Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

Hei,
ja taas on siellä tekstiä, missä joka ilta :)
Kyllä sie jännät paikat oot sinne järjestänyt ja nyt odotan mitä seuraavaksi kynäilet..

Mie oon huomannut, et siun teksteissä on toisinaan aika räväkät ratkaisut ja voimakkaat kohtaukset, joten tuo siun eläytyminen tosiaan näkyy :)

Niin ja jos haluaa hyvää tekstiä, täytyy ollakin välillä ilkeä ja hieman häijy ;)

Tuo siun elokuvanäkeminen on jännää, siehän sopisit hyvin leffojen ohjaajaksi ja käsikirjoittajaksi*hymy*. Mie en yleensä kuule mielessäni musiikkia, nään vaan tilanteen elokuvamaisena tai todella todentuntuisena niin kuin tosi elämässä, riippuen tekstistä. Ja se teksti syntyy silleen oudosti..sormet vaan liikkuu näppiksellä ja kaikki se mikä silmien eteen kohoaa, syntyy näytölle kuin itsestään. Kirjoittaminen tuntuu niin helpolta, kirjoittaa vaan mitä näkee mielessään. Hermolepoa :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jahka tuo Jerico tuossa loppuu, niin pääsen kirjoittamaan jatkoa. Mainos tauolla tulin vaan kurkkimaan tänne. :)
Mahtavaa tekstiä sulta taas, hmm... täytyykin miettiä jatkoa kunnolla. Myös Jericossa täpärät paikat.
Aah, huomenna House ja Dexter. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Jepulis, mie jännään mitä sie oot keksinyt:)
Nyt pitää lähteä tutkimaan jääkaappia, löytyisikö vaikka porkkanaa kun maha murisee*virnistys*

..ja lost..(viikon kohokohta)

Kirjoittelemisiin.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin siellä on jatkopalanen ja jään todella suurella mielenkiinnolla odottamaan uusia käänteitä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Niih,
nyt sain mainoskatkolla tuon tekstin viimeisteltyä tuonne jatkoosuuteen, joten jään odottamaan miten tarina seuraavaksi etenee..

Ja kohta takas lostin pariin :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#200
No niin, kirjoittamaan pääsen varmaankin Dexterin jälkeen.
Hieno pätkä sulla, siis vau. Nyt tarttee vaan keksiä jottain... tai siis onhan mulla yhtä ja toista mielessä, mutta tarttee mun katsoa, etteä tarina etenee jouhevasti, ilman silmille pomppaavia asiavirheitä. :)
Illan jatkoja.
No niin, nyt sielä on jatkopalanen ja jään suurella mielenkiinnolla taas odottamaan jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


öitä vaan nefertiti!

Mie oon nyt liikkeellä tavallista myöhempään..
Tuossa jatkoa hieman, mutta jäi yksi puolisesti kun kirjoitin vaan R:n ja S:n tilanteesta kun tuli sellanen fiilis, joka tais muuten tarttua siun jatkosta kun kirjoitit taas niin hyvin :)

No, nyt on taas siun vuoro jatkaa tarinaa, joten jään odottelemaan mitä seuraavaksi tapahtuu..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin katsotaampa mitä mie saan aikaiseksi.
Ihanan pätkän olit kirjoittanut, ei taaskaan puuttunut paljoakaan, etten olis itkenyt. Sie se osaat kirjottaa ihanasti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


höpsis, on varmaan tuo miun osio taas täynnä ajatusvirheitä kun kirjotin sen tälleen yliväsyneenä..
mie taas tuun tarkastelemaan huomenissa(varmaan taas illalla) oletko jo ennättänyt jotain hienoa loihtimaan meidän juttuun..

Kirjottelemisiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#204
On mulla yksi pätkänen kiruutettuna, mutta se ei nyt ihan tuohon vielä sovi eikä mahdu.
Kunahn saan ensin tuosta vähän eteenpäin ja näin niin sitten saattanen ympätä sen pätkäsen mukaan, mutta mietin sitäkin, että muuttaisinko sitä vai pistäkö sellaisenaan, meinaan heittäydyin vaihteeksi ilkeäksi, tosin siinä sivussa muuan sontakasakin kokee loppunsa. ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Mie uskon, että sie keksit jonkin hienon tavan yhdistää sen tekstis tuohon pätkään..mut nyt mie kyllä painun nukkumaan, että jaksan huomenna nousta ylös ihmisten ajoissa..

Saas nähdä miten ilkee sie niille poloisille viidakossarämpijille nyt tällä kertaa oot :)

Kauniita unia siulle ja muille Juplinilaisille!!
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#206
Noh, en mie nyt niitä viidakossa olevia enää kiusaa. Mutta noh, näet sitten. :)
No niin nyt siellä on jatkopala ja pahoittelen mahdollista sekavuutta, sillä väsyneenä kirjoitin, joten asiavirheitä sun muuta voi tekstissä olla.
Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa...

p.s
Herkimmät, ottakaa nenäliinapaketti ja iso suklaalevy viereenne, itketystä luvassa...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hohhoi, pitäisiköhän tästä hiljalleen mennä nukkumaan, kun huomenna tai siis tänään päivällä mennään käymään avokin mutsin luona ja kieltämättä jo väsyttää.
Noh, ei kai tässä sitte muuta kuin hyvää yötä ja yön jatkoja itse kullekin foorumilla liikkujalle.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jepjep,
eilen illalla uni vei sitten voiton.. tuo meidän sohva on petollisen lämmin illalla :)

Noh, nyt muksut on ulkona isänsä kanssa joten pääsin hetkeksi koneelle rauhassa..

Jatkon väsäsin ja olen nyt utelias kuinka tarinassa käy :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#209
Voi että, sie kirjotit taas niin ihanaa tekstiä, ett ihan tässä liikuttuu sitä lukiessaan.:') Etkä nyt rupee ujostelemaan, sillä sä osaat kirjoittaa todella todella upeasti ja kauniisti.
Nyt täytyy yrittää kirjottaa sille sen arvoinen jatkopalanen, jossei nyt sentään loppu. :)
Ennen kuin tässä alan naputtelemaan, haukkaan kyllä palan suklaatia, siitäkin huolimatta, että kulmahammas vihoittelee, mutta tuo Oscarin arvoinen teksti vaatii suklaapalan. :)
Sie päätit tulla, mie kyllä arvasin että tuut, mutten ollu varma ja nyt tässä mielenkiinnolla odotan millaisen ihanan jatkopalan sie saat aikaseks. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.