Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Floora

Juuri tuota tarkoitan, vähän buranaa vaivaan "koetahan pärjätä"-tyyliin eikä paneuduta kivun syyhyn.
Strange but not twisted

Mina

Olisitvat tutkineet mikäli kipu olisi buranakuurin jälkeen jatkunut.. Mutta silti että nuorella ei voi muka selkäongelmia olla, olkoonkin että olen aavistuksen ylipainoinen ja että kaikki johtuisi painosta
If only I had a heart it would break - Oh sure

Loather

Mua ärsyttää mun "kaveri" koulussa. Ennen tultiin tosi hyvin toimeen ja oltiin tosi tosi hyviä kavereita. Sitten se yhtäkkiä ei enää puhunu mulle mitään ja lopulta se oli ärsyttävämpi ko kukaan muu koulussa. Sitten, uusi viikko, yllättäen Hän olikin muuttanut mielensä ja olimme taas kavereita.... keskiviikkoon asti. Sitten samantapaista jatkui pari viikkoa ja nyt se on ollu mulle vihanen jo kaks viikkoa. Ei kyllä, ei mua kiinnosta olla sellasen tyypin kaveri, mutta mietimpä vaan että mikä hitto sitä oikeen vaivaa. Rasittavahelvetinvitunärsyttävä bitch. Kysyin kerran mesessä ihan asiallisesti että mistä se oikeen on vihanen, se vastas vaan että "ei mistään" ja oli koulussa taas vihanen.

Aika säälittävää jopa.

SuiSeli

Tällä hetkellä ärsyttää koulu ja etenkin noi abcn horot tolla kassa jumaliste!!!!!!!
Siis mää olin pelaamassa pelikoneita abcllä nii ämmä tulee siihe "onkos ikää". Näytin siinä sitten paperit nii se menee laittaan pelikoneen kiinni siitä kaukosäätimestä ja väittää että pelasin alaikäsen kaverin rahoja siihe kun kaveri istu pöyässä. Sit sanoin sille että iha omia rahoja pelasin nii se inisee "jaajaa voitte lähtee kotiinne ja tänne ei oo tänää enää mitää asiaa". Ei jumaliste pistää vihaks ne akat...

Nefertiti

Aaaaaaaaaarg!!! Vahemmat *painokelvotonta sadattelua* Helkkarin faija idiootti k**pää nuija dorka....ja ja ja ... Ärh.  Hemmetti, faijan käsitys pilasta on vissiin se että soittaa mulle, että mutsilla on joku hätä ja saa sitten mut hermostumaan ja huolestumaan, no sitten kun olen ehtinyt soittaa broidilleni, joka myös hermostuu ja soittaa faijalle ja asian oikeen laidan kuultuaan haukuu tämän lyttyyn. Sitten faija ilosena soittaa mulle, mutta mä en ollu niin ilonen vaan se sai kuulla kunniansa ja se...öh varmaan kuului muuallekin kun huusin puhelimeen aika lujaa.
Joo ei siis kumpikaan asuta enää kotikotona vaan ihan omillamme, omien puoliskoiden kanssa.
Juttelin hetken muden kanssa ja kuulin kyllä kun se idiootti faija hihitteli sielä takana hemmetin tanotori ja pässinpää. Grrrr. >:(
Syy moiseen "pilailuun" johtuu siittä kun kumpikin on kännissä.
Mä VIHAAN dokaamista ja vihaan faijaa kun se on kännissä...
Nyt v***uttaa niin palon, että tekisi mieleni hakata jotakin kappaleiksi. >:(

Huh huh... Johan alkoi helpottaa, kun sai purkaa mieltä.
Eh sori kun tuo selostus on noin sekava...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Humalaiset vanhemmat on jotain aivan kamalaa..on nimittäin omakohtaisiakin kokemuksia omilta vanhemmiltani, joten ymmärrän täysin tuntemuksesi nefertiti.
Viina saa ihmisen käyttäytymään joskus todella pöljästi..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

