Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Taisin jättää sen aika mielenkiintoiseen kohtaan. :)
Tosin en taida enää tähän aikaa kirjotella enää, jollei inspis iske. Toki siekin kirjotella saat, jos ideaa ja inspistä yhä piisaa.
Jätin iselle toistaiseki muhimaan, että mitä nuo kaksi keskustelisivat keskenänsä, mikäli siis Edward sopivasti tulisi tajuihinsa. :D
Mutta joo tuossa on tietynlaista tunnelmaa ja joo innostuin vähän liikaakin kuvailemaan sitä vuodetta, mutta tuli siitä vain tuollainen mielikuva. :)

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Äh... Lukaisin tuon sun eilisen Dani Sparkle jatkopalan ja tosiaan saa edelleenkin suremaan Danin puolesta. Juuri kun se oli päättänyt mitä haluaa, matto vedettiin alta. Ilkeää. Toivottavasti nuo kaksi vielä löytää toisensa.
Vai meinasitkos, että tuossa vielä tulee jotain tapahtumaan ja Jack pelastaa Danin ja lemppaa sen blondin? Vai teetkö jotakin synkempää? :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tänään saan varmaan uuden pätkän valmiiksi. Siinä tullaan menemään taas jo ihantoiseen suuntaan. Ajattelin jonkinmoista semionnellista loppua. Ehkä tarvitaan uhrauksia, jotta päästään haluttuun lopputulokseen. Tai jotakin. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ooooh. En malta odottaa. :)
Toivottavasti onnellinen loppu, ilman ylimääräistä siirappia. :) Tai siis, no miten vain. Siehän se kirjoittaja olet. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mä en vamaan osaisi tehdä surullista loppua, vaikka haluisinkin. :D Oon niin optimisti jotenkin. Rankat ja epäreilut tarinat vaatii onnea loppuun, koska niin on mahdollista tehdä. Oikeassa elämässä kun ei saa päättää. :) Muistitikku jäi kotiin, en siis voi kirjoittaa töissä luppoaikoina, täytyy odottaa kotiinpääsyä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No voihan harmi. No jos sitä sitten itte koettas jotakin saada aikaiseksi tuohon Rakkauden Tähden jatkikseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, kuten näkyy, sain aikaiseksi pienen pätkäsen tuohon jatkikseeni. :)
Tais tulla vähän öm... melodramaattinen nyyhkypätkä. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ihanan kaunis ja koskettava pätkä Mustang. Siis aivan uskomattoman ihana ja aaaaaws. Tässä jo odotan innolla jatkoa. Kyllä sie vain osaat kirjottaa. :)
Melkein täällä saa pyyhkiä silmäkulmiaan, kun oli niin koskettava pätkänen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ei ole täysin mahdotonta, että tänään laittaisin vielä yhden pätkän. Itsestä tuntuu, etten saa mielelleni kunnolla rauhaa, ennen kuin oon saanut tän kirjoitettua loppuun saakka. Meni siihen sitten kuinka monta päivää vain. Kiitos kivoista kommenteista taas. :)

Unohdin kokonaan kertoa, että luin sun tän päiväisen pätkän siitä uudesta jatkiksesta. Voi tätä rakkauden määrää, niin lukemalla, kuin kirjoittamallakin. :D Ihan tässä sydän pakahtuu.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Thanks. Meinasi vähän mennä siirapiksi, niin piti vähän itteetä toppuutella. :D Mutta kyllä mie tuohon jotain keksin, jollei joku muu ehdi sitä ennen tuota jatkamaan. :)
Jotain ideaa olisi, mitä Markiisiin tulee. Hän kun edelleen haluaa juonitella. Ajattelin hetkellistä vallanvaidon tapaista, muuta pahaa mitä Markiisi voisi tehdä ennen loppua. Ja minä otan itseäni niskasta kiinni ja yritän kerrankin tehdä onnellisen lopun. :)
Juuh, olen jostain syystä romanttisella tuulella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

En ihmettele, itse olen kaksi päivää suotanut näppäimistölläni siirappia, kuunnellut sitä kuulokkeistani ja ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, olen lukenut kaksi harlekiini-pokkaria. :D Kevättä rinnassa, anyone?

