Main Menu

Manaaminen

Aloittaja Julle, 25.01.08 - klo:15:19

« edellinen - seuraava »

Julle

Mua alko kiinnostaa tuo aihe ku löyty youtubesta Anneliese Michelin video, josa oli jotain äänimateriaalia hänestä, ja kuvia, jossa hän oli ilmeisestikin riivattu tai "riivattu". Onko teillä tarkempaa tietoa kertoa mulle noista riivatuista, ja mielellään vaikka suomenkielellä, kun mun englanti on aika pahasti ruosteessa. :) Sen verran muistelisin, että vatikaanissa harrastetaan tuota manaamista vielä? Ja onko tuollaisia riivaamisia ollu paljonkin ihan lähiaikoina, tai sitten aikoja sitten?
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


En nyt muista äkkiseltään mitään hyviä kirjoja aiheeseen liittyen, mutta muista erään tapauksen uutisissa useita vuosia sitten. Kirjoitin siitä muistaakseni päiväkirjaani ihan maininnan silloin, koska oli hämmentävää katsoa maikkarin iltauutisista juttua vatikaanista, jossa harjoitetaan henkien riivaamien ihmisten manaamista..

Voitte uskoa, että minulta loksahti suu auki, koska olin kuvitellut, ettei sellaisista puhuttaisi uutisissa..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Mysteerien Maailma kirjasta löytyy myös manaamisesta jonkunverran juttua.. muistelisin että jonkunverran ikää kirjalla kuitenkin jo on, että..
If only I had a heart it would break - Oh sure