ÄRRRRRRHHHHHH!!!!! Vituttaa ja suoranaisesti jopa ottaa päähän.. Astrasta on hanttarin eturengas ihan sileenä ja avokki ei kykene saamaan sinne uutta rengasta alle ja autoa aurauskulmien tarkastukseen. Tai tarkastukseen menossa tänään, mut rengas tulee alle joskus. Ja mie olen koittanu hankkia sille rengasta, sain isältä kaks rengasta mitkä pitää ottaa vanteilta ja laittaa Astran vanteille, tuollanen kone olis kaverilla Turussa, mut milläs helvetillä ajat täysin sileellä renkaalla Turkuun?? Tuo lähteny jo kaks kertaa vesiliirtoon, toka kerta suoralla tiellä, ei suinkaan hengenvaarallista, ei. Sitte avokki suuttu siitä ku huusin sille suht lujaa ett onks se ihan tyhmä kunnei viitti tuon vertaa autostaan huolehtia. Sanoin sille ett tänään kysytään kerkeekö ne laittaan renkaan alle, kun vararengas on ihan oikeen renkaan kokonen (195/65/R15) niin jos sen sais pois siltä peltivanteelta ja Astran omaan vanteeseen kun se peltivanne on ylläriylläri väärällä pulttijaolla. Perkele.
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Nefertiti: auch känniset vanhemmat on kamalia. Ovatko "normaalisuomalaisia" ja juoskentelevat suht useesti? Joivatko kun olit pieni? Rakkaus alkoholiin (ei alkoholisti, mutta ongelmia voi olla) on kyllä vaikeaa, varsinkin jos lapset kärsivät siitä. Poissaoleva äiti on vauvaiässä jotain tosi kamalaa ja tuhoavaakin, isän juominenkaan ei toki hyvää tee. Mutta, liian myöhä alkaa luennoimaan aiheesta, vaikka kyllä nostatti sellaista intoa. Pitäisi kait luennoida juoville vanhemmille... Sigh. Koitahan jaksella jooko. Älä vastaa pe/la tai silloin kun on mahdollista että ovat humalassa. Tai koita olla... :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 21.08.08 - klo:23:19
Nefertiti: auch känniset vanhemmat on kamalia. Ovatko "normaalisuomalaisia" ja juoskentelevat suht useesti? Joivatko kun olit pieni? Rakkaus alkoholiin (ei alkoholisti, mutta ongelmia voi olla) on kyllä vaikeaa, varsinkin jos lapset kärsivät siitä. Poissaoleva äiti on vauvaiässä jotain tosi kamalaa ja tuhoavaakin, isän juominenkaan ei toki hyvää tee. Mutta, liian myöhä alkaa luennoimaan aiheesta, vaikka kyllä nostatti sellaista intoa. Pitäisi kait luennoida juoville vanhemmille... Sigh. Koitahan jaksella jooko. Älä vastaa pe/la tai silloin kun on mahdollista että ovat humalassa. Tai koita olla... :)

Kyllähän nuo joivat kun vielä himassa asuin ja yleensä viikonloppuisin, jolloin sitten olinkin toisinaan kavereiden kanssa tai jos oli rahaa, niin kävin kattomassa myöhäisnäytöksessä jonkun leffan.
Mä muistan, että ku vielä asuin kotikotona, niin monesti viikonloppuisin mä olin se, joka meni viikonloppuisin viimeisenä nukkumaan, etenkin jos molemmat örvelsi humalassa. En vaan osannut mennä nukkumaan, ennen kuin sain vanhemmat höyhensaarille.
Toisaalta on ihana asua omillaan, oman kultsin kansa, mutta silti viikonoppuisin kannan huolta vanhemmistani, vaikkei kai pitäis.
Mutsi on hoitanut mutsin hommansa mun mielestäni hyvin silloin kun olin pieni, mutta en silti ole pitänyt siitä viikonloppudokailusta, koska muutamina kertoina, se on vähän venähtänyt ja nyt kun faija on ollu eläkkeellä, niin sillä on väliin jäänyt ns. ryyppy päälle ja keskellä viikkoa on sitten vetäny perseet, ja mutsi ei tykkää, kun se on viikolla töissä.
Jotenkin tuosta on jäänyt sitten se, etten itse välitä pahemmin juoda alkoholia. Joskus harvoin, yleensä juhlatilaisuuksissa(jos sillonkaan) tulee nautittuasuunnilleen yksi siideri tai muutama lasillinen sitä mitä juhlakalu sattuu tarjoamaan, paitsi vahvimpia en ota. En vaan halua, koska musta on kivempi rupatella kamujen kanssa tai muuten seurustella juhlavieraiden kanssa, ei  niinkään keskittyä vetämään övereitä.
Mutsi ja faija on hölmöilleet niin paljon humalassa, ettei mun sitä tartte tehdä.

