan kirjatorilta ja sit unohdin lompakkoni sinne. Sain sen kyllä takas, onneksi. Olis muuten ruokakaupan ostokset jäänyt maksamatta. Mikähän pöllöys muhun on iskenyt, kun alan unohdella asioita.
Saiskos jostain kaupasta uuden pään tai yhteen sopivaa muistia, voisin ehkä tarvita.

Tossa lomalla kävin mieheni ja veljeni, sekä hänen vaimonsa ja poikansa kanssa suomenlinnassa. Veljenpoika 3.v oli ihan innoissaan luolista.  :D Ja mä käräytin nahkani, oli siis lähemmäks keitetyn ravun sävyinen, kun pääsin kotiin. No oma moka, ku unohdin laittaa itelleni aurinkovoidetta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Heis vain taas kaikille. Pikaisella piipahduksella vaihteeksi ja kuten näette, tuli kirjoitettua vähän jatkoa pariin stooriin.
Mut nyt vois painua nukkumaan, ennen kuin on näppiksen kuva otsassa. Öitä ja kirjoitelkaahan tekin välillä, että saatais vähän lisää elämää tänne foorumille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Hola toverit! Ei nyt prkl päästetä tätä mukavaa paikka kuolemaan pystyyn kui Shaol ghulia! Ajan pyörän lukijat tietää... Oon nörtti. Ja paha. Anteeksi.

Mutta toverit! Varsinki Jykylä huom! Taas! Arch enemyn keikka oli ja meni, ja kova oli ku härmälääsen kallo, mutta ny murskataan se kallo pahemman kerran! Cannibal corpse jykylässä 14.10! Kuka tulee! Mie meen rouvan kans sinne romanttiselle iltamalle, kuunteleen alavireisen suloisia sävelmiä! Toivottavasti tapaan joitakin teistä rakkaista kanssa blastaajista! :)
Kari Tapio on Äijä!