Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Juuh, mie taisinkin muutama viikko sitten käydä vilkaisemassa miten siun kilpailusimien elämä sujuu. Siis niiden, jotka saivat kasvot salaisuus erämaassa tarinan innoittamana :) Hienot simit olet luonut..
Mie lueskelen nuo uudet jatkot myöhemmin kun jää aikaa ja mietin sitten miten noita jatkaisi.. nyt kuitenkin on mentävä unten maille, joten kauniita unia sinulle ja muille juplinissa seikkaileville :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kauniita unia sinullekin. Odotan suurella mielenkiinnolla jatkopaloja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Qppa

Kukkuu täältäkin, päätinpä nyt sitten rekisteröityä tänne(kin), ehkäpä joskus saan aikaiseksi kirjoittaakin jotain.. ollut vaan vähän jäässä tuo puoli meikäläisellä viime aikoina. \o

Nefertiti

Heipä hei Qppa :)
Kiva nähdä sut täälläkin ja toivotan sut oikein mielelläni tervetulleeksi tähän meidän sekalaiseen seurakuntaamme.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Ahaa, jatkoa on näemmä jo tuolla telttaretken puolella.. täytynee miettiä miten tuota jatkaisi ja yrittää vielä huomenissa räpeltää tarinata eteenpäin.. jännään paikkaan kyllä jätit tuon tarinan nefertiti =)

Niin, tervetuloa minunkin puolestani Qppa :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#275
Niinpä taisin tehdä. :D
Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan jatkoa. :)
Muuten kurkkaas tää> http://www.juplin.net/keskustelu/index.php?topic=15.15 < Selaa alaspäin, niin löydät jotakin mielenkiintoista sieltä viimeisestä viestistä, plus, että hieman lisäsin tekstiä siihen loppupätkään, ettei se ihan töksähdä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Noin, sainpas hieman pitemmän jatkon aikaiseksi.. jännään miten tarina etenee.
Kävin vilkaisemassa tuota linkkiä ja totesin, että hienon simin olit saanut aikaiseksi.. kyllä sie osaat :)

Kirjoittelen taas kunhan on vapaata. En näköjään jaksa enää iltaisin töiden jälkeen noita jatkoja kirjoitella kun kotityöt kasautuu entistäkin enemmän, kaikki vähäinen jäljelle jäävä vapaa-aika täytyy käyttää muksujen kanssa olemiseen, koska se on tärkeää ja nukkumiseen on varattava riittävästi aikaa, että jaksaa aamulla nousta virkeänä jos pitää nousta kello 5. Tää työhommeli on nyt sotkenut kaikki arkirutiinit päälaelleen kun vuorot on miten sattuu, eikä ne sovi linkkavuorojen kanssa yhteen ja päivät venyy tosi pitkiksi :( No, ei pidä valittaa kun on töitä ja onhan nuo viikonloput nyt ainakin näillä näkymin vapaita. Pistäydyn täällä aina kun ennätän, edes lueskelemassa mitä täällä jutustellaan..

Kirjoittelemisiin :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin innostuin sitten kirjoittelemaan lisää jatkoa Karhuun ja Enkeliin. Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan jatkoa, kun tuossa nyt on vapaapäiväkin huomenna. :)

Toki odotan mielenkiinnolla jatkoa myös Kauhujen telttaretkeen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Nefertiti..
..ennätin pistäytymään täällä foorumilla pikaisesti..lueskelin noita jatkoja ja mietin miten jatkaisin niitä sitten viikonloppuna..

Hih, miulla on muuten muistikuvia tuon karhun ja enkelin suhteen.. taisi olla jokin matka sen sisarentyttären, annan luokse jonkun salaperäisen suon läpi ja pacilli taisi liikkua halki ilman kuin aave konsanaan.. aika lailla tuo uudelleen kirjoitettu tarina poikkeaa entisestä :)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

katimau

eli ku kaikkee saa höpöttää ja valvoo tykkään niin mikäs siinä (:

Täytys serkulle ostaa viel jotai mielenkiintosta joululahjaks, mutta 9 eurolla ei mitään mielenkiintosta oikein osteta.