Mietin vain, että sitten joskus kun meidän häät tulee ajankohtaisiksi, niin miten järjestää juhlat, niin ettei vanhemmat onnistuis kännissä örveltämään ja pilaamaan siten koko juhlaa, etenkin kun faijalla on näitä "tosi fiksuja" ideoita kännissä ja sitten sen tempauksia saa hävetä. :p

Ei se mutsin juominen sinänsä haittaa, vaikkei silläkään tunnu stoppia löytyvän(Tosin pari päivää tuntuu olevan sille tarpeeksi ja sitten seuraava päivä vietetäänkin vuosisadan kankkusessa vessanpyttyä halaillen), kun alkuun pääsee, mutta faija onkin sitten hankalampi tapaus ja varsinkin silloin, kun ottaa kirkkaita(sillon se näkee niitä ns. pikku-ukkoja tai höpöttelee muuten outoja), eikä ole helppo käsiteltävä.
Onneksi sentään asun omillani ja ei nuo usein soittele viikonloppuisin mulle, enkä mä niille, ellei tuu jotain todella tärkeetä asiaa.
Huomenna meen käymään niiden luona, kun mutsilla on synttärit ja juhlistavat sitä varmasti korkkaamalla pullon.
No häippäsen sitten ajoissa, sieltä, niin jää sitten enempi aikaa mm. koneella olemiseen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

"Mietin vain, että sitten joskus kun meidän häät tulee ajankohtaisiksi, niin miten järjestää juhlat, niin ettei vanhemmat onnistuis kännissä örveltämään ja pilaamaan siten koko juhlaa, etenkin kun faijalla on näitä "tosi fiksuja" ideoita kännissä ja sitten sen tempauksia saa hävetä. :p"

Teeppä niin että teet juhlista melkeen alkoholittomat bileet.. Vaikka joku malja esim. samppiksella, mut muuten vesi/mehu/mikä ikinä alkoholiton juoma vaan-linjalla? Sama kyllä itellä, että vaikka viinaa/alkomahoolia olis ämpärikaupalla ni eipä mene kurkusta alas se
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Lainaus käyttäjältä: Mina - 22.08.08 - klo:13:02
"Mietin vain, että sitten joskus kun meidän häät tulee ajankohtaisiksi, niin miten järjestää juhlat, niin ettei vanhemmat onnistuis kännissä örveltämään ja pilaamaan siten koko juhlaa, etenkin kun faijalla on näitä "tosi fiksuja" ideoita kännissä ja sitten sen tempauksia saa hävetä. :p"

Teeppä niin että teet juhlista melkeen alkoholittomat bileet.. Vaikka joku malja esim. samppiksella, mut muuten vesi/mehu/mikä ikinä alkoholiton juoma vaan-linjalla? Sama kyllä itellä, että vaikka viinaa/alkomahoolia olis ämpärikaupalla ni eipä mene kurkusta alas se

Pidä vaan visusti huoli siitä ettei kukaan tiedä että boolia ei olekaan yllin kyllin tarjolla. Jos huhu leviää on kaikilla kohta omat taskumatit kaikilla mukana ja känniörvellys kahta kamalampaa :D
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa


Hihhih,
tuli tuosta boolimaljasta mieleen yksi hassunkurinen tapaus tai ei se ehkä miun serkusta ja kaveristani tuntunut yhtä hauskalta..
vietettiin monia vuosia sitten niiden häitä ja morsiuspöytään nostettiin boolimalja.. Illan edetessä boolimaljan ääreen istuivat kaksi sukulaismiestä..siinä ne kittasivat äärellään maljan tyhjäksi, hih parrakas ja kovaääninen morsiuspari... naureskeltiin jutulle jälkikäteen..viina saa ihmiset todellakin törppöilemään, mutta ehkä sille toisinaan pitäisi osata nauraakin kun itku ei auta

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Ärrinmurrin!! Minun kengät ei tule vieläkään minulle, koko helvetin kesän niitä odotin, kerran sain jalkaan, laitoin palautukseen kun korko lähti heti irtoomaan eikä minulle viitsitty ilmoittaa että haluamaani kokoa ei ole saatavilla heti, vaan sitä joutuu odottamaan. Perkele. Anteeks huono kieli
If only I had a heart it would break - Oh sure

susi-ihminen

Kaipaan sosiaalista elämää. Kaipaan sitä todella, kun ajatukset ja muu p*ska pyörii vain oman pään sisällä ja minulla on paha olla, kun joku kaunis päivä (hetkenä minä hyvänsä) vielä oksennan ne kaikki jonkun kengille.
Kauneusko makuasia?

Nuubialainen Prinsessa


Hemmetti..on semmonen tosi levoton olo. En tiedä, mistä se aina toisinaan iskee. Tekee mieli kirjoittaa tunteet paperille, mutta yleensä tälläisessa tilassa ei saa järkeviä lauseita aikaiseksi.. mikään sana ei kuvaa niin hyvin tunnetta..aarg..turhauttaa..kuu paistaa tuolla ulkona niin suurena ja keltaisena, mutta ei tee mieli mennä yksin ulos pimeäänkään..vaikka ehkä kävely kuutamossa auttaisi..liekö kuuhulluutta tuo levoton tunne mahanpohjassa.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"