Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Mustang

Unia teillekin. Itselläni taitaa (taas) mennä tänään myöhään ideoidessa ja kirjoitellessa. Ennen kolmea en ole kertaakaan päässyt tällä viikolla nukkumaan, vaikka herätys on ollut joka aamu seitsemältä. Ei malta, kun on kerrankin kirjoittamisen suhteen kauhee draivi päällä. :D Mistä sitä tietää, vaikka huomenna taas ei yhtään inspais, enkä kirjoittaisi taas yhtä ainutta sanaa moneen kuukauteen. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Jepjep, silloin kannattaa kirjoittaa kun on kirjoituskuume päällä, eikä sitä kait voi olla kirjoittamatta silloin vaikka yrittäiskin :D
Hauskaa ja luovaa yötä sitten vaan...

-----------)) Prinsessa painuu nukkumaan..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#137
Kauniit unoset siullekin. :)
Toivottavasti pidit noista meidän kirjotelmista. On siinä vähän ajan vietettä kun lueksii, vaikkei kirjoitella jaksaskaan. :)
Taidan tässä alkaa nyt sinne unille painumaan. Aamulla kumminkin läskit silmillä, taidan nousta jo siinä viiden maissa, niin ehdin aamiaisen nauttia rauhassa, ennen kuin kyyti saapuu mua hakemaan.
Muutoin olisi niin kiva kirjoittaakin, kun tavallaan sitä ideaakin olisi, mut ehkä huomenna sit. Sikäli mikäli mun koneeni ei sitä ennen levähdä. Se on nyt jo useamman päivän pitäny ihan hirveetä mekkalaa. Onneksi oon siirtäny täkeimpiä tiedostoja ulkoselle kovolle turvaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Mä päätin leikkiä vähän Sims 2:sen Body Shopilla ja loin sitten huvikseni Dani Sparklen ja toisesta tarinasta Edward MacCloudin. :)


Dani Sparkle
En nyt tiedä vastaako tämä siun mielikuvias Mustang, mutta jotakuinkin tällaiseksi mie hänet kuvittelisin tai kenties ehkä vähän Elisabeth Taylorin näköiseksi (siis silloin kun hän oli nuori)


Edward
Edwardin kuvittelin sitten tällaiseksi. :)
Noi hiukset on ponnarilla ja osa etuhiuksista on auki.

Täytyy katsoa jos tässä illan tai yön aikan intoutuis kirjoittamaankin. :)
Ai joo ja veljen vaimo sai tänään potran pojan. :) Mie olen nyt sit virallisestikin täti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ajattelin mainita, että Tuhon Enteissä olis nyt pieni jatkopalanen. Ei tullu kovin hyvää jatkopalasta, kun ajatukset oli vähän hukassa ja väsyttääkin. Suunnistankin tästä unille.
Mut jos tää nyt tois vähän elämää tänne foorumillekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Onpas hienoja kuvia Neffi :)

Mie luin tänään läpi tuon uuden rakkaus-jatkiksen, ja pidin kyllä kovasti. Luin myös Mustangin jatkot tuohon Dani Sparkleen, ja täytyy sanoa, että varsinkin noista viimeisistä jatkoista tykkäsin, hienoa tekstiä^^ Mie en ymmärrä, miksi vähättelit omaa tapaasi kuvata eroottisia kohtauksia, kun osaat selvästikin niitä kirjoittaa :)

Tarkoitukseni oli, että kirjoittaisin tuota Rakkauden tähden -tarinaa, mutta jostain syystä en saanut sitten mitään aikaiseksi. Paperille syntyi vain ihan toisenlaista juttua, joten taitaa vielä tuo jatkojen kirjoittelu olla edelleen minun osaltani jäissä. Pahoittelen..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#141
No kirjoitat, sitten kun saat ideaa ja jos et saa idoita Rakkauden Tähden jatkikseen, niin onhan tuossa muitakin mihin kirjoittaa, jos ideoita sattuu olemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitos kovasti, Nuubialainen. :) Oon kyllä myös maininnut, ettei mulla ole kykyä arvoida itseäni objektiivisesti. :D Se pitää täysin paikkaansa. Yläasteella ihmiset oikein luuli, että haen huomiota sillä, että vähättelen itseäni, vaikka kyse olikin lähinnä siitä, että mielessäni oli oli joku tietty kirjailija tai yksittäinen kirja, joka oli kuvannut jonkin asian juuri sellaisella tavalla, mihin itsehalusin kyetä. Ja kun en sitten kyennyt, niin pettymyshän siitä tuli. Lisäksi tämä huono itsetunto vaikuttaa niin, että on vaikea uskoa itsestään kovin paljon hyvää, ennen kuin joku sanoo siitä ääneen. Ja silloinkin tulee mietittyä, että yrittiköhän tuo nyt vaan olla kiltti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ohimennen ilmaisen, että Rakkauden Tähden jatkis sai jatkopalan. :)

