Tänään on keskiviikko 26. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Joonatan

Kirjoittaja Aihe: pikkusiskot  (Luettu 11080 kertaa)

nekku96

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 2
    • Profiili
pikkusiskot
« : 20.01.08 - klo:20:27 »
minun mielest pikkusiskot on kauheimpia asioita maailmassa!!! mun kamujen pikkusiskot roikkuu aina kiinni heti kunn ne nkee mut, se on inhottaa. joiden mielest pikkusiskot on ihania!!!

en ymmrr miten jotkut voi pit pikkusiskoista!!!

isosisko

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
Vs: pikkusiskot
« Vastaus #1 : 20.01.08 - klo:22:41 »
Pikkusiskona voin sanoa, ettei meitkn aina kovin paljon isosiskot ihastuta. Sisaruus nyt on vaan semmosta, ett vlill vihastuttaa ihan hirvesti. Mutta lhinn toi vihaaminen on (ainakin mun omalla kohdalla) vaan vaihe mink ohi pit vaan kasvaa. Itseni ja oman siskoni kohdalla oli vuosia sitten sellainen tilanne, ettei edes voitu olla samassa huoneessa tappelematta. Mutta nykyn tilanne on ihan toinen ja ollaan tosi hyvi ystvi. Tied sitten jos pikkusisarukset rsytt enemmn, itsellni on vain pikkuveli, joten en pikkusiskoista tied. Kyllhn se pikkuvelikin joskus jaksaa rsytt, mutta lhinn vain sen takia, ett haluaa rsytt. Mutta niin, kai se sitten riippuu suuresti mys henkiliden keskinisist suhteista tai jotain. :D

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Pienet ja isot sisarukset
« Vastaus #2 : 21.01.08 - klo:02:37 »
minun mielest pikkusiskot on kauheimpia asioita maailmassa!!! mun kamujen pikkusiskot roikkuu aina kiinni heti kunn ne nkee mut, se on inhottaa. joiden mielest pikkusiskot on ihania!!!
Tietysti pikkusiskot - oli ne omia tai kavereiden - haluaa roikkua coolin isosiskon ja sen kavereiden perss. Viel enemmn jos on veli ja sen kavereita. Se on normaalia. Kyll ne siit kasvaa. :p

en ymmrr miten jotkut voi pit pikkusiskoista!!!
isosisko
Sinulla on siis itsellsikin pikkusisko? Mietip vain kuinka paljon kuitenkin voi vlitt toisesta sisaruksesta ja perheest. Kyllhn heit voi orjuuttaakin tekemn asioita. Sitten kun muutat pois, he kyvt kylss ja tiskaavat samalla ja niin edelleen... Kyll sit kuitenkin rakastaa perhettn. :)
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo:09:29 kirjoittanut theevilone »
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #3 : 21.01.08 - klo:09:00 »
Jaa, osaahan ne olla raivostuttavia vlill mutta toisaalta mys ihastuttavia.. ainakin ajan ja in myt :)

Itsellni on kolme pikkusiskoa ja yksi isosisko, nuorin on siskopuoli 3 v. ja vanhemmat 19 ja 20 vuotiaat. Nist vanhemmista nuorempaa vihasin ja inhosin yli kaiken joskus murrosikisen. En voinut siet hnt! Mielestni hn oli haiseva, iljettv, llttv, tyhm, itseks ja nsviisas. Haukuin hnt pivittin ja hn minua, rsyttikin ettei hn reagoinut haukkumiseeni juuri koskaan, kunnes lysin heikon kohdan jota piikitell. Sitten tulikin muutto kun vanhempamme erosivat, olin asunut siskojeni kanssa pari vuotta isn luona ja nyt perhe hajosi lopullisestikin kahtia. In kertyess alkoi siskoni pikkuhiljaa vaikuttaa jos siedettvlt ja nyt ihan vuoden sisll on hn muuttunut paljon. Sanoisinko rauhottunut. Olenhan tullut jo muutaman vuoden hnen kanssaan hyvin toimeen mutta parin viimeisen vuoden aikana on hn osannut llistytt kytkselln, tiedollaan ja jopa asiallisuudellaan. Ennen hn oli mielestni vain pahainen hippipissis :P

