pikkusiskot

Aloittaja nekku96, 20.01.08 - klo:20:27

« edellinen - seuraava »

nekku96

minun mielestä pikkusiskot on kauheimpia asioita maailmassa!!! mun kamujen pikkusiskot roikkuu aina kiinni heti kunn ne näkee mut, se on inhottaa. joiden mielestä pikkusiskot on ihania!!!

en ymmärrä miten jotkut voi pitää pikkusiskoista!!!



isosisko

Nemesis

Pikkusiskona voin sanoa, ettei meitäkään aina kovin paljon isosiskot ihastuta. Sisaruus nyt on vaan semmosta, että välillä vihastuttaa ihan hirveästi. Mutta lähinnä toi vihaaminen on (ainakin mun omalla kohdalla) vaan vaihe minkä ohi pitää vaan kasvaa. Itseni ja oman siskoni kohdalla oli vuosia sitten sellainen tilanne, ettei edes voitu olla samassa huoneessa tappelematta. Mutta nykyään tilanne on ihan toinen ja ollaan tosi hyviä ystäviä. Tiedä sitten jos pikkusisarukset ärsyttää enemmän, itselläni on vain pikkuveli, joten en pikkusiskoista tiedä. Kyllähän se pikkuvelikin joskus jaksaa ärsyttää, mutta lähinnä vain sen takia, että haluaa ärsyttää. Mutta niin, kai se sitten riippuu suuresti myös henkilöiden keskinäisistä suhteista tai jotain. :D

theevilone

#2
Lainaus käyttäjältä: nekku96 - 20.01.08 - klo:20:27
minun mielestä pikkusiskot on kauheimpia asioita maailmassa!!! mun kamujen pikkusiskot roikkuu aina kiinni heti kunn ne näkee mut, se on inhottaa. joiden mielestä pikkusiskot on ihania!!!
Tietysti pikkusiskot - oli ne omia tai kavereiden - haluaa roikkua coolin isosiskon ja sen kavereiden perässä. Vielä enemmän jos on veli ja sen kavereita. Se on normaalia. Kyllä ne siitä kasvaa. :p

Lainaus käyttäjältä: nekku96 - 20.01.08 - klo:20:27
en ymmärrä miten jotkut voi pitää pikkusiskoista!!!
isosisko
Sinulla on siis itselläsikin pikkusisko? Mietipä vain kuinka paljon kuitenkin voi välittää toisesta sisaruksesta ja perheestä. Kyllähän heitä voi orjuuttaakin tekemään asioita. Sitten kun muutat pois, he käyvät kylässä ja tiskaavat samalla ja niin edelleen... Kyllä sitä kuitenkin rakastaa perhettään. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

Jaa, osaahan ne olla raivostuttavia vlillä mutta toisaalta myös ihastuttavia.. ainakin ajan ja iän myötä :)

Itselläni on kolme pikkusiskoa ja yksi isosisko, nuorin on siskopuoli 3 v. ja vanhemmat 19 ja 20 vuotiaat. Näistä vanhemmista nuorempaa vihasin ja inhosin yli kaiken joskus murrosikäisenä. En voinut sietää häntä! Mielestäni hän oli haiseva, iljettävä, ällöttävä, tyhmä, itsekäs ja näsäviisas. Haukuin häntä päivittäin ja hän minua, ärsyttikin ettei hän reagoinut haukkumiseeni juuri koskaan, kunnes löysin heikon kohdan jota piikitellä. Sitten tulikin muutto kun vanhempamme erosivat, olin asunut siskojeni kanssa pari vuotta isän luona ja nyt perhe hajosi lopullisestikin kahtia. Iän kertyessä alkoi siskoni pikkuhiljaa vaikuttaa jos siedettävältä ja nyt ihan vuoden sisällä on hän muuttunut paljon. Sanoisinko rauhottunut. Olenhan tullut jo muutaman vuoden hänen kanssaan hyvin toimeen mutta parin viimeisen vuoden aikana on hän osannut ällistyttää käytöksellään, tiedollaan ja jopa asiallisuudellaan. Ennen hän oli mielestäni vain pahainen hippipissis :P

