Masters of Horror

Aloittaja Loather, 16.03.08 - klo:11:23

« edellinen - seuraava »

Loather

Perjantaiöisin tulee tällainen sarja/whatever kuin Masters of Horror. Namnamnam! Olen muistanut katsoa vasta pari jaksoa, mutta suosittelen kaikille kauhun ystäville. Oikeesti, kannattaa kattoa.
No lyö sitä turpaan!

Juplin

Joo, itse olen seurannut vissiin kolmea jaksoa lukuun ottamatta kaikki. Tasohan on hyvin vaihtelevaa, pari jaksoa on säväyttänyt omaperäisyydellään ja "laadullaan", mutta ikävä kyllä ainakin vielä enemmistö jaksoista on ollut lievästi tylsiä, eivätkä lainkaan pelottavia. Enköhän silti ensi perjantainakin tulevan jakson ääreen istahda.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

nukka_

Ite tykkään Masters Of Horrorista ja oon muistaakseni kattonu ekan tuotantokauen kokonaan. Taso on tosiaan vaihteleva, koska joka jaksollehan on eri tekijät. Mielenkiintoinen sarja siinä mielessä, että joka jakso on omanlaisensa.

Mina

Ei jaksa valvoa niin myöhään, onneks kaverilla on koneella kaikki ilmestyneet ja sen kanssa sitten kattellaan näitä jaksoja :D Aika mielenkiintosia episodeja on tullu vastaan
If only I had a heart it would break - Oh sure

Loather

Jahas... ilmeisesti sarjan esittäminen sitten lopetettiin Nelosella. Rasittavaa, viimeinki kun tuli joku hyvä sarja BtVS:n lisäksi >:(
No lyö sitä turpaan!

Julle

Itse katoin yhden jakson tuosta sarjasta, ja tykkäsin kyllä kovasti! Oisin mielellään kattonu useammanki jakson, mutta se tuli kyllä aivan liian myöhään aamuvuorolaiselle. :)  Cacca homma kyllä kun ovat sen lopettaneet. Ei vissiin riittäny katsojia?
Kari Tapio on Äijä!

SuiSeli

En oo viittuny valvoo niin myöhää ku ei oo ollu mitää tietoo minkälainen ohjelma on kyseessä mutta jos oikee suosittelette kauhun ystäville nii vois jopa kattoo ens kerralla ku tulee:P

Nefertiti

Perhana, nyt vasta heräsin tähän. No täytyy vilkuilla jos vaikka youtubesta löytys edes pätkiä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Itse muistelisin että olisin nähnyt kyseisen ohjelman dvd boksin jossain kaupassa ihan lähiaikoina? Vai olenko nähnyt unta? :D Korjatkaa toki, jos olen väärässä. :)
Kari Tapio on Äijä!

Juplin

Kyllähän tuo boxi kaupoista löytyy/löytyi, itse kun sen ostin. Kaksi boxia, yhteensä 13 jaksoa.

Kyllä huomaa tosin että julkaisu on laitettu matkkinoille aika vaihdilla, ja että ei taida nuo ruotsalaiset olevan mitään parhaita suomentajia. Perkele, tekstityksissä on ihan älyttömästi virheitä ja lauserakenteet on välillä ihan omituisia... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.