Olen mys muiden siskojeni kanssa ottanut todella pahasti vlill yhteen. Asuin teinivuoteni vanhemman pikkusiskoni kanssa samassa huoneessa joten riidoilta oli vaikea vltty, taisin itse asiassa tapella koko perheen kanssa :( Olen mys varmasti ollut maailman rasittavin pikkusisko! Nykyn tulen hyvin toimeen kaikkien siskojeni kanssa vaikka olenkin se ulkopuolinen, minulla on oma elm tll toisella puolella pk-seutua kun he taas pitvt yht muualla.. ajoittain se surettaa..
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #4 : 27.01.08 - klo:01:07 »

Sisarukset..
Min olen ollut ja olen edelleen pikkusisko (ja hyvin rsyttv sellainen aivan varmasti lapsuudessani). Noh, mutta kyll ne isoveljetkin osaa olla toisinaan aika rasittavia*irvist* Me riideltiin aika usein veljen kanssa ja varsinkin siit kuka saa lukea ensimmisen aku ankan.. oikeastaan vanhempi veljeni oli sellainen tukipilari, johon saattoi turvautua painajaisten vuoksi ja muutenkin, mutta hieman nuorempi isoveli taas oli pentuaikoina pelkstn taisteluparini..
Onneksi se oli ohimenev, kuten Nemesis tuossa aikaisemmin totesikin.. vaikka kyll usein haluaisin matkata takaisin siihen aikaan, jolloin vanhempi veljeni viel eli.. perhe on trke, se kannattaa muistaa, vaikka kuinka hirveit sisarukset sitten ovatkin :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #5 : 23.04.08 - klo:10:00 »
Onpas ns. epreilu aihe, ei tnne voi pikkuveljist kirjoittaa mtn.. :D Kirjotanpa kuitenkin, lllsl.. Niin, vlill oma pikkuveljeni (tai pikkuvelipuoli, mutta sama iti meill on ja melkeen koko pikkuveljen elmn ollaan asuttu yhdess, melkeen vuos sitten muutin pois kotoa vasta niin pikkuveli se on vaikka eri ist ) on vlill niiiiin rasittava, kerran vanhemmat olivat jossain kymss ja minut jtettiin pikkuveljeni vahtimaan, hn kiukutteli ja suutuspissni sitten lin hnt kteen. Sekuntia myhemmin tajusin mit olin omalle rakkaalle veljelleni tehny ja aloin parkumaan ja halaamaan velje ja pyytelemn anteeksi. Tuolloin about viisivuotias pikkunassikka ihmetteli ett mik siskolle nyt tuli, mutta otti halaukset iloisena vastaan ja tietty ne siskon katumuksenpuuskassa annetut lupaukset karkkipussin ostamisesta :P Vielkin ottaa phn ja suorastaan hvett, ett miten saatoin tehd noin kenellekn. Minulla ei ollut mtn oikeutta lyd hnt, vaan asia olisi varmasti voitu sopia puhumalla. Varmaan eniten elmssni hpen juuri tt. Vielkin tulee kyyneleet silmiin kun muistelen tapahtumaa, varsinkin pikkuveljen suusta pssytt "AI!" huudahdusta
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.08 - klo:08:52 »
Aihe voisi olla pikkusisarukset :)

Itsekin olen kerran lynyt pikkusiskoani joskus minun ollessani 12 ja hnen 11, tosin varoitin siiit laskemalla hitaasti kymmeneen ja lytyni oli siskon kynnet pureutuneet kasvoihini ja ksivarteeni.. kaikki yksien nappikuulokkeitten takia.. lytnt. En toistaisi ikin!
Strange but not twisted

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
« Vastaus #7 : 17.05.08 - klo:19:50 »
Kyll sisko osaa olla nii helvatin rsyttv. Se on semmonen hihhuli kilttitytt ku ihQuttaa kaikkee ilmastonmuutospaskaa ja angstaa mulle aina jstain. Elikk mun tydellinen vastakohta:D Siin miss se saa jokasesta kokeesta kymppej ja tuo huipputodistuksia koulusta himaan nii m en oo ikin ollu hyv koulussa enk jaksanu sit:)

Sekhmet

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 6
    • Profiili
« Vastaus #8 : 02.06.08 - klo:21:08 »
Minkin omistan tllisen ihanan vihastuttavan pikkusiskon ja voin valehtelematta tunnustaa, ett vlill katkeaa pinna. Mutta lohduttava ajatus on se, ett ennemmin isosisko kuin pikkusiskoo. :D
Thn aiheeseen sopii loistavasti lause, jonka luin erst aforismi mangeetista:
  "Hymyilen koska olet siskoni, nauran koska et voi asialle mitn"

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #9 : 13.06.08 - klo:00:21 »
Haha, loistavaa! xD Ihana aforismi
If only I had a heart it would break - Oh sure

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.