Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

theevilone

Nuubialainen, aikalailla vasta tämän vuoden puolella, mutta toki sillon tällön välillä kehattu syyä aiemminkin. Tyrnejä syöty jonkin verran ku alko pakkaset ja nythän ne on jo loppu kun ei jaksettu poimia niitä eikä saatu sitte ostettuakaan.

Loppuviikosta kimpsut ja kampsut kasaan ja ulkomaata kohti! Ihana viikko tiedossa - toivottavasti. Kunhan jaksais nyt tämän kiireisen loppuviikon täällä. Huuh.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Mukavaa viikonlopun alkua itse kullekin. *yrittää herätellä foorumia*
Onks täällä elämää? Nimittäin on niin kovin hiljaisen oloinen tää foorumi vaihteen vuoksi...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Iltaa Nefertiti :) Meinasin mennä jo nukkumaan, mutta päätin sittenkin piipahtaa täällä ennen koneen sammuttamista. Tosiaan on aika hiljaista, kaikilla on jotain muuta tekemistä tai ovat unohtaneet tämän paikan kokonaan. Itsekin viikolla ollut aika väsy ja on tullut iltaisin lueksittua romaaneita ja katsottua muutama leffa netissä pyörimisen sijaan, jos vähän on jäänyt omaa aikaa. On kuitenkin kiva aina palata tänne kurkkimaan toisinaan, josko joku olisi jotain jaksanut kirjoitella aikansa kuluksi..

Mie ootan kevättä ja kesää niin kovasti, oispa pian kesä ja perhoset :))


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Huomenta tai oikeammin päiviä Nuubialainen Prinsessa. :)
Onhan tuolla tekstiä kirjotuspuolella, kun just pitkän pätkän tälläsin merkittyyn mieheen ja jos sims versio kiinnostaa, niin taisin mä ton kirjotuspuolen pulinoihin laittaa linkkiä.
Mitähän sitä keksis, et sais tähän foorumiin taas puhallettua eloa, enkä nyt tarkota niitä pahuksen spämmibotteja, trolleja, provoja ja muita häröjä.
Mutta siis jotain. Ihmiset haloo, hei herääätys! :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Uuvella verellä se monesti helpottaa - ainakin vähäksi aikaa. Onko myytit pois muodista? Ehkä pitäs alkaa spämmään jostain twailaiteista sun muista vampyyrijuttuista niin ainaki teinit löytäis tiensä tänne. ;)

Kevätväsymys on ehkä toinen? (ei kyllä selitä pitkää hiljaiseloa...) Kamalasti väsyttää ja joku sanoiki että se johtuu siitä että auringonvaloa saa yhtäkkiä liikaa. Maaliskuussa koitettiin käydä ottaan vähä ennakkoa matkoilla, mutta eipä se näy vaikuttavan... :P Aika on tullu kulutettua aikalailla elukoita kyttäämällä nyt pääsiäisenä kun ei lähetty täältä mihkään. Oon katsellut kun urpiaiset on tullu (jopa kaks tässä meijän pihassa! :D Yleensä isoina laumoina nähny niitä) ja järripeippo on huuvellu muttei oo näkyny. Tosin aamulla olis voinu olla etupihalla mutta aurinko paisto just sopivasti ettei saanu mitään selvää, mutta ainaki nokasta päätellen olis voinu vaikka olla! ^^

Harakat käy sotkeen pihalla linnunsiemeniä ja oravat nyhtää villalangat irti. (Joo, oli tosi hyvä idea sitoa humaloille villalankaa...) Niin ja mustarastaski kävi eilen! En ookkaan nähäny täsä ennen niitä. Ja pikkuvarpusia oli kans talavemmalla. Punatulkkuja ei näkyny yhen yhtää, vaikka viime vuonnaki oli parraillaan kaks eri pariskuntaa. Vanhemmat meinas ettei töyhtötiaisiakaan oo näkyny oikeen heillä(kään).

Kamala kissavauvakuume, mutta tyydyn kukkavauvoihin tällä hetkellä. :P Niitä piti jo laittaa tulemaan, saa nähdä ehtiikö ne pihalle ollenkaan kun ilmat on mitä on! :/ Jospa se ens viikolla olis plussaa täälläkii~  Oon jo suunnitellu naapureitten päänmenoksi kaikkia kivvaa etupihalle näköesteeksi. Tai no, lähinnä kaverilta saatuja ruusupapuja jos ne tykkää kasvaa täälä. Eipähän olis joka ämmä kyttäämässä koko aikaa. Pensasaidastakaan ei oo vielä mihinkään ku vasta viime vuonna laitettiin se. Jostain käsittämättömästä syystä ollu koko piha avoimena ollu edellisillä asukkailla pöh. [Niin ja muutettiin alkuvuodesta lämmitysmuotoa, nyt voi polttaa puitaki vanhassa öljykattilassa, säästää paaaljon rahaa. Puuta saa valmiina snobihalkoina (=rakennusjäte), mökiltä hieman ja sitte vanhempien metästä ku menis tekemään - ei kehtaa ottaa valmiita kuiteskaan. :P]

Ja bla bla bla mitähän muuta. Ei kai tämän kummempia. Olen koittanu aktivoitua kevätsiivoukseen, mutta ei, ei jaksa. Ikkunat saa ootella kyllä rauhassa lämpimämpiä ilimoja ja lottovoitto vois tulla että sais paremmat ikkunat! (Kolminkertaset on ihan jees, mutta keskimmäinen lasi pitää nostaa aina erikseen pois niin hankaloittaa pesua ja ja, olishan uudet ah niin kivat.) Joo no jos olis nyt vähä aikaa hilijaa ennen ku blaplatan kaiken ulos! :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Päärynä

Noh, meitsi on ainakin tällä hetkellä aikamoisissa kiireissä: musiikin teoriassa pitäis opiskella muutamia kappaleita tunnistamaan, opetella soittamaan uusia kappaleita pianolla ja opetella PMMP:n Lautturi laulamaan, ja päälle sitten vielä koulu.

