Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

#90
Höpsis. Sparklehan on ihan nätti nimi. Kliseisempiäkin kun on. Öm.. mitäs niitä nyt 1940-1950 luvuilla nyt olikaan. Ja se sen aikuinen melodramaattinen traaginen kliseinen naistyyppi. Huoh.
Sulla on vähän poikkeava, koska okei kaikkea ei tietenkään julkisuuteen tuolloin lauleltu, sillä tuohon aikaan ei kovin hyvällä useita lyhyitä tai yhden illan juttuja katsottu. Nykyisin se onkin jo ihan toinen juttu, vaikka sitä vieläkin vähän paheksutaan.
Mut mä toivon että Dani ja Jack on joskus onnellisia.
Jotenkin mulle tulee äkkiä mieleen Marilyn Monroe, tosin mehän tiedämme, että hänen elämänsä päättyi traagisesti ja siihenkin liittyy ties mitä salaliittoteorioita, melkein yhtä paljon kuin Elvikseen ja Area 51:n ja presidenttien(Lincoln(kirjotinkos mä nyt tuon edes oikein), Kennedy) murhiin. :)

Ja mitä nimiin muutekin tulee, niin kuninkaan kohdallakin jostain syytä ensimmäiseksi mieleen tulee Arthur, tuo legendaarinen Kuningas ja Markiisin kohdalla tuli mieleen vain Markiisi De Sade. :D
Okei, ehkä keksin jotain muuta, ettei tule noita historiastakin tuttuja nimiä käytettyä. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Juu, ei siihen aikaan kaikenlaisesta puhuttu. Se ei onneksi kuitenkaan tarkoita, ettei mitään ikinä tapahtunut. :) Olisi kamalan tylsä kirjoittaa muuten. En usko, että ikinä osaisin historiallisesti kaikilta osin korrektia tekstiä kirjoittaakkaan, vaikka olenkin yrittänyt tehdä taustatyöni huolella.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Juu. Todella huolellista jälkeä olet tehnyt ja ihanasti kirjoitat.
Tuossa mun uusimmassa tuotoksessani ei nyt varsinaista vuosisataa ole sanottu. En ole edes päättänyt, että mennäänkö keskiajalla vaiko vähän uudemmalla ajalla, jolloin oli jo tussareita, musketteja ja niitä varhaisia tykkejä. :)
Ehkä kallistun jälkimmäiseen, mut katsotaan nyt. Tykkään myös kovasti miekkataisteluista, joskaan en ole vielä varma, etta haluanko edes Markiisin ja Edwardin taistelevan keskenään. No sen näkee sitten kun tarina tuosta vielä etenee ja mihin suuntaan se alkaa mutkitella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Pistin nyt tuollaisen pienen sekasortoisen palasen Rakkauden tähden -jatkikseen, kun en malttanut olla pitämättä näppejäni erossa. :DD Sain myös etsittyä (mielestäni) jotenkin sopivan nime. Sen saa toki muuttaa, jos ei miellytä. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#94
painunkin heti lukaisemaan ja senkun isket vaan näppis mukaan soppaan ja sotket sitä entisestään. :)
Aaaaws. Ihana ihana pätkänen ja hienon nimen keksit Markiisille. :)
Oih. Tuostahan voisi keksiä vaikka mitä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, en sitten voinutkaan vastustaa kiusausta, joten kirjoitin pätkäsen lisää tuohon Rakkauden Tähden-jatkikseen. Odotan mielenkiinnolla, että miten tuo mahtanee tuosta edetä. :)

Mut nyt tarttee mennä kaupassa käymään, et saadaan ostettua tän päivän sapuskat. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#96
Aivan uskomattoman ihanan pätkän olit kirjoittanut Dani Sparkleen. Oih, mitä tunteita ja myrskyjä. *Huokaus* :)
Melkein tuli tippa linssiin Danin vuoksi, kun ensin oli niin ihanaa ja sit kaikki päättyi kuin seinään. *Huokaus* Mutta kuitenkin ihanaa, kaunista ja mielikuvitusta kutkuttavaa tekstiä kerta kaikkiaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Heh, kiitosta. :) Inspiraatioo on kyllä riittänyt tässä muutaman päivän aikana niin paljon, että oikein pelottaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Oleppa hyvä. Ja se on hyvä, että inspistä piisaa, kuin ettei olis olleskaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Vielä pukkaa tekstiä. :D Tämä uusin pätkä särki oman sydämeni. :( Saa nähdä, mitä tästä oikeasti tulee, kun saan tarinan loppuun. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Äääh. Se särki myös mun sydämen. Hyvä ettei tullu tippa linssiin kun luin. Ihanaa tekstiä jälleen kerran, sie osaat kirjottaa kauniisti.

Mä itse kävin vähän hiomassa tuota viimeisintä tekstinpätkästä, jonka tänään kirjoittelin tuonne Rakkauden Tähden jatkikseen, kun se tuntui aluksi hieman tökkivän.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Täytyypä todeta, että tuo pätkä toimii kyllä noin muokattuna paremmin, vaikka pidin siitä alunperinkin. Hieno oivallus tuo vala. Tuossa muodossa siihen tuli sopivasti lisää dramatiikkaa. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo no. Tuli vain mieleeni. Aattelin, että se on vaan niin shokissa tapahtuneesta, että menee hetkeksi sekaisin. Mutta saas nähdä, et miten tuosta etiäpäin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Päätin sitten jatkaa tuota tarinaani. Toivottavasti pidät pätkästä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Pidän kyllä. :) Salaliittoja, salaisuuksia ja romantiikkaa. Jatkahan samaan malliin!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.