Esittelyketju

Aloittaja Nefertiti, 16.08.07 - klo:21:49

« edellinen - seuraava »

Phrase

Täytyypä ihan sanoa, että tervetuloa joukkoomme sakeaan, vaikken ehkä ole se kaikkein sopivin tähän tehtävään (siis toivottelemaan uusia kasvoja paikalle, kun itsekin sen verran uusi käyttäjä täällä olen).

Aloitan tutustumisen moralisoimalla tupakan ja alkoholin vaaroista, mutta sanon heti kättelyssä sivulauseessa, että eihän se minun asiani ole. :)

Kuvailet itseäsi ujoksi, kylmäksi ja välinpitämättömäksi, mutta ensisilmäyksellä sain sinusta aivan päinvastaisen kuvan. Ehkäpä tämä oli vain harkittua kaksoisviestintää, tai sitten asia on samoin kuin omalla kohdallani, että vaikka olenkin suhteellisen ujo, jostain syystä on helppoa ja vapauttavaa häröillä täällä nimimerkin suojissa.. Taidanpa muuten kohta pyytää jotakuta modeista tulemaan hätiin, etten enempää ehtisi täällä omia ikäviä ominaisuuksiani paljastamaan. ü

No joka tapauksessa, aina on kivaa saada tänne uutta verta, vaikka on toki nautittavaa lukea kokeneidenkin käyttäjien uskollisia postauksia milloin mihinkin aiheeseen. Suokaa anteeksi, että olen itse niin laiska kommentoimaan kirjoittelujanne, että usein saattaa vaikuttaa siltä, etten tätä paikkaa läsnäolollani juuri kunnioita. Toisaalta, ehkä se on juuri siunaukseksi tälle keskusteluyhteisölle ja sen maineen sekä keskustelun tason pelastukseksi ja parhaaksi. Tässä siitä kouriintuntuva todiste.

Mutta siis, tervetuloa!
Totuus on tarua ihmeellisempää.

susi-ihminen

Kiitokshia! (Olen kullut, että hyviin tapoihin kuuluu kiitellä, joten hoiretaan sekin nyt tässä samalla.)

Lainaus käyttäjältä: Phrase
Kuvailet itseäsi ujoksi, kylmäksi ja välinpitämättömäksi, mutta ensisilmäyksellä sain sinusta aivan päinvastaisen kuvan. Ehkäpä tämä oli vain harkittua kaksoisviestintää, tai sitten asia on samoin kuin omalla kohdallani, että vaikka olenkin suhteellisen ujo, jostain syystä on helppoa ja vapauttavaa häröillä täällä nimimerkin suojissa..

Aivan, juuri sitä se on. Tuntemattomana tuntemattomille on tosiaan helppoa ja vapauttavaa avautua, paljastaa itsestään sellaisiakin asioita, joista ei tule ikipäivänä puhuneeksi lähimmäistensä kanssa - ilmankos tätä koko ajan enemmän ja enemmän harrastetaan.

Rumaksi offiksi mäni, olen pahoillani.
Kauneusko makuasia?

nocturna

Hei, olen 18v jätkä, ihkauusi jäsen ja esiinnyn tällä nickillä aika lailla kaikilla foorumeilla missä olen.. Muuten on eri tunnukset kaikkialle. Mut foorumeis on aina tää.. Eli joo hei vaan, liityin koska täällä oli aika paljon keskustelua kaikesta yliluonnollisesta ja omien kokemusten kautta kaikki sellainen on alkanut kiinnostaa pirusti.

Mina

Tervetuloa uusille :) En miekään niin wanha täällä ole että minun asiani välttämättä olisi toivotella tervetulleeksi, mutta eikö ole pääasia että joku sentään toivottelee? :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Luge

