Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

No kuten mä olen todennut, niin kirjoittaminen on hyvä tapa purkaa paineita ja vaikkapa yleistä vitutusta, ilman että oikeasti tekee jotain typerää, vaan kiusaa niitä päähenkilöitään. :D
Okei, mä myönnän että kiusaan joskus liiaksikin asti. Hmm... Ei huvita vielä mennä nukkumaan, joten vois itsekin juoda tuolta noi loput kahvit, mitä aamulla keitin, sillä se tuskin on mennyt muuta kuin kylmäksi.
Kiva tässä on samalla surffailla miehen läppärillä netissä kun mies kattoo Battlestar Galacticaa. Mulla on aikaa sitten menny nuo ihmis ja cylon kuviot iloisesti sekaisin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itse kanssa menin yövuoron vuoksi vasta aamulla nukkumaan, heräsin tunti sitten ja varmaankin valvon koko yön, sillä mulla olis jo viideltä herätys huomenna. :) Pääseepähän huomenna sitten aikaisin nukkumaan. Uusi pätkä Merkittyyn mieheen vuorossa seuraavaksi. Kaksi ihan hyvänmittaista kapaletta on valmiina. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mä en enää osaa kirjoittaa muita kuin tollasia tynkiä jatkopaloja. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihana jatkopalanen. Saapa nähdä, että miten jatkan sitä. :: Siis jollei joku muu ehdi ensin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mielenkiinnolla odottelen. Nyt omat ajatukset askartelee Pimeällä tiellä -tarinan kanssa. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

#216
Anteeksi tuplaposti. Tuli vielä noista Twilighteista mieleen. Ne kun on kovin kiistelty aihe vampyyrienystävien keskuudessa. Itse pidän myöskin perinteisistä vampyysitarinoista yleensä enemmän. Se raakuus ja muu jotenkin kuuluu asiaan. Kuitenkin kaikki Twilightit lukeneena täytyy sanoa, että ne ovat yksi lempisarjoistani, mitä vampyyreistä on ikinä kirjoitettu. Olen nähnyt kaikki elokuvat ja ne eivät tee lainkaan oikeutta alkuperäisteoksille. Näyttelijät on valittu kehnosti ja tarinasta uupuu lukuisia lempikohtauksiani ja elokuvissa on juttuja, joita kirjoissa ei ole. Tarina on hyvin simppeli, myönnän, koska Meyerin kohderyhmä tosiaan ovat nuoret lukijat. Näin yli parikymppisenä kuitenkin nostan Meyerille hattua siitä, ettei hän pidä lukijoitaan tyhmänä ja kirjojen kieli on aivan huikeaa. Teksti on kaunista, vivahteikasta ja yksityiskohtaista, verrattuna suurimpaan osaan nuortenkirjoista, joita olen lukenut. Ensimmäisen osan ostin pokkarina ja ensimmäinen sivu tempasi niin lujaa minut mukaansa, että luin koko kirjan aivan ennätysvauhdissa, yöunet jäivät vähiin. Toimin ensimmäisen kirjan kanssa myös tavalla, jolla en ikinä ole kirjoja lukenut: luin sen samantien loppuun päästyäni uudestaan. Sellainen käsitys minulle on sinusta, Nefertiti, ihmisenä muodostunut, että uskaltaisin uskoa ja väittää, että voisit todella pitää kirjoista, jos lukisit ne vailla ennakkoluuloja. Elokuvat kannattaa lukiessa unohtaa kokonaan, minä ja pari muuta Twilightin ystävää tuttavapiirissäni katsomme ne komediaelokuvina. :) Suosittelen kovasti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#217
No niin siellä olis pätkä Merkittyä miestä. :)
Ja täytyy sanoa, et yhtä kohtaa kirjoitellessani hiukkasen herkistyin. No mutta saas nähdä, et mitä hempeilyä tuohon vielä saadaan ja että mahtaakoan Julian välttää tuomionsa vaiko ei. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ihana pätkä. :) Itseltäni valmistuu varmaankin pian pätkä Pimeään tiehen. :) Sitten voisin katsella Merkittyä miestä uudemman kerran, nukkumaan en tänä yönä enää kuitenkaan ene.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#219
Oooh. Tuskin maltan odottaa. :)
Täytyypä katsoa, jos joskus vielä sattumalta luen noita Twilightia, jos ei muuta niin lainaan kirjastosta sitten.
Yhdellä aikuisemmalla saitilla yksi ihminen sano et tää uusin Twilight leffa on kuulemma täyttä kuraa eikä hänen mielestään menny edes komediasta.
Mut mä olen edelleen sitä mieltä, et vampyyrit ei kimaltele vaikka sattuisivatkin hiippailemaan päiväsaikaan, eivätkä syö pupujen verta vaan ihmisverta. Siksihän ne vampyyreja on. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Nyt on uusi pätkä julkaistu. Kuumissa tunnelmissa mentiin ja dramaattinen päätös. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mikä upea jatkopala. Mie en ihan heti sinne kirjoita, kun ajattelin, että ehkä Nuubialainen Prinsessakin haluaisi naputella jonkun pätkän, jahka saa taas jossain välissä aikaa tulla tännekin pyörimään.
Mutta sinun kerronta tyyli ja tuo pätkä olivat jotain mahtavaa, melkein alkaa omakin pulssi kiihtyä tarinaa lukiessa. WAU!! :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitos. :) Tuntuu, että alan pikkuhiljaa päästä takaisin vauhtiin. Vähän oli sormet kohmeessa ja mieli ruosteessa kirjoittamisen suhteen kun tänne takaisin häntä koipien välissä loikin. Nyt ei enää tunnu niin pahasti siltä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No sehän on hyvä se, sillä sinun kirjoittamiasi pätkiä lukee ihan mielellään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Alkaa väsyttää jo siihen malliin, että mä taidan kohtsillään painua unille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.