Siskoni on noita

Aloittaja Charmed, 29.09.07 - klo:11:54

« edellinen - seuraava »

Charmed



Siskoni on noita (Charmed) on Aaron Spellingin luoma yhdysvaltalainen televisiosarja. Se kertoo noitasisarusten Pruen, Piperin, Phoeben sekä Paigen, oikeastaan sisarpuolen, taistelusta maailman suojelemiseksi demoneilta ja muilta pahuuden voimilta. He eivät kuitenkaan saa käyttää voimiaan omaksi hyödykseen eivätkä paljastaa niitä tavallisille ihmisille.

Sarjaa on tehty kahdeksan tuotantokautta, joista kaikki kahdeksan on esitetty Yhdysvalloissa. Sarjan teko lopetettiin 8. kauteen ja viimeinen jakso esitettiin USAssa 21.5.2006

Suomessa sarjaa esittää Nelonen. Tällä hetkellä sarja on tauolla, mutta 1. ja 2. tuotantokausi on uusittu ja 3. tuotantokauden uusinnat tulevat lauantai-iltapäivisin.

Nefertiti

Olen mäkin tuota joskus seurannut, mutta en nyt mahdottoman tiiviisti.
Jos nyt sitten kertoisit omiakin mielipiteitäsi, sillä olisi toki kiinnostava tietää mitä itse pidät sarjasta ja kuka on suosikki hahmosi jne.
Pelkkä "mainos" teksti ei kerro muuta kuin sarjan nimen ja oleelliset asiat siitä.

Mutta siis joskus alkuaikoina tuokin oli hyvä ja oli vielä siinäkin vaiheessa kun Piper tuli mukaan, mutta kaikkein viimeisimmät osat on minuta menneet vähän ihmelliseksi touhuksi.
Sama juttuhan kävi x-file:sille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Charmed

Voi kertoo mitä vai,minä en yhtään keksi hyvää aiheta.

Mina

Todella hyvä sarja! Vähän harmittaa että Prue sitten kuoli, mutta kaipa Shannen Doherty sai vain ansionsa mukaan :D Paige on lempparinäyttelijäni sarjassa, onneksi tuli mukaan.. Harmittaa ettei tuotantokausia ole enempää suomessa näytetty
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Mikä aiheen aloittajalla oli pointtina tässä?
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."