Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Mä taas sain simsini toimimaan ja loin Erikin ja hänen kuninkaalliset vanhempansa. :)



Kuningas Richard MacBear


Kuningatar Hermione MacBear


Pikkuinen Prinssi Erik MacBear




Perhe on tiivis ja molemmat rakastavat ainoata poikaansa sydämensä pohjasta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Jaahas, noniin... hienoa. Meninpä tässä kotikotona ollessani sitten vaihtamaan suurimman osan salasanoistani kun en niitä muistanut. Nyt kotiin palattuani ja omalle koneelle päästyäni en tietenkään muista yhtään ainutta näistä uusista salasanoista, ja ne vanhat mitkä menin vaihtamaan ois tietysti ollut tallennettuna täällä. Itku.
No... ei muuta kun sitten taas keksimään uudet salasanat joka paikkaan. Menee järki. :')

Nefertiti

Näköjään arki taas alkanu ja lomat loppunu, kun foorumillekin on taas syvä hiljaisuus laskeutunut, eikä kukaan ole kirjottanut mitään mihinkään...
Itse oon tuon mun simsprojektini parissa touhunnut, mut nyt tänään päätin ottaa iisimmin, kun flunssa vaivaa ja mieskin halusi pelata Civilizationia.
Mä taidan nyt päästää miehen takas pelaamaan ja viimeistään aamusella tulen taas tänne ihmettelemään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Jep, hiljaista on. Itsekkin laiskana pysytellyt vain satunnaisilla silmäyksillä ja poistunut sitten aina pikaisesti paikalta :)

Tuolla ulkona on ihanan talvinen myräkkä, sähköt pelaa taas, joskin uhka niiden katkeamiseen on jatkuvasti läsnä. Tuuli humisee nurkissa ja lämmin peitto houkuttaa kovasti. Surffailen netissä, katsellen videoita varjolentämisestä ja mietin, uskaltaisinkohan ottaa omin päin yhteytttä sellaiseen henkilöön, joka saattaisi pystyä järjestämään koulutusta tai koelennon tandemina. Harmittaa kun ei ole ketään ystävää, kenen kanssa kokeilla sitä ja yksin tekeminen on kyllä aika mälsää :(

Tää menee nyt kyllä nukkumaan, viikon univaje painaa silmäluomia. Kauniita unosia, jos joku sattuu täällä tänä lltana pyöriskelemään :))

Ps. tosi hienoja Simejä Nefertiti
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kauniita unia Nuubialainen Prinsessa.  Itsekin tässä vaihteeksi pikavisiitillä kun intouduin jälleen säätämään simieni kanssa. :)
Jos sais aikaiseksi seuraavan osan stooria. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Helou taas tännekin. :)
Ilmoitus asiaa MacBeareilla olisi uusi osa luettavissa ja tällä kertaa se on omistettu Mustangille. Oleppa hyvä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, MacBeareilla on jälleen uusi osa luettavissa ja iso kiitos taas Mustangille osasta tekstiosuutta. :)
5 Luku Vanki
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Tota, onko täällä ollenkaan elämää? Ei muuten kun taas tuntuu siltä, et oon ainoa joka täällä roikkuu ja ylipäätään kirjottaakin jotain tänne.
Mä vaan taas yritän herätellä ja ymmärrän kyllä, et teillä on työt, elämä, koulu, perhe jne, mut mulla alkaa olla yksinäinen fiilis täällä foorumilla.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Hei olen Pinja ja olen elossa, mutta kuolen koevuoren alle joten olis ihan kiva, jos voisitte vaikka lisätä noin 9 tuntia vuorokauteen, että mä ehtisin nukkuakin joskus...

Nuubialainen Prinsessa


Täällä, ja elossa ollaan -----------)) Nostaa käden korkealle ilmaan ;D

Hei Neffi..joo, on taas kaikki muu vienyt huomion, vaikka kyllä mie täällä aina piipahdan, vaikken aina rekkaudukaan.  Kuuntelen musiikkia ja suunnnittelen elokuvan katsomista tämän yön osalle. En jaksa tänään kirjoittaa ees bloggausta, mutta ehkä tänne nyt sitten muutaman sanan..

...mikähän se on kun tuntuu et aina vaan väsyttää, liekö se jotain kaamosväsymystä tjtn., mut ei oikein jaksa innostua juurikaan mistään. Pieniä yksittäisiä energiapiikkejä ja sit loppuajan pitää vapaalla ollessa sinnitellä et jaksaa pitää simmut auki :/ No, onneks töissä ei sentään väsytä kun ei ennätä pysähtyä paikalleen..

Hei Pinja Päärynä (:b) kyllä se siitä vielä helpottaa, sitten kun saat tentit suoritettua niin sit on taas hetken helpompaa. Mie lähetän sinne nää miun viimeiset energianrippeet, josko jaksaisit pinnistää :))


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Aamuhäiriköin tässä nopsasti ja ilmoitan että Merkitty Mies aka MacBearin kunniakas suku on saanut jälleen jatkoa. Tästä lukemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Vaihteeksi iltahäiriköin ja ilmoitan täten, että MacBeareilla olisi: Julian extra
Julianin piilopirtti
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Se on tää luminen/vetinen ja kylmä talvi mikä vie liiat energiat, näin helmikuussa meinaa olla aika puhki ja kaikki sairaudet koittaa päälle jne. Mutta kyllä se alakaa ens kuussa helpottaan! Sitte pittääki alakaa peseen ikkunoita ennen kärpäsiä ja laittaan kukkavauvoja tulemaan ja ties mitä - sen normaalin arjen lisäksi! :)

Nyt sentään tajuttiin alkaa oikeesti kuluttaan poimittuja marjoja että on tilaa sitte taas uusille. Ja sitä vartenhan ne on että ne syödään! Vielä nyt tämmönen väsy kausi niin vielä paremmalla syyllä. Vaan ku niitä pihtaa ja pihtaa ku kovalla vaivalla kerätty... Tyhmää. :P
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa


Ei voi olla tylsempää perjantaita taas olemassa :/ Kuuntelee musiikkia, ei kiinnosta kirjoittaa eikä tehdä yhtään mitään. Pitänee suunnitella nukkumaan menoa klo. 23 illalla, huh. No, onpahan sit huomenna virkeä kun pitää siivota taloa ja hoitaa näitä kuumetautisia, jotka niin surkeana nurkissa kyhjöttävät :)

Theevilone, nytkö vasta aloititte syömään marjoja? No, teillä on sitten edessä monta herkkuhetkeä :b Meillä on kohta yksi muovipussillinen syöty ja mustikat ihan lopussa. Innostuttiin lasten kanssa "vähän" syömään marjoja valion vaniljakastikkeen kanssa..




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Jeejee! 4.6 Metallicaa kattomaan sonicsphereen! Olihan tuola toki muitaki vallan mainioita orkestraatioita! :D
Kari Tapio on Äijä!