Salaliittoteoriat on ihania.Itse rakastan hovitarinoita ja niissä esiintyvää kaksinaamaisuutta ja juonittelua. En tosin usko että osaisin itse kirjoittaa sellaista paria pätkää enempää. Mun mieli ei ole tarpeeksi monimutkainen. Mun teksti on aika suoraviivaista, vaikka mielikuvitusta löytyykin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Krhm... Paljastus. En minäkään mitään erityisen monimutkaista osaa kirjoittaa. Melkein kopioin ja muutelen jotain elokuvista, kuten Robin Hoodista, Kolmesta Musketööristä ja Monte Criston Kreivistä.
Mä olen alkanut ajatella, että jos tuo mun stoorini sijoittuisi jonnekin 1600-1700 luvuille, jolloin oli jo jonkinlaisia käsiaseita, musketteja ja tykkejä, periteisempien miekkojen ja jousien lisäksi. Mä olen aina rakastanut 1600-1700 lukua, barokkia ja rokokoota. Ne asut on ihania ja sen aikainen musiikki, upeat palatsit, koristeet ja ja... toki hovien sisäiset juonittelut, muistammehan kuinka ranskan kuningasparille kävi aikoinaan. Pää poikki.
En tosi aivan niin julma ajatellut olla. Ehkä teen Edwardista sankarin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Sankarihan hän on jo valmiiksi. :) Ja erittäin sopiva siihen rooliin. Ja eikös tuota sun juonten suunnittelutapaa voisi kutsua soveltamiseksi? Se on kirjoittamisessa hyvin tärkeää ja kaikki ei siihen kykene.

Ideani Dani Sparkleen on myös suoraan kopioitu. Katselin viime lokakuussa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa ja inspiraatio syttyi, kun Laura Voutilainen tanssi parinsa kanssa mielettömän ihanan rumban, jonka ideana oli tähtönen, joka koki kiellettyä romanssia henkivartijansa kanssa. Ne näyttivät niin ihanilta yhdessä. Sitten vain kehittelin asetelmaan tarinanjuurta ympärille.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#118
Hmm.. Njoo niinpä kai. Itsellekin tälläsia ahaa elämyksiä aina välillä tulee, joten sen vuoksi kannan nykyään kyniä ja ruutuvihkoa mukana, että voi saman tien kirjata ajatuksensa ylös, ettei ne pääse unohtamaan. Joksin josku autossa on hankala kirjottaa, etenkin jos ajetaan(työajoja) epätaseslla tiellä. :p
Mä saan tosiaan paljon ideoita elokuvista ja kirjoista, koska mä luen paljon ja katson paljon elokuvia. Ai nyt tuli mieleen yksi, joka tuo välillä paljon ajatuksia ja ideoita. Nimittäin Lancelot, ensimmäinen ritari. (Richard Gere, Sean Connery ja öäh... unohdin sen neitosen nimen, mutta hän näytteli Guinevereä). Ihana leffa, ihana romanttinen keskiaikainen tarina ja nappi osumat rooleihin. Tai no olisihan Lancelotia joku muukin näytellä, mutta kyllähän tuo Richard Gereltäkin onnistui.

Ai joo tässä iiiiso nivaska tanssii tähtien kanssa kuvia, joita hain sitten googlella, kun tympäännyin Youyubeen, joka ei sitä löytäny. Oli perhana soikoon Tuiskua täynnä. :p

Ai joo... öm... noloa, mutta tämä näyttelijä on inspiroinut mua aika lailla kirjoituksien suhteen. *Punastelee*
Mutta tuossa herrassa vain on jotakin, joka vetoaa muhun niin kovin vahvasti, vaikkei hän nyt mitään suuren suuria rooleja olekaan vetänyt, eikä ole mikään suuren luokan stara hollywoodissa. Ai joo täällä lisää aika hyviä kuvia herrasta. :)
Tosin tykkään mä Sir Christopher Leestäkin, että. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Inspiraatio on hassu asia. Kuten myös se, mikä sen herättää. Välillä se tulee kyllä niin puskista. :)

Katselin myös noita kuvia, mutta jotenkin olisin halunnut nähdä sen itse tanssin, kun en muista siitä juuri mitään. :( Tyhmä maikkari, kun on poistanut sen netistä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.