Mustang, itsellä jotenkin samanlaisia fiiliksiä. Huono itsetunto tosiaan. Mutta joo, siun tekstis on hienoa ja tuota Dani Sparklea on ollu kiva lukea. Samoin Nuubialaisen Prinsessan tekstit on hienoa luettavaa joka kerta. Minä tykkään ja kun tuntuu että nyt meillä kolmella, kyllä sinäkin Mustang ja Nuubialainen, menevän kirjotukset hienosti yksiin, ettei aina meinaa muistaa, et kuka kirjoitti ja miitä. :D

Viikonloppuna oli vähän hiljaista, vaikka mä yritinkin raapustaa jatkoa tuohon Tuhon Enteisiin. Mut jospa tuo nyt sit viikolla tuosta vähän vilkastuisi jälleen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itse olin yöt töissä ja eilen Savossa tapaamassa miehen sukulaisia, siitä mun hiljaisuus. Lisäksi olen vähän umpikujassa Sparklen kanssa, sillä se lähenee loppuaan ja minä en tahtoisi lopettaa sitä ihan vielä. :D Tiedän kyllä, etten voi jatkaa sitä sisällön kustannuksella. Pitäisi vain kehitellä se loppu nyt ja vielä sillätavalla, ettei liika siirappi saa ketään oksentamaan.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No toivottavasti se jotakin keksit Sparkleen. Edelleenkin, nuo mun kirjotukset on vapaasti käytössäsi jos niin haluat. Ja jos tuntuu ettei ajatus Sparklen suhteen oikein toimi, niin kirjoita sitten välillä jotain muuta. :)
Päätit nyt sit mitä tahansa, niin minä odotan mielenkiinnolla, että mitä Danille tapahtuu ja saako hän ja Jack toisensa vai vieläkö se blondi sotkee asioita ennen kuin tulee the happy end. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Oi että. Kauniin pätkän olit kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa. Niin kauniin ja tosin ihanasti kuvaillut. Kyllä sie vain yhä osaat. :)
Täytyykin ottaa pätkä talteen ja miettiä, että mitä seuraavaksi, jollei siis esimerkiksi Mustang ehdi kirjoittaa jotain. No ihan sama kuka tai kumpi meistä kirjoittaa, kun te molemmat osaatte kirjoittaa niin ihanasti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Sain sitten kuitenkin kirjoitettua jotain pientä eilen, vaikka hetken näytti, etten saa yhtään kirjoitusrauhaa kun tytöt pyöri ympärillä, porukat kävi kahvilla istumassa ja sitten oli vielä katsottava sitä telkkuakin. Nykyään tuntuu, että kirjoitusrauhaa ei löydy ennen kuin tytöt nukkuu ja sitten onkin liian väsynyt tekemään yhtään mitään..

Kiitos kilteistä sanoistasi Neffi, sie jaksat aina niin kovasti kannustaa :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#148
Tottakai mie kannustan, kun kerran niin hienosti kirjoitatte, niin sinä, kuin Mustangkin. :)

E:// Kirjoittelinpa sitten jatkoa pariin jatkikseen, kun vähän idean tapaista sattui olemaan. Odotan innolla, että mitä te keksitte jatkoksi, jolle minä satu saamaan uutta ideaa sitä ennen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hmm.. tulipa sitten vähän käytyä tuota Rakkauden tähden-jatkiksen viimeisintä jatkopalaa uudelleen läpi, kun huomasin vähän kämmejä taasen ja muita epämääräisyyksiä. Nyt pitäs olla ihan ok.
Tänään en sen enempiä taida jaksaa kirjoitella, enkä huomisestakaan tiedä, kun on pitkä päivä taas. Kolme kohdetta vaihteeksi ja pitkät välimatkan niin et oon varmaan melko myöhään kotona. No jos en nyt aivan rättipoikki ole ja ajatus kulkee, niin saatan kirjoittaa jatkoa johonkin, muussa tapauksessa en.
Kirjotelkaa sitten te, jos ideaa ja inspiraatiota vain sattuu olemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.