Ja se fakta, että osallistun kesäkuussa Camp NaNoWriMoon. Eli terve taas, meitsi kirjoittaa jälleen kerran 50 000 sanaa (vähintään) 30 päivän aikana. Suunnitelmat alkaa olla jo aika selkeinä, mutta vielä pitäis hioa hieman juonta ja syventää hahmoja, ja sitten pitäisi rakentaa kokonaan se maailma etc.

Nuubialainen Prinsessa


Oikein ihanaa Wappua Juplinilaisille :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oikein mukavaista vappua myös minun puolestani ja aika pahasti myöhässä. :D

Nuubialainen Prinsessa, käyhän täällä kurkkaamassa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Olipas tuttu tarina :b Tiiätkö..tuosta tulee mieleen jostain syystä se uusi zombie-sarja, joka tulee FOX:lta sunnuntai-iltaisin, ootko kahtonut?? Mie oon kylllä vähän vilkuillu, mutta jostain syystä ajatus tuollaisista tartuttavista kuolleista ihmisistä on niin kammottava, että en ole sitten uskaltanut sitä sen tarkemmin katsoa, ettei mene yöunet ihan kokonaan :D Hienoja simejä Neffi, sie herätit tarinan eloon :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Niinhän mie taisin tehdä. :)
Mutta halutti vääntää tuo simsmuotoon ja tuollahan tuo tavallisena jatkisena vieläkin keskeneräisenä. Jospa tuo uusi sarja herättäisi inspistä ja tulis jatkoa siihenkin.
Itse en oo vielä ehtiny kattoa yhtäkään jaksoa tuota Walking Deadia. Pitää varmaan boksilta tiirata, kun talteen oon ottanu muutamia jaksoja. On vaan laiskottanu taas niin, etten oo saanu aikaiseksi katsoa ja nyt kun meillä on taas enemmän töitä, kun golfmesta tuli taas siivouskuvioihin mukaan, niin vapaa aikaa jää vähän vähemmäksi.
Mutta jos viikonloppuna saisi kirjoitettua tai edes pelattua.
Jaa mutta on sunnuntaina pitää käydä äitiä morjenstamassa. Äitienpäivä näet. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Työt vie tosiaan helposti kaikki mehut raatajastaan, mutta toivottavasti siule jää aikaa myös levätä :) Niin, se äitienpäivä lähestyypi. Mie en tänä vuonna pääsekään äippää muistamaan kun on muuta speciaalipuuhaa (käy kurkkaa miun blgissa, niin tiiät mistä puhun :b), mut pitää muistaa sit jotenkin jälkikäteen siitäkin eestä :))

Kyllä me vielä tormistutaan tuon jatkon kanssa jossain vaiheessa, kunhan tässä saadaan itsemme niskasta kii...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

OH! Minne on hävinnyt puoli vuotta?!?! Aina välillä käynyt mielessä tämäkin foorumi, mutta en ole muistanut raahautua tänne saakka. O_o Tuntuu, että oisin ollut maksimissaan pari kuukautta pois. Mitä tänne kuuluu? Eihän tätä vielä olla kuopattu ihan kokonaan?
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mukavaa nähdä suakin Mustang.
Elossa ollaan, ei tätä foorumia niin vaan tapeta. Mä olenkin ihmetellyt, että missä sieki oot ollu, ku ei oo näkyny, eikä oo kirjottanu tai mitään tänne. Tosin, en mäkään järin aktiivisesti oo kirjotellu, kun oon unohtunut simsin pariin, josta tulikin mieleeni, että jos et vielä oo käyny katsomassa, niin suuntaappa itsesi tänne.
Minä sitten tein tuosta merkitystä miehestä simsversion ja vieläkin on kesken. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Täytyypä katsella, kun pääsen kotikoneelle. :) Tykkäsin niistä sun aiemmista Sims-tarinoista. En kans tiedä, minne mä tässä välissä itseni hukkailin, ei mulla mitenkään normaalia kiireisempääkään oo ollut, paitsi maaliskuussa, kun työpaikka vaihtu ja opeteltiin uusia rutiineja ja elämäntyyliä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mulla on tuon MacBearin lisäksi kaksi muuta stooria ja linkin niihin löytyy ihan tuolta MacBearin kautta, jonka sulle tohon jo linkitin. Mut voinen mä ne kaks muutakin linkitellä.
Ja mulla on vireillä ainakin pari, jotka olen jo pidemmän aikaa halunnut tehdä simsversioksi. Yhden jo kertaalleen aloitin mutta se meni läskiksi, kun kone levis, joten ehkäpä nyt onnistaisi paremmin. :)

Mutta joo tässä tää Elämää Sunset Valleyssa aka LC Storm (tarinassa eletään apokalyptisessa vaiheessa, joten mitä vain voi sattua) ja sitten Tuhon enteet, jonka jo löydät tekstiversiona täältä juplinista. :)

Hmm... vois noita tarinoita taas joutessaan jatkaa, siis jos jostain kaivaisi ensin sen inspiraation. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.