Olen myös muiden siskojeni kanssa ottanut todella pahasti välillä yhteen. Asuin teinivuoteni vanhemman pikkusiskoni kanssa samassa huoneessa joten riidoilta oli vaikea välttyä, taisin itse asiassa tapella koko perheen kanssa :( Olen myös varmasti ollut maailman rasittavin pikkusisko! Nykyään tulen hyvin toimeen kaikkien siskojeni kanssa vaikka olenkin se ulkopuolinen, minulla on oma elämä täällä toisella puolella pk-seutua kun he taas pitävät yhtä muualla.. ajoittain se surettaa..
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa


Sisarukset..
Minä olen ollut ja olen edelleen pikkusisko (ja hyvin ärsyttävä sellainen aivan varmasti lapsuudessani). Noh, mutta kyllä ne isoveljetkin osaa olla toisinaan aika rasittavia*irvistää* Me riideltiin aika usein veljen kanssa ja varsinkin siitä kuka saa lukea ensimmäisenä aku ankan.. oikeastaan vanhempi veljeni oli sellainen tukipilari, johon saattoi turvautua painajaisten vuoksi ja muutenkin, mutta hieman nuorempi isoveli taas oli pentuaikoina pelkästään taisteluparini..
Onneksi se oli ohimenevää, kuten Nemesis tuossa aikaisemmin totesikin.. vaikka kyllä usein haluaisin matkata takaisin siihen aikaan, jolloin vanhempi veljeni vielä eli.. perhe on tärkeä, se kannattaa muistaa, vaikka kuinka hirveitä sisarukset sitten ovatkin :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Onpas ns. epäreilu aihe, ei tänne voi pikkuveljistä kirjoittaa mtn.. :D Kirjotanpa kuitenkin, lälläslää.. Niin, välillä oma pikkuveljeni (tai pikkuvelipuoli, mutta sama äiti meillä on ja melkeen koko pikkuveljen elämän ollaan asuttu yhdessä, melkeen vuos sitten muutin pois kotoa vasta niin pikkuveli se on vaikka eri isät ) on välillä niiiiin rasittava, kerran vanhemmat olivat jossain käymässä ja minut jätettiin pikkuveljeäni vahtimaan, hän kiukutteli ja suutuspäissäni sitten löin häntä käteen. Sekuntia myöhemmin tajusin mitä olin omalle rakkaalle veljelleni tehny ja aloin parkumaan ja halaamaan veljeä ja pyytelemään anteeksi. Tuolloin about viisivuotias pikkunassikka ihmetteli että mikä siskolle nyt tuli, mutta otti halaukset iloisena vastaan ja tietty ne siskon katumuksenpuuskassa annetut lupaukset karkkipussin ostamisesta :P Vieläkin ottaa päähän ja suorastaan hävettää, että miten saatoin tehdä noin kenellekään. Minulla ei ollut mtn oikeutta lyödä häntä, vaan asia olisi varmasti voitu sopia puhumalla. Varmaan eniten elämässäni häpeän juuri tätä. Vieläkin tulee kyyneleet silmiin kun muistelen tapahtumaa, varsinkin pikkuveljen suusta päässyttä "AI!" huudahdusta
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Aihe voisi olla pikkusisarukset :)

Itsekin olen kerran lyönyt pikkusiskoani joskus minun ollessani 12 ja hänen 11, tosin varoitin siiitä laskemalla hitaasti kymmeneen ja lyötyäni oli siskon kynnet pureutuneet kasvoihini ja käsivarteeni.. kaikki yksien nappikuulokkeitten takia.. älytöntä. En toistaisi ikinä!
Strange but not twisted

SuiSeli

Kyllä sisko osaa olla nii helvatin ärsyttävä. Se on semmonen hihhuli kilttityttö ku ihQuttaa kaikkee ilmastonmuutospaskaa ja angstaa mulle aina jstain. Elikkä mun täydellinen vastakohta:D Siinä missä se saa jokasesta kokeesta kymppejä ja tuo huipputodistuksia koulusta himaan nii mää en oo ikinä ollu hyvä koulussa enkä jaksanu sitä:)

Sekhmet

Minäkin omistan tälläisen ihanan vihastuttavan pikkusiskon ja voin valehtelematta tunnustaa, että välillä katkeaa pinna. Mutta lohduttava ajatus on se, että ennemmin isosisko kuin pikkusiskoo. :D
Tähän aiheeseen sopii loistavasti lause, jonka luin eräästä aforismi mangeetista:
  "Hymyilen koska olet siskoni, nauran koska et voi asialle mitään"

Mina

Haha, loistavaa! xD Ihana aforismi
If only I had a heart it would break - Oh sure