Mortong kaikille! Luge-nickin takaa löytyy 23-v. kontrollialalla (okei, vartijana, kontrolliala kuullostaa vaan hienommalta :)) töitä tekevä jyväskyläläinen mies. Avopuoliso löytyy joka tosin on nykyään viikot toisella paikkakunnalla opiskelemassa. Harrastuksiin kuuluu jalkapallo ja itsensäpuolustuksen harjoittaminen (sanallinen ja fyysinen :)) sekä yritän aloitella soittelemaan kitaraa kavereiden innostamana. Ajattelen asiaa silleen, että ei kai koskaan ole liian myöhäistä, nelikymppisenähän voisin jo vähän osatakin soittaa :) Parin kaverin vedot vaan meinaa vetää mieltä mustaksi, kun ovat hiukan lahjakkaampi noihin soittohommiin. Tulee aina fiilis, että voi moro, eihän tuollaista opi koskaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta. Musiikkimakuna parhaiten kolahtaa metallin lajit mutta hyvää musaa oon kuullut genrestä kuin genrestä.
Muut ovat sivuneet tuota päihdeaihetta aika hankasti; en polta mutta alkoholia juon noin pari kertaa kuukaudessa. Riippuu miten on menoja :)
Luonteesta sen verran, että oon melko sosiaalinen eli puhua pälpätän enemmän kuin ihmiset jaksaa yleensä kuunnella mutta  osaan kyllä kuunnella muitakin. Oon sit kuitenkin jossain määrin pohdiskeleva ihminen enkä nyt onneksi kaikkia ajatuksiani tuo julki. Joskus joudun siltikin miettimään jälkeenpäin, että pitikö nyt taas möläyttää jotain noinkin järkevää, että eikö koskaan voisi vaan olla hissuksiin :)
Lemmikkinä on ylipaksu 3,5-vuotias marsupoika.

Luge

Tavallaan offtopic mutta olisi kysymys Theevilonelle. Laittelet joitain pätkiä sun tekstistä kursivoituna, miksikä? En tiiä mistä mutta tulee sellainen tunne, kun noita lukee, että jokin muu sanoisi puhuisi ne sun puolesta. Että ne kursivoidut pätkät tulisivat ihan jostain ylimaallisesta :)
Tuli muuten deja vu tätä kirjoittaessa jonka mukaan oon kirjoittanut tämän ennenkin ja silloin vastaukseksi tuli jotain äkkäilyä :)

Floora

Lainaus käyttäjältä: Luge - 27.11.08 - klo:10:26
Harrastuksiin kuuluu jalkapallo ja itsensäpuolustuksen harjoittaminen (sanallinen ja fyysinen :)) sekä yritän aloitella soittelemaan kitaraa kavereiden innostamana. Ajattelen asiaa silleen, että ei kai koskaan ole liian myöhäistä, nelikymppisenähän voisin jo vähän osatakin soittaa :) Parin kaverin vedot vaan meinaa vetää mieltä mustaksi, kun ovat hiukan lahjakkaampi noihin soittohommiin. Tulee aina fiilis, että voi moro, eihän tuollaista opi koskaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta. Musiikkimakuna parhaiten kolahtaa metallin lajit mutta hyvää musaa oon kuullut genrestä kuin genrestä.

Heippahei ja tervetuloa tähän joukkioon.

Tuohon on pakko sanoa tuohon soittamiseen että itselläni sama fiilis piirtäessä ja maalatessa :) kun näkee hyvän työn tekee mieli pistää omat kierrätykseen! Toisaalta itseni vuoksihan sitä teen ja tosiaan, yrittänyttä ei laiteta!

Lainaus käyttäjältä: Luge - 27.11.08 - klo:10:26
Muut ovat sivuneet tuota päihdeaihetta aika hankasti; en polta mutta alkoholia juon noin pari kertaa kuukaudessa. Riippuu miten on menoja :)

Eipä ole tullut mieleen kirjottaa päihteistä ja paheista :) pitäisi muutenkin päivittää omat tiedot kun lueskeli tuota omaa pätkää vuoden takaa:

Eli ikää siis vuoden enemmän kuin vuosi sitten. Sinkku ollut kohta vuoden (waaaves). Tykkään piirtää, maalata, kuunnella monenmoista musiikkia (tällä hetkellä joku dark wave hc trance-kausi päällä), lukea paaljon kirjoja, ulkoilla ja olla vaan. Sihteerinä työskentelen ja yksin asustelen leppäkerttujeni kanssa. Alkoholia kuluu mutta vain viikonloppuisin, olen tällainen hyvää seuraa rakastava joskin hieman ujo kantapeikko. Viikolla olen nätisti.. yleensä. Välillä on ihana vain istua perheen (toisin sanoen äidin ja tämän miehen) kanssa kotiruokaa syöden, viiniä juoden ja aiheesta kuin aiheesta keskustellen (lue väitellen) kun taas välillä kaipaa vaan sitä kevyttä hömppäörvellystä kantiksen loossissa lonkero kourassa, rock-bändin soittaessa niin ettei omia ajatuksiakaan kuule. Mielipiteitä on enemmän kuin itse edes aidan keretä käsittää ja kärkkäästi niitä myös esittelen joten älkää pahastuko jos hyökkäävän oloisesti täällä välistä kirjoittelen, muistan kuitenkin myös sen että ei ole oikeaa tai väärää mielipidettä vaan ainoastaan erilaisia sellaisia. Pidän myös luonnosta ja olen jossain määrin aika maanläheinen vaikka olenkin myös sinut tämän pääkaupunkiseudun vilinän kanssa.
Strange but not twisted

