Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Ja taas aamulla tänne yökukkujien osastoon..
Hei nefertiti, kirjoitan jatkoja kun saan siihen paremman tilaisuuden(eli yöllä sitten varmaan), nyt tyydyn lukaisemaan ne vain läpi nopeasti.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Astia selkeä. Taidanpa sitten jatkaa x-fileiden tiirailua iltaan(yöhön) asti. Odotan nimittäin innolla jatkoja tarinoihin, ne kun on nyt sen verran hyvällä mallilla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Jep öihin sitten.. toivotaan etten sammu tänäyönä sohvalle, siitä on nimittäin tulossa ikävä tapa..##hymyilee#

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Muuten olen tallentanut sun jatkotarinaas Salaisuus erämaassa samalla, kun ollaan sitä kirjoiteltu, niin että jos Jupliniin sattuisi joskus tulemaan ongelmia, niin tarina ainakin on tallessa. :)
Samin ja Sofian tarinaa mun ei tartte, kun siitä mulla on se oma vanha versio(montakin) tallella, joten sen voi aina laittaa uudellee jos tarttee. :)
Mutta otahan sie tirsat vaikka, että jaksat kukkua sitten illemmalla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hihhei. Mie sitte aamulla kirjotan jatkoa, jos ennen duuniin lähtöä ehdin.
Öitä ja illan/yön jatkoja kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, öitä vaan. Miekin painun kohta nukkumaan kun on taas tullu roikuttuu täällä foorumissa aika pitkään..

Mie muuten oon tallennellu kans noita jatkiksia. Ikävä kyllä olen tallennellu vaan omia tekstiosuuksia, ikäänkuin varuilta - kun tuppaa aina loppumaan istunto kesken yms. kirjoittaessa. Löytyy meijän vanhempiakin jatkoja kuten karhu ja enkeli, harmi vaan ettei oo muuta kun ne minun osuudet jälellä - muuten ois voinu niitäkin verestää. Noh mitä vanhoja murehtimaan kun uusiakin voi kirjoittaa, vai mitä?

Nyt painun petiin. Kauniita unia Juplinilaiset..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#21
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 06.08.07 - klo:01:44
Jep, öitä vaan. Miekin painun kohta nukkumaan kun on taas tullu roikuttuu täällä foorumissa aika pitkään..

Mie muuten oon tallennellu kans noita jatkiksia. Ikävä kyllä olen tallennellu vaan omia tekstiosuuksia, ikäänkuin varuilta - kun tuppaa aina loppumaan istunto kesken yms. kirjoittaessa. Löytyy meijän vanhempiakin jatkoja kuten karhu ja enkeli, harmi vaan ettei oo muuta kun ne minun osuudet jälellä - muuten ois voinu niitäkin verestää. Noh mitä vanhoja murehtimaan kun uusiakin voi kirjoittaa, vai mitä?

Nyt painun petiin. Kauniita unia Juplinilaiset...

Mulla on myös Aloitus pätkä ja muutama muu pätkä Karhua & Enkeliä tallella.
Ai että istunto tuppaa katkeamaan kesken? Tuota muistatko sä kirjautuessas kattoa että oot ruksinu sen Pysy aina kirjautuneena sisälle kohdan? Katsos jos sitä ei laita, niin tän foorumin joku aika systeemi nakkaa pellolle.
En sitten voinutkaan vastustaa kiusausta ja jatkoin toista tarinaa. Sen toisen taidan jättää aamuksi, kun nyt väsyttää niin perusteellisesti, ettei ajatus tahdo kulkea enää kunnolla.
Öitä siis taasen kaikille...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

mustaleski

no ny ei oo yö mutta ilta, huooh, taas alkaa koulut ja arki, ei ei ei jaksa, kun haluis vaan lomilla, niin paljon tekemistä ja niin vähän aikaa,,,
Mutta jotain iloistakin on tapahtunut. lidlissä oli lihansyöjäkasvi tarjous ja sain kauan himoitsemani kärpäsloukun :)

Nuubialainen Prinsessa



"Mutta jotain iloistakin on tapahtunut. lidlissä oli lihansyöjäkasvi tarjous ja sain kauan himoitsemani kärpäsloukun :)"

Hui, raaka kukka. Kärpäset on kivoja, kun ne kutittaa kivasti iholla. Purevat kärpäset ei ole kyllä kivoja.

Iltoja nefertiti. No nyt pääsen lueskelemaan noita jatkiksia viimein, tässä menee aikaa kun käyn läpi noit ja kirjotan. Onneksi koulu alkaa vasta ensi viikolla, niin kerkee vielä kirjottelemaan.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hello, olen tässä jo ootellukin ja kattelin odotellessani The Crow joka nyt sitten sai mut aika haikealle mielelle, joten se saattaapi mahdollisesti näkyä sitten kirjoituksissanikin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




jep, mie nopeasti yritän saada tarinaa kasaan,
niin pääset tunnelmoimaan näppäimistö laulaen..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mie jatkan sit aamulla, nyt vätystää vaihteeksi niin ettei ajatus kulje. :)
Mahtavia jatkoja tuli kumminkin.
Öitä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Öitä vaan. Miekin kohta painun sänkyyn..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin nyt mie sit ootan suurella mielenkiinnolla jatkoa nuihin aikaansaannoksiini. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Jep täällä taas ollaan ja kukutaan. Luen nuo jatkot ja yritän saada jotain räpellystä aikaan..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"