Nefertiti

Huomenta. Oon tässä kohta toista tuntia seilannu netissä.
Tuolla Radolan puolella, missä kans on noita peruskoululaisia ja vähän ylemmällä asteellakin olevia, on semmoinen ihanan jännittynyt tunnelma, kun neidit tällää itteään joulujuhlia varten. :D

Juu ja miekin tässä kökötän tällingissä, mutta vain siksi, kun meillä duunissa on joulukahvit ja sitten saadaan semmoiset pikkuiset joulupussukat. :)
Täytyyhän sitä nyt vähän tällätä, kun yleensä en tällää itteeni ollenkaan, vain juhlatilaisuuksiin. No seuraavankerran sitten aattona, kun käydään ehkä mummilla ja sitten avokin mutsilla ja sieltä mennään mun mutsille ja ollaan yö siellä, niin ei sitten tarvitse bussien ja metron kanssa ihmetellä. :)
Nyt alkaa olla jo sellainen ihana jouluinen tunnelma, puuttuu vielä piparien, torttujen, laatikoiden, kinkun ja glögin ihana tuoksu. Aah, sen voi melkein kuvitella mielessään.

Rauhaisaa ja mukavaa joulun odotusta kaikille minun puolestani. Jos vain ehdin piipahdan täällä ennen uuden vuoden aattoa varmasti ja vielä tässä viikonloppuna.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Ah,
viimeinkin joululoma.. sain joululahjaksi jatkosopimuksen töistä pitkälle ensivuotta, joten ensi vuoden puolella on toimeentulo turvattu hetkelliseksi :) Tänään kävin liikuttuneena katsomassa esikoisen koulun joulujuhlaa.. kyllä se aika kuluu niin nopeasti, tuntuu ettei siitä ole kuin hetkinen kun itse olin koulun joulujuhlanäytelmissä mukana..

Piipahtelen täällä minäkin tässä pyhien aikana kunhan saan rauhallisen tilaisuuden..

Nyt on aika ruveta puuhailemaan joulua kotiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#282
Onneksi olkoon simulle työnjatkumisesta ja rauhaisaa joulua, sekä piparin tuoksua. :)


Tässä vielä jouluinen kuva tunnelman luomiseksi. :)

Edith... pienensin hiukan kuvaa, kun oli niin julmetun iso.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hyviä joulun jälkeisiä pyhäpäiviä ja uutta vuotta sinullekin :)
Laitoin pikku jatkosen tuonne.. nyt pitää mennä tutkimaan suklaa astian sisältöä :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jatkoin minäkin, tuli meinaan hieno idea tuosta sinun jatkopätkästäsi.

Hmm... vaikka suklaasta pidänkin, niin suklaakiintiöni alkaa olla täynnä. Kaapissa odottaa vielä yksi avaamaton suklaalevy ja yksi konvehtirasia, mutta taidanpa säästää uuden vuoden aatollekin mupellettavaa. Kuoharia meillä onkin pieni pullo korkattavaksi ja se riittää, kun tarkoitus ei ole örveltää, vaan nauttia olosta ja katsella kaupungin rakettishowta, mikäli ei ole kauhea sumu tai räntä/lumisade. Itse ei kyllä törsätä penniäkään raketteihin, kun on niin hienot näköalat partsilta kaupunkiin ja hauskaa voi pitää muutenkin, kuin pelkästään örveltämällä.

Lehdestä varmaan saa taas lukea, että kuinka moni sähelsi änkyrässä rakettien kanssa ja onnistui siinä sivussa loukkaamaan itsensä. Ihmettelen vaan, eikös se maalaisjärkikin jo sano, ettei raketit ja alkomahooli sovi yhteen yhtään sen paremmin kuin kersat ja raketit. Viimekin vuona pari nassikkaa keksi tunkea papatteja ilmastointirööriin meidän rapun kohdalla, onneksi avokki kävi sanomassa niille muutaman sanan ja ne painuivat sitten matkoihinsa.

No mutta toivottavasti teillä kaikilla on sitten oikein rattoisat ja hauskat uuden vuoden bileet. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.