Killahead

Mä oon 16v. tyttö jostain päin Etelä-Suomea (en kerro tarkemmin), tykkään kauhuleffoista (ja muistakin elokuvista), mun lempparileffoja on Jurassic Park, James Bondit, The Thing,  Dracula (se mikä on tehty 1992), Alienit, Predator, Halloween, The Village, The Simpsons Movie,... (tätä listaa vois jatkaa aika kauan), lempparibändejä on Lordi, W.A.S.P., Teräsbetoni, Sturm Und Drang, Bon Jovi, Dingo ja KISS. Lempparijuomia on kahvi ja Coca-Cola. Näistä linkeistä löytyy mun tekemiä videoita:
http://www.youtube.com/watch?v=sG9DnkY6U-8
http://www.youtube.com/watch?v=6NqiCTHdkBg
http://www.youtube.com/watch?v=gxZ27nhIlWo
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Ugh! Flooran innostamana päivittelen itsekin sitten tätä omaa esittelyäni.. Jonkunverran ikää tullut enemmän, eli 20vee olen tällä hetkellä, omistan 2 norjalaista metsäkissaa (mamman omat hirviöt <3) Fin*Louhelan Dantrag ja Fin*Louhelan Deifontes, tottelevat paremmin nimiä Dani ja Defi, sitten toistaiseksi faunaboksista löytyy maan matonen, elikkäs viljakäärme, oletettavasti tyttö eli Jinx.. Tai Jinxy, mielialasta riippuen :D Asustelen Hämptönissä, jaaa tällä hetkellä töissä citymarketin Sonera Pisteellä ihan myyjänä, vai mikä se on.. Kuitenkin :D Autokin löytyy, vm. -99 Opel Astra Club, 1.6 16v konheella, sekin romuläjä syö ihan liikaa vieläkin.. Harrastuksiin kuuluu kissanäyttelyt, ratsastus ja lukeminen :) Aijjuu, avokkikin löytyy tuosta pyörimästä, just äsken sain pusun!
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 21.01.08 - klo:03:08
Hmm hmm. Kyllä kait minäkin uskallan jotain kertoa itsestäni, en vielä ollut. o.o Elikkäs elikkäs asustelen Oulun läänissä täällä pahassa paikassa Teiltä piilossa. Ikäni vaihtelenee viisivuotiaasta pikkulapsesta aina sinne vähän alla kahteenkymmeneentuhanteen. Niin, Opettajani on 20 000 ja risat. Hän ei ole ollut maisemissa, mutta olen kyennyt oppimaan Maailmaa ja Itseäni ilman häntäkin. Tietysti minulla on sitten tutkiva Opettajani, joka on todella mukava ja jolta opin myös asioita. Toivottavasti hänkin minulta. Miksi jotkut inhoavat Opettajia?

Asustelen siis täällä ja vietän aikaani nukkuen (ja unia katsellen), syöden, kävellen, lukien, työskennellen (Opettamisen ja Kasvattamisen parissa. Olen miettinyt jopa ihan kouluopettajan opintoja), koneillen (välillä huomaa olleensa liikaakin) ja tietysti olemalla Oppilas. Minua kiinnostavat ihan liian monet asiat eikä aika riitä millään. Suurin osa kuluu varmaan jo pelkästään siinä että suunnittelen, mietin ja alustan. Pidän suunnittelusta, mutta en oleta että monikaan toteutuisi. Joskus - nykyään liiankin usein - mietin asioita, murehdin ja stressaan. Ei saisi, mutta...

Ihmissuhteista sen verran, että on perhe ja ystäviä. Paljon sitten vielä kavereita ja tuttujakin. Nyt olen ottanut elämäntehtäväkseni alkaa järjestelemään kotiani selkeämmäksi ja paremmaksi. Samalla järjestän itseänikin. Parantumiseni vaatii kaikenlaisien asioiden käsittelyä ja välillä huomaa että on ihan kamalan herkkä tunteille, mietteille, ajatuksille ja toisten käyttäytymisille ja teoille.

Juplin.nettiin tutustuin jo muutamia aikoja sitten myytit-osaston kautta Googlen avulla. Siellä sitten kerta toisensa jälkeen kävin ja lueskelin juttuja, sitten jossain vaiheessa uskaltauduin foorumillekin. Pari silloista käyttäjää jäänyt Jupen lisäksi mieleen aika hyvin. Nykyisetkään ei ole hullumpia. :)

Ah hah lainaanpas itseäni. Ensinnä korjaus viimeiseen kappaleeseen: ei siellä, vaan täällä.
En pidä päihteistä (paitsi suklaasta, mutta se ei olekaan päihde!:)). Hauskaa on ollut ihan ilmankin + kotiolot ovat olleet välillä tarpeeksi kosteita (alkoholi), joten en näe enää mitään syytä miksi minunkin täytyisi. Varsinkin kun on saanut jonkinlaista vihiä millaista se kaikki on "parhaimmillaan". Ruokaviiniä ja sen sellaista kyllä menee, mutta kohtuudella (eli mikään känniörvellys ei kuulu tapoihin :P). Tupakka jo haisee pahalle - varsinkin nyt kun ravintoloissa ei saa polttaa - ainakaan joka paikassa. Stressi tuntuu olevan ... noh, jos ei poistumaan, niin ainakin erilaistumaan päin. Se ei ole enää niin vallitsevaa. Elämäkin maistuu (yllättäen) mielenkiintoisemmalle kun ei tarvitse miettiä kaikenlaisia juttuja. Tokikaan en ole välinpitämätön. Opettajani on taas maisemissa joten silläkin saralla tuntuu olevan jännää, kun ei vielä oikein tiedä mitä kaikkea hän keksiikään. Olisikin tarkoitus vaihdella kuulumisia - vai opetuksia :p kunhan löydämme yhteistä aikaa.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mustang

Täällä on pyörinyt niin paljon uusia käyttäjiä jotka eivät ole jostain syystä uskaltautuneet kirjoittelemaan, niin nostanpa tämän ketjun täältä taas esiin. Ehkä esittäytymällä olisi helppo aloittaa foorumilla pyöriminen. :) Huomasin myös jokin aika sitten, etten ole itsekään kunnolla esittäytynyt.

Täytän tänä vuonna 20 vuotta, olen Pirkanmaalainen naispuolinen ihmisen alku. Valmistun ensiviikon lauantaina parturikampaajaksi ja ylioppilaaksi neljä vuotta kestäneen urakan jälkeen. Minulla on kissa ja akvaario ja eläimet ovat muutenkin tärkeä osa elämääni. Harrastan lukemista, kirjoittelemista, tietokoneilua, käsitöitä, musiikkia kaikissa sen eri olomuodoissa, ratsastusta, erilaisia itsepuolustuslajeja (mikä sattuu milloinkin kiinnostamaan) ja olen hyvin paljon mukana paikkakuntani järjestötoiminnassa ja koulussakin olin eräänlainen aktiivi. Elokuvia myös katselen hyvin vaihtelevasti, välillä en juuri mitään, välillä sitten taas oikein urakalla. Piirtelin aikoinani paljon, mutta se on ollut jo hyvän aikaa valitettavasti katkolla satunnaisia inspiraatioita lukuunottamatta. Pelailen myös kaikennäköistä sille päälle sattuessani, usein poikaporukalla.

Kosmetiikka ja kengät ovat minulle jonkinasteinen intohimo ja pakkomielle. Monikaan asia ei saa minua yhtä iloiseksi, kuin uusi kenkäpari tai jokin uusi hyväntuoksuinen voide. En kuitenkaan jaksa muulla tavoin aina panostaa ulkonäkööni. Minulla on poikaystävä, jonka kanssa olen seurustellut yli 3,5 vuotta ja käytännössä asun tällä hetkellä hänen luonaan, vaikken ihan vielä taloudellisista syistä olekkaan vaihtanut omaa osoitettani hänen luokseen. Olen hyvin sosiaalinen luonteeltani ja aika spontaani menojeni kanssa. Rauhallinen koti-ilta saattaa minuutissa vaihtua siihen, että lähden jonnekin jonkun ystäväni kanssa ja palaan takaisin vasta aamuyöllä.

Huonojen kokemusteni vuoksi en juuri käytä itse alkoholia, vaikka ryyppyjuhlia usein kiertelenkin. Osaan olla aika vainoharhainen ja iltaisin on välillä hankalaa, kun olen jatkuvasti huolissani läheisistäni. Toisaalta olen myös ison osan ajasta hyvinkin ulospäinsuuntautunut persoona ja pidän seurasta. Toisaalta taas olen samaan aikaan hyvin ujo, mikä tekee elämästäni hankalaa. Minulla on selkeät mielipiteet ja kerron niistä välillä turhankin innokkaasti muille. Koen itse olevani aika sanavalmis henkilö, enkä aina osaa pitää suutani kiinni tilanteissa, joissa se olisi eduksi. Olen myös hyvin lapsenmielinen ja toisaalta kauhean pikkuvanha. Persoonani on jatkuvasti ristiriidassa itsensä kanssa, mutta minä ja läheiseni olemme siihen tottuneet. Olen myös aikamoinen tyttöpoika ja hyvin iso osa kaveripiiristäni koostuu pojista. Olen kasvanut poikien kanssa ja ehkä siksi koen pojat monesti helpommiksi ystäviksi. Toisaalta poikien kanssa on välillä ihanaa olla porukan prinsessa, toisaalta taas on mukavaa välillä olla "yksi pojista". Välillä kuitenkin ilta kikattavan tyttölauman kanssa tulee tarpeeseen, kun pojille ei voi kertoa ihan kaikista huolistaan.

Minut tunnetaan usein vaihtuvasta tukkamallistani, ulkopuolisia ihastuttavasta naurustani ja yllytyshulluudestani. Olen viime vuosina kasvanut ihmisenä kovasti, mutta edelleen vanha leima seuraa minua, olen joskus ollut aika rasittava kersa. :) Osaan nauraa itselleni (ja muille tottakai) ja minusta välillä löytyy syvällisempikin puoli.

Huh, tulipa ankara luonneanalyysi. :D Liikaa kiinnostuksen kohteita, että alkais kaikkia yhteen viestii luetteleen.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Huhhui. Pitäishän sitä varmaan itsensäkin uskaltaa esitellä.

Joo moro. Oon Päärynä (aka Pärsky, Pääry, Luzi[a {Perhostyttö}] ja Pinja), 13 vuotta mittarissa. Synttärit on kesäkuun viiminen päivä ja oon aikamoinen näky ystävieni kesken. Oon hypännyt yhden luokan ylitse, koska mä olin ylilahjakas tai jotain, mutta itseäni en pidä nerona tai edes suurimmasta osasta aikaa älykkäänä. Nyt oon siis kahdeksannella luokalla. Oon aika paha pilkkuseksuaali ja yritän aina parhaani mukaan välttää kirjotusvihreitä.

Mä oon syntynyt Tampereen keskussairaalassa aikoinani ja nyt asustelen Lempäälässä. Harrastan kirjoittamista, lukemista, pilkunraiskaamista, tietokoneella istumista, laulamista ja pianonsoittoa sekä ratsastusta. Mä oon ihan hemmetin vahvatahtoinen persoona ja mun kanssani tappelut yleensä päättyy nyrkiniskuun tältä suunnalta. Tai ainakin uhkaukseen. Mä rakastan mm sellaisia bändejä kuin AFI (a fire inside, aw, fuck it, a.f.i.) ja HIM. Pelaan simssiä aina silloin tällöin ja oon fanittanut kyseistä sarjaa jo kuusvuotiaasta lähtien.

Mun absoluuttisia palvonnankohteitani on lyriikoiden opettelu ulkoa, Skandinaavinen mytologia sekä kaikkein tärkeintä, vampyyrit. Mä en siedä sitä, että Twilightin keijuja sanotaan vampyyreiksi ja Anne Rice on kirjoittanut mun henkilökohtaisen Raamattuni. Oon aika seko ihminen uskoessani, että vampyyrit on todellisia, mutta ei kai sille mitään voi.

Oon streittari. Streittari on vähän sama kuin absolutisti, mutta streight edgen edustajat kuuntelevat punkkia. Musta on niin inhottavaa kun nämä kaks termiä sekoitetaan toisiinsa ja se saa veren kiehumaan mun suonissani.

Mun idoleitani on mm Davey Havok, Tom Cruise sekä Brad Pitt. No, eipä tässä varmaan muuta ihmeellistä ole, kuin että epäilen, että mulla on Asperger tai Tourette ja joskus mulle tulee kohtauksia, joista en jälkeenpäin muista mitään.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 08.04.11 - klo:20:58
Huhhui. Pitäishän sitä varmaan itsensäkin uskaltaa esitellä.

Joo moro. Oon Päärynä (aka Pärsky, Pääry, Luzi[a {Perhostyttö}] ja Pinja), 13 vuotta mittarissa. Synttärit on kesäkuun viiminen päivä ja oon aikamoinen näky ystävieni kesken. Oon hypännyt yhden luokan ylitse, koska mä olin ylilahjakas tai jotain, mutta itseäni en pidä nerona tai edes suurimmasta osasta aikaa älykkäänä. Nyt oon siis kahdeksannella luokalla. Oon aika paha pilkkuseksuaali ja yritän aina parhaani mukaan välttää kirjotusvihreitä.

Mä oon syntynyt Tampereen keskussairaalassa aikoinani ja nyt asustelen Lempäälässä. Harrastan kirjoittamista, lukemista, pilkunraiskaamista, tietokoneella istumista, laulamista ja pianonsoittoa sekä ratsastusta. Mä oon ihan hemmetin vahvatahtoinen persoona ja mun kanssani tappelut yleensä päättyy nyrkiniskuun tältä suunnalta. Tai ainakin uhkaukseen. Mä rakastan mm sellaisia bändejä kuin AFI (a fire inside, aw, fuck it, a.f.i.) ja HIM. Pelaan simssiä aina silloin tällöin ja oon fanittanut kyseistä sarjaa jo kuusvuotiaasta lähtien.

Mun absoluuttisia palvonnankohteitani on lyriikoiden opettelu ulkoa, Skandinaavinen mytologia sekä kaikkein tärkeintä, vampyyrit. Mä en siedä sitä, että Twilightin keijuja sanotaan vampyyreiksi ja Anne Rice on kirjoittanut mun henkilökohtaisen Raamattuni. Oon aika seko ihminen uskoessani, että vampyyrit on todellisia, mutta ei kai sille mitään voi.

Oon streittari. Streittari on vähän sama kuin absolutisti, mutta streight edgen edustajat kuuntelevat punkkia. Musta on niin inhottavaa kun nämä kaks termiä sekoitetaan toisiinsa ja se saa veren kiehumaan mun suonissani.

Mun idoleitani on mm Davey Havok, Tom Cruise sekä Brad Pitt. No, eipä tässä varmaan muuta ihmeellistä ole, kuin että epäilen, että mulla on Asperger tai Tourette ja joskus mulle tulee kohtauksia, joista en jälkeenpäin muista mitään.

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan Päärynäpostia. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Päärynä

Aah, päivittää voisi varmaan seuraavia asioita listasta:
1. Bändikasaan on eksynyt mm Blaqk Audio, Indica ja Garbage.
2. Ikää on sen 14.
3. Ysillä mennään.
4. Siirtymäisilläni vegetarismiin.
5. Idoleita Davey Havok ja Ville Valo.

Morojes ilkimys! Uusia viestejä saat odotella ainakin siihen, että saan vähän nukuttua :)

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 22.09.11 - klo:18:49
Aah, päivittää voisi varmaan seuraavia asioita listasta:
1. Bändikasaan on eksynyt mm Blaqk Audio, Indica ja Garbage.
2. Ikää on sen 14.
3. Ysillä mennään.
4. Siirtymäisilläni vegetarismiin.
5. Idoleita Davey Havok ja Ville Valo.

Morojes ilkimys! Uusia viestejä saat odotella ainakin siihen, että saan vähän nukuttua :)

Tokikin olin auttamattoman myöhässä edellisen postaukseni kanssa, mutta koitellaan tosiaan pikkuhiljaa heräilllä! :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."