Big Brother

Aloittaja Mina, 03.09.07 - klo:09:58

« edellinen - seuraava »

Mina

Eli keskustelua ns. realityformaatista nimeltä Big Brother, tuttavallisemmin BB jossa 12 kilpailijaa laitetaan asumaan BB-taloon jossa he joutuvat elämään tiukkojen sääntöjen alaisina ja valitsevat keskuudestaan häätöäänestykseen joutuvat jotka sitten suuri yleisö äänestää pois BB-talosta ja viimeisenä taloon jäänyt saa oliko se nyt 50 000e josta valtio vie kuitenkin melkeen tai ainakin puolet :D Mitä mieltä sarjasta, meinaatteko katsoa, kuka suosikkiasukkaanne, haluttaisiko itseä osallistua, miksi, miksi ei?
Tykkään sarjasta, olen niin ylettömän utelias että totta kai katson, suosikkiasukasta ei nyt vielä ole, muista edes kaikkien nimiä, tavallaan osallistuminen kiehtoisi, tutustuisi uusiin ihmisiin ja näkisi onko se niin ahdistavaa että sekoaisi ja alkaisi parkua kun ei pääse pois ja joutuu tottelemaan BBtä, toisaalta ei kiinnosta mennä telkkariin esittelemään juuri herännyttä itseään kaiken kansan katsottavaksi. Että näin täällä, mites siellä?
If only I had a heart it would break - Oh sure

outolintu

Juu, ei tuu katottua.  Ei kiinnosta ollenkaa ton tyyppiset ohjelmat. Ne on syvältä, mut tää on vaa mun mielipide ;)

Floora

Joo ei oikein innosta BB:t ja sulhasen-/morsiammen-/huippumallinhaku-ohjelmat. Ainoa mikä kiinnostaa on silloin jos löytyy jotain ihan uskomattomia tyyppejä jonka maailmankäsitys on vhintäänkin hieman kiero! Mut toisaalta nekin tulee luettua lehdestä ne kommentit, tai pakko lukea ku isolla ja joka paikassa lukee =D
Strange but not twisted

Nemesis

En tykkää. Jos joskus olen katsonut paremman tekemisen puutteessa niin on vaan alkanut aika nopeasti ärsyttää asukkaiden typerät jutut ja aina on tullut sellainen olo ettei kukaan siellä talossa käyttäydy aidosti. Olen silti viimeiset jaksot katsonut kun utelias olen. :)

Dips

Yksi huonoimmista sarjoista mitä oon kattonu...

Julle

Lainaus käyttäjältä: outolintu - 03.09.07 - klo:11:44
Juu, ei tuu katottua.  Ei kiinnosta ollenkaa ton tyyppiset ohjelmat. Ne on syvältä, mut tää on vaa mun mielipide ;)

Nyt puhut vähän, mutta asiaa, komppaan täysin sun mielipidettä! Tuollaset ohjelmat on saatanasta. :D
Kari Tapio on Äijä!

outolintu

Oikeesti!!! Oon miettiny, et minkälaine immeine tommosen on ees keksiny. Varmaa kyllästyny itteesä... Mut tosiaanki: toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä ;)

theevilone

Ei oikeen täälläkään suunnalla löydy innostusta "realitysarjoihin". Kilpailijat valitaan tiettyjen vaatimusten mukaan ja he seuraavat käsikirjoitusta (lienee aika pitkälti tukisanarakenteella, mutta kuitenkin). Ei sitten kotimaiset tai muidenkaan maiden. Mennä nyt vielä telkkariin tolloilemaan, niin kuin ei kotona oleminen riittäisi. ;p
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

nukka_

Viime vuoden Big Brotheria tuli seurattua kyllä melko tiiviisti, mutta ei tänä vuonna kyllä enää ole jaksanut kiinnostaa... Tulee sillee vähä myötähäpeä niinku Nikulakin sano BB extrassa... :D

FiFi

Mua kiinnostaa ihan hirveesti BB. Ootan jo innoissani ensi vuoden BB:tä:D

Mina

Jes, joku minun lisäkseni :D Meni kyllä loppuvaiheessa vähän maku tuohon, alko oleen liika sekavaa
If only I had a heart it would break - Oh sure

Juplin

#11
Ehkä hieman offtopiccia, mutta yleisesti ottaenkin mielestäni tosi-tv -formaatit ovat jo aikansa elänyt ilmiö, ainakin tuon tyylisessä muodossa mitä BigBrother edustaa. Hommahan lähti käyntiin jo kymmenkunta vuotta sitten (Survivor), eli mielestäni katsojia metsästävien tv-tekijöiden olisi jo aika keksiä jotain muuta. Kykyjenetsintä kilpailut sen sijaan ovat mielestäni edelleen viihdyttäviä (Idols, Talent yms.).

Kyllähän tuota BigBrotheria tuli tällä kaudella jokunen viikko seurattua aika tiiviisti, lähinnä kuitenkin vain siitä syystä, että tv:stä ei parempaakaan tullut. Uutta kautta en kuitenkaan odota innolla, oikeastaan toivoisin että sitä ei edes tehtäisi. Kaikki näkemisen arvoinen on mielestäni jo nähty näissä kolmessa tuotantokaudessa.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Ne jotka tykkää BigBrotherista, tykästyvät myös tähän simiersioon BB:stä.
Kannataa lukea kaikki jaksot, sekä samaisen tekijän muitakin simtarinoita.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Huhhuh.. Elvytellään taas tätäkin kommentin verran. Eli ei vaan pysty tajuamaan miten ne kehtaavat näyttää tuollaista "kaikki panee kaikkia" meininkiä telkkarissa. Hyi BB. Loppu kyllä mielenkiinto ja tuki tuohon ohjelmaan täysin. Todella alas on kilpailijat ja ohjaaja vajonnu kun tuollaista roskaa syydetään ulos. Onneksi ei tarvitse katsoa kyseistä ohjelmaa
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Niinpä, niinpä... itselläni ei ole edes telkkaria mistä seurata mutten pääse pakoon noita uutisia BB-talosta.. :/ Mikä ihme saa ihmiset käyttäytymään noin? Missä menee ohjaajien ahneuden raja?